16 Mayıs 2010 Pazar

sportmenlik dışı faul !

-sizde fenerbahçe tv var mı?.. diye sorduğu an, az sonra acayip şeyler yaşayacağımı hissetmiştim aslında. çünkü ikimiz arasında geçen muhabbetlerde kullanacağımız en son kelimeydi belki de fenerbahçe. her ne kadar tedirgin olsam da bunu ona belli etmeden, evet var dedim. bunun üzerine akıllara durgunluk veren bi soru daha sordu bana;

-mesaj mı yolladın sen oraya?..
-yoo noldu ki?
-"sarı kanaryam bu maçı alabiliriz!... konyadan ahmet!" yazmış biri, sen sandım.

bi an için sarsıldım. acaba şizofren belirtiler göstererek kendimi fanatik bir fenerbahçe taraftarı mı sanmıştım ki diyerek endişelendim. hemen telefonumu kontrol ettim. telefonum kapalıydı. açmaya çalıştım ama şarjı bitmişti, açılmıyordu. bunu görünce beynimde aniden geçmişe dönük şimşekler çaktı ve 4-5 gün önce telefonumun ani "şarjım bitiryor!" bağırmaları eşliğinde kapandığını ve o günden beri de onu açmadığımı hatırladım. yani o mesajı ben göndermemiştim. aynı şehirde yaşadığım ve aynı isme sahip olduğum biriydi bunu yapan. yıllarca parmak izi ve gerçek kesit izleyen biri olarak bundan emindim ve küfredercesine karşımdaki şahsa cevabımı verdim;

-sen beni hiç tanıyamamışsın. oturup fenerbahçe tv izleyecek ve bununla da kalmayıp, fenerbahçe tv'ye öyle bi mesaj gönderecek insan mıyım ben?
-hayır da, esmiştir filan dedim :D
-kes sesini! beni dinle! bak, benim nba ile ilgili sorularım türkiye'nin en iyi basketbol programı nba studyo'da ırmak kazuk ve/veya şebnem kosova tarafından incelenmiş, murat kosova tarafından ismim ve şehrim söylenerek okunmuş ve kaan kural tarafından da cevaplandırılmıştır. ayrıca yine kaan kural tarafından güzel bi soru olduğu da belirtilmiş ve tespitim için bir kutlama gönderilmiştir. ayrıca bu soru üzerine, o gece yayınlanan maçta da yine ufak bir konuşma geçmiştir. bitti mi? bitmedi! bi de tüm bunların üstüne, "konyalı portlandlılar" isimli süper nba blogunun sahibi sabonis nickli arkadaşımızın kaan kural ile gerçekleştirdiği röportajda kendisine sorduğum sorular yöneltilmiş ve blogumda yazdığım "kaan kural kankam olsun!" başlıklı yazıdan bahsedilmiştir.

C - Stickman rumuzlu bir arkadaş blog'unda senle ilgili bir yazı yazmış da hiç rastgeldin mi? "Kaan Kural kankam olur musun?" tarzında bir başlığı vardı.
KK - Aaaa evet İsmail (Şenol) bana söylemişti ama unuttum gitti, rast gelmedi. Şimdi aklımda ama bakacağım.


ve sen şimdi napıyosun!? bütün bunlar sanki hiç olmamış gibi, gayet rahat bi şekilde bana dönüp ağzını ayıra ayıra; ahaha fenerbahçe tv'ye şöyle mesaj mı gönderdin sen?! ahaha diyosun!! eğer bunu bi daha yaparsan seni basketbol topu haline getirip smaç basarım. şimdi git başımdan. seni bi müddet görmek istemiyorum... odana dedim! musiki derslerine de son veriyorum!

6 yorum:

Beyrut Yıldırım dedi ki...

"musiki derslerine de son veriyorum" ya stiiik ölüyorum şu an:) o nası bi son:):):):):):)

stickman dedi ki...

eskiden beyaz show'un şu izlenebilir olduğu zamanlarda, hani karakterler filan vardı ya. orda eski türk filmlerinden fırlama bi adnan bey vardı. ondan bi alıntıydı o :D

Finduilas dedi ki...

kaan kural kankan olacak

stickman dedi ki...

olsun valla artık, mercimek çorbası ısıtıp içcem bu gece maçı izlerken. buram buram mercimek çorbası kokacak o güzelim playoff atmosferi.

Zeugma dedi ki...

Aferin stick..Haberim yoktu sorularının tv'lerde incelendiğinden.
İsmin yerleşmiş KK'nın kafasına..
Senden iyi fanatik mi bulacak o zaten ..
Hem işin yok da mesajla mı uğraşacaksın. O Ahmet sen olamazsın tabii ki...

stickman dedi ki...

saol ablacım :) zaten şehir genelinde yaptığım araştırma ve topladığım istihbarat ile o mesajı atanın kim olduğunu tespit ettim. ağzına vura vura dövdüm. sonuçta imajıma zarar veren biriydi. cezasını buldu :p