14 Nisan 2010 Çarşamba

hasan'lara herkes basarmış ooğluuum!

şimdi hasanlar öncelikle bi sakin olsun. basmayacaz size heuheue :p ya bi dur hasan kardeşim allaa alla bi dinle. bişi anlatacaz herhalde. şimdi vakit bi vakit, böyle 12-13 yaşlarında filanız. mahallede bi akşam oturmuş, arkadaşlarla ölümüne çekirdek çitliyoruz. önümüzde ufak bi tepecik şeklinde çitlenmiş bi çekirdek yığını var. neyse işte konuşuyo arkadaşlar. konu nasıl geldi bilmiyorum. bi kelime oyunu filan döndü herhalde, hasan diye bi arkadaşa başka bi arkadaş dedi ki, heee zaten hasanlara herkes basarmış oluum! o sırada da önümüzden iki tane böyle bela tip geçiyo. birini daha önceden biliyoruz, annesi ve iki kız kardeşi orospu. baya bildiğiniz net orospu yani. para karşılığında cinsel ilişkiye giriyolar işte. çocuğun tipi öyle bela gibi gözükse de muhabbeti olan biriydi. artık olayı kabullenmiş yani, bazen bizi başına toplayıp yok dağda şöyle sikiştim, bölye yaptım filan komik şekilde anlatıyo. ama onun yanındaki gerçekten böyle bela tip. işte arkadaş tam hasanlara herkes basarmış derken bunlar önümüzden geçmesin mi? ve o bela tipin adı hasan olmasın mı? tam o cümle söylediniğinde herif bi döndü, bize doğru bi baktı! annesi ve kardeşleri orospu olan yani orospu çocuğu bize dönüp beyler arkadaşın adı da hasan ben karışmam valla dedi. sonra hasanlara herkes basar diyen arkadaş, pardon abi, kusura bakma, ben şu arkadaşa şakasına demiştim dedi. sonra hiç bişi demeden yürüyüp gittiler. ehuee iyki o hasan psikopata bağlayıp da hepimize basmadı orda. çünkü üstünü bi silkelesen kelebektir, sustalıdır bi çok bıçak dökülecek bi insandı. tipinden belliydi. yüzünde; cebimde kelebek var, herhangi bi yamuk halinde ciğerinize sokarım ifadesi net olarak okunuyodu. hatta ağzında jilet çevirdiğini görür gibi oldu bi ara. ucuz kurtulduk hasan kardeşimizden.

2 yorum:

kupa kızı* dedi ki...

hasanlar da basabilir. bu sonucu çıkardım ben:D

Daçe dedi ki...

:D