22 Nisan 2010 Perşembe

bir koku var burda, kurtarın beni!

dün akşam saat 9 da uyandığımdan beri çok fenayım. neden diyeceksiniz siz şimdi. lanet bir pislik gibi karşıma geçip, umarsızca -neden? diyeceksiniz! hadi durmayın deyiverin hele! nedeni çok acı bi olay. dün aile bireylerimden kimliğini belirlediğim ama isimlerini burda açıklamak istemediğim iki kişi, akşam yemeğinde sarımsak ve/veya sarımsaklı yemekler yemiş. lanet olsun onlara! zaten acayip bi rüya görmüştüm. tırsa tırsa kalkmıştım ve henüz kendime gelememiştim, rüyanın etkisindeydim. rüya şu şekilde. bizim evin karşısına acayip bi şekilde saçma sapan bi inşaat yapılıyo. çoluk çocuk herkes çalışıyo. sonra kapı çalıyo ve iki tane kız geliyo. bana diyolar ki, yeni evimiz için eşya yardımında bulunur musunuz? ben de diyorum ki, hayır bulunamam, kusura bakmayın. onlar da tamam o zaman diyolar ve tam çıkacakken biri bana dönüp. o zaman bi kere sarılayım diyor ve bende tamam diyorum kek gibi sarılıyorum kıza. sarılma anı hoşuma gidiyor ama tam o anda o orospu kafamı ısırıyor ve kafamdan ufak bi parça koparıyor. vay amına koduğumun orospusu diyorum saçından bi yakalıyorum ben bunu. diğeri kaçıyor. bunu sürükleye sürükleye odanın ortasına getiriyorum. vuruyorum filan. gerisini hatırlamıyom. böyle pislik bi rüya. herneyse ben uyanmışım ve hala bi kızın beni ısıracağından korkarak evin içinde dolaşıyorum. o anda pis bi koku hissettim. ne olduğunu tam anlayamadım ilk önce. korkudan sıçtım sandım ama değildi. içeri gittim ve kanepede oturan kardeşime dönüp, oolum ne kokuyo lan ev?! diye sordum. ağzından sadece şu iki kelimelik cümle çıktı; -sarımsak yediler!...

oouuuvvv fffuuuuccckkk!! diye bağırdım o an. prison break izlemekle daldığım yabancı dizi alemlerinin dilime olan etkileri geldi bi an aklıma ama evdeki koku bunu bastırdı. şu an öğlen oldu nerdeyse ama o koku, o lanet sarımsak kokusu evin her cm karesinde hala buram buram hissettiyor kendini. dünyada en nefret ettiğim kokudur bu. nefes aldıkça ağzıma yüzüme bulaşıyo sanki o koku. böyle havada bi yağ tabakası var gibi hissettiriyo bana. ıyyk iğrenç lan.

bakın şimdi biri çıkıpta derse ki o sarmısak diye yazılır. bu sinirle onun ağzına bi vururum. gan gelir ağzından.

ühühühü... ne kokuymuş bu böyle arkadaş, ölüyorum ya şu an. işkence bu. böyle çile yaşamadım. aşk acısı, montla sıçmak filan hiçbişeymiş. şu an bunu anladım ben. beynime beynime işliyo koku :(

6 yorum:

'Berrin' dedi ki...

allah allah, hamilelikte böyle hissedilir genelde :))))

geniş ailedeki zekai'yi çağrıştırmaya başladın bana:))

stickman dedi ki...

hamilelikle ne alakası var berrin ablacım ya, burnu hassas olan, kokulara karşı hassas olan ve sarımsak sevmeyen tüm bireyler şu yaşadıklarımı aynen yaşar bi kaç gün, evdeki bi kişi bile sarımsak yese.

Finduilas dedi ki...

ben de sarımsak kokusu duyunca sanki böööyle ağzımdan böcekler çıkacakmış gibi gelir. çokiğrinç.

stickman dedi ki...

ufff senin ki daha kötüymüş Finduilas ya. böylesine insanın beynine beynine işleyen bi koku daha yoktur bence. ama aile bireylerinden intikamımı alacam şimdi. az önce tam bir ekmeğin arasına patates kızartması koydum. bi de orta büyüklükte bi soğanı halka halka doğradım içine, üstüne de ketçap. acayip bi hızla yedim. şimdi ara sıra aile bireylerinin yanına gideyim de hoohhla hooohhlaya bi konuşuyum. vakit intikam vakti. kanım yerde kalmasın :p (evet iğrenç bi durum ama naapıyım sarımsak beynimi ele geçirdi)

kupa kızı* dedi ki...

ben çok severim sarımsaklı ekmek ya. öküzlüğüm bundandır. ama üzüldüm valla. rüyanda süpermiş kjdfk

stickman dedi ki...

sarımsaklı ekmek nası yapılıyo kupa kızı, yapacağımdan değilde, olur da evde biri yapmaya çalışırsa onu engellemek adına bilmek istedim :)