4 Nisan 2010 Pazar

bu kayıt yazar tarafından kaldırıldı!

lan sevgili insanlar. arada sırada eski yazılarımı karıştırıyorumda şöyle. yaptığınız yorumları silmişiniz lan. sonra ben mal mal boşluğa karşı cevap verir gibi olmuşum. okuyorum şimdi yorumları, cevap vermişim birilerine ama cevap verdiğim kişilerin yorumları yok olmuş. napmışlar. silmişler. derdiniz ne? yazdığınız yorumu sonradan niye siliyosunuz? yapmayın böyle şeyler. sevgili bloggerda duysun sesimi. ben izin vermeden yorum nasıl silinir! onun bi ayarlamasını yapsınlar.

sizi bilmem ama ben daha ferdi tayfur ile britney spears'ın aynı gezegen üzerinde yaşadığını yeni yeni kabullenebiliyorum.

mesela Naomi Watts ve bizim eski ev sahibi kadının aynı gezegen üzerinde yaşadığını henüz kabullenemedim. yani mümkün değil ya. olmaz öyle şey. bi gidin lan şurdan. bi de dvj bazuka'yı ve bizim komşu kızının annesini düşün mesela. hiç yani. gerçekten inanılmaz. hele Lebron James ve Ankaralı Turgut. aklım almıyo. olacak iş değil.

ben varya, kendimin yapamayacağı bi işi eleştirmeye çekiniyorum arkadaş. o an o işi yapan şahıs odamın kapısını açıp aniden içeri girerek; -al lan sen yap o zaman... diyiverecekmiş gibi geliyo.

uzunca bi dönem arkadaşlar arasında bilgisayardan anlayan, format atmaya çağırılan arkadaş olarak anıldım. halbuki pekde bilmiyodum. bilgisayarını tamamen bozduğum insanlar bile oldu. neyse ki geçti o yıllar dostlar, neyse ki geride kaldı herşey. oh.

ben radyo dinleyemiyom desem inanır mısınız? o insanlar konuşuyo hani öyle, ben böyle etrafa bakınıyorum lan nerdeler diye. görmem lazım illaki. tuhaf oluyo işte öyle arkamdan konuşuyolar gibi. bu mantıkla gidersek telefonla da konuşmaman lazım diyosunuz demi. nah dersiniz. ağzınıza bi yumruk vururum. diyemezsiniz.

dün akşam camı 5 dk açıyımda oda havalansın dedim. demekle de kalmadım üşenmedim açtım o lanet camı. ve o şerefsiz lanet camdan içeri böcek girmiş nası girdiyse. girsin eyvallah. o da bi canlı sonuçta. misafirimiz olsun ama piç kurusu böcek gelmiş bardağımın içine girmiş. tamda ne biçim susamıştım. su içeyim dedim. bardağa uzandım. dünya başıma yıkıldı. o böcek orda bardağımın içindeydi. aldım selpağı elime. bi boğdum ben bunu. hıı dedim, bardağımamı girersin sen. gıkını bile çıkaramadı. selpağın içinde iyi bi ezdim ben bunu. sonra çöpe attım. inanabiliyomusunuz onu çöpe attım. şu an çöpün içinde.

16 yorum:

'Berrin' dedi ki...

onu çöpe attığına inanamıyorum :)))
halbuki saklaman gerekirdi..

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

o yazar yorumu kaldırdı durumuna ben de kılım.
bir de böceklere.

kupa kızı* dedi ki...

OHA. böcek mi? böcek! böcek deyince akan sular durur. olduğum yerden 458746 metre uzağa koşarım resmen.

Zeugma dedi ki...

Stick, o yorum silinmesi olayı ben de de var yaa :((
Ben hiç müdahale etmediğim halde hiçbir iz bırakmadan yok olmuş yorumlar var..
Kesinlikle blogger kaynaklı..

Bir ara ben Bloxoo Forum'a yazdım bunu, yorumlar tarih ve sıralama değiştiriyor, bazıları yok oluyor diye. biri aklıma getirdi orada.Blogger Yardım'a mesaj bıraktım, ertesi sabah her şey düzelmişti.
Şimdi ''yok olma'' olayı yine başlamış bende de...
Geliyor sonra,üzülme...

PS: Diğneğilen dövecen diye korkudan gelemiyordum bloguna :P
Ama buğün toprak Ablanı ziyaret ettin, geldim..Eheeu :)))

stickman dedi ki...

aldım ki ben onu berrin abla. öptüm sonra. bi de yidim.

yaz geldi Larien. arılar böcekler çıktı meydana. pencereye filtre taktırtcam ben :(

gel kupa kızı gel. biz böceklerden korkanlar olarak bu bloga sığınıcaz yazın.

blogger kaynaklı mı Zeugma abla. desene boşu boşuna söğdük adamlara, günahlarını aldık :D sonra geliyosa madem ne güzel. çabuk gelir ve bida silinmez inş. çok garip ve saçma bi hata :(

gelmezsen diğneğilen döverim asıl! :) toprağın seni her yazında ziyaret ediyo be ablam :) hatta arada eski yazılara bakıp nostaji yapmaya bayılıyorum :)

Zeugma dedi ki...

Bende kaç kez gelip aynısını yaptım yeminle..
Ama sen beni hiç gelmedim sanıp duruyorsun beaaa :(
Biraz empati kur şimdi bak...
O zaman anlayacaksın...

stickman dedi ki...

aaa evet :D doğru valla ama olsun ben döverim yine diğneğilen :p inadına magandayım :p

Zeugma dedi ki...

Bak şimdi inadını da döverim senin heee !!!!

O kel kafanı kırarım hatta :))))

stickman dedi ki...

ehihehhii

OLRİC dedi ki...

ayakta alkışlıyorum.

stickman dedi ki...

aman efendim, reca ederim. saygılar sunuyorum.

Gudik Hatun dedi ki...

Iggg! Bocek dedin, kasinmaya basladim. :S Hemi de hatur hutur. Iggg!

Beyrut Yıldırım dedi ki...

şöyle düşündüm..ya tom hanks ve ben aynı gezegendeyiz. ve be onu göremiyorum. bu daha üzücü :(

stickman dedi ki...

bu konuda o kadar hassas olduğunu bilsem söylemezdim Gudik Hatun ya valla. şey dicem, saçının üstündeki şey ne ya, sarı bişi böyle kımıldanıyo, anaaa saçında arı vaar!!

Beyrut! heh! sen ne diyorsun yahu. bence asıl Tom Hanks üzülsün seni göremediği için.

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

şuan sadece gülüyorum :)))))))))))) nasıl piskopat bi bloggerdır bu yaaaa..

stickman dedi ki...

ben diimi. evet :)