19 Aralık 2008 Cuma

Kaan Kural kankam olsun!

Kaan Kural. O, sizin poponuzda pireler uçuştuğu sırada, ben battaniyeye sarılmış, bir nba maçı izlerken, soğuk gecenin sessizliğini bozan üç sesten birinin sahibi. (diğer iki ses Murat Kosova ve maçın sesi)

Kaan Kural benim adamım. tam benim kafadan. boşuna kankam olsun demiyorum. bir basketbol maçı izlemek vardır. bir de o maçı Kaan Kural'ın yorumlarıyla ve pozisyon tepkileriyle izlemek vardır. ikisi arasında dağlar kadar fark vardır. ben her zaman ikincisinin olmasını dilerim. zaten pekin olimpiyatlarındaki basketbol maçlarında çok çektik bunun sıkıntısını. Kaan abi, neydi o trt spikerleri ya :) bazen dayanamayıp sesini tamamen kısarak izlediğim oldu. herifler bi de tam amerikan düşmanı, busha kızıp gelmişler oyunculara saldırıyolar. bi de oyuncu isimlerini telaffuzları bombaydı. dıvane veyd. dıvat hovart. trt spikerlerini hiç görmedim ama o seslerden kafamda oluşturduğum tip, takım elbiseli, kıravatlı, sinek kaydı traş, gözlük ve uzaklara bakan bakışlar :) ama yanılıyo olabilirim. zira, sen ntvye ilk başladığın zamanlar, yorumladığın ilk maçları izleyince senin tipinide çok farklı düşünmüştüm.

sevgili basketbol aşığı Kaan abi, geçenlerde bi işim vardı okul kütüphanesine uğradım. hazır oraya kadar gitmişken süreli yayınlar salonuna bi bakayım, belki slam'de vardır diye düşündüm. varmış. şu yandaki sayılar vardı. ilk sayıdan beri okuyamıyordum. hepsini kaptım, başladım karıştırmaya. yazıların süper. özellikle all star haftasonunu anlattığın yazıyı iki-üç defa okudum :) gerek allstarda yaşadıklarınız, gerekse finallerde murat kosovanın ağzından dinlediğimiz günlerinizi kıskanmadım desem yalan olur. ama timsah eti konusunda çekimserim. donut neyime yetmez benim :)

ve nedir bu basketbolla ilişkili insanların çok yeme sorunsalı :) Osman Sakallıoğlunun New Orleansda, karnının hacminden büyük pancake ziyafeti. Murat Kosova'nın orta asya usulü kuzu çevirmesi ve bazen televizyonda bahsettiği pilav üstü döneri. benim gece maçlardan önce kendime özgü hazırladığım ilginç menülerim. dahası varda, yeter. bazı arkadaşlarımın bu konudaki alışkanlıklarından bahsetmek bile istemiyorum.
Ben Lakerslıyım Kaan abi, aslında önce Kobeyi sevdim, sonra Lakers'ı. ve Lakerslı olduk çıktık. Sanırım 99 yada 2000'den beri nba'i elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum. o zamanlar kanal d'de çıkıyodu maçlar. sanırım Hidayet'in ilk sezonuydu ve kanal d bol bol sacramento ve lakers maçları yayınlıyodu. İşin ilginci ben bu gelişim sürecinin nasıl olduğunun farkına bile varamadım, nası başladı anlayamadım. bi gün bi uyandım ki Kobe Bryant hastasıyım, Lakers taraftarıyım. sanki yüz yıldır tanıyorum Kobeyi ve sanki bi zamanlar Lakers kadrosundaydım. böyle bi durum benimkisi. Tıpkı senin önce Lary Bird'e sonrada Celtics'e aşık olman gibi. Yalnız geçen sene finallerde söylediğin bi söz bana çok koydu :) "-Lakers taraftarı maçı izlemeye geliyor. Boston taraftarı maçı yaşamaya geliyor." valla ne diyim, haklısın. Ama bizim Lakers taraftarlarının nerdeyse hepsi artis adamlar. California'nın içinden. yapısında yok adamların :) ve Boston'ın geçmişine bakacak olursak zaten, oranın insanı bence ingiliz futbol taraftarlarının genlerini hala barındırıyolar bünyelerinde. öyle işte. hem boston'ın taraftarı maçı yaşamaya geliyorsa bizim de Jack Nicholson'ımız var. yani bir nevi zalimin zulmu varsa sevenin allahı var durumu.

slam'i karıştırırken ntvspor'un reklamlarınıda gördüm ve sizin fotoğraflarda koptum:) kim düşünmüşse süper düşünmüş. ve o çarpışma fotoğrafında Murat Kosova'nın cesaretini alkışlamak lazım :) ama sanırım o fotoğraftan sonra bişey oldu ve yüzündeki yaraları gizlemek için sakal bıraktı :p
Kaan Kural'ın maçlarda güzel hareketlere verdiği tepkilerin yanı sıra, en beğendiğim özelliklerinden biri de, nerdeyse nba'deki tüm oyuncuların özel hayatlarını, iç hesaplaşmalarını, daha analarının karnında minik bir embriyo iken bile ne düşündüklerini en ince ayrıntısına kadar biliyo olması :) abi nası biliyosun bunları ya, amerikan spor medyasını yakından takip ettiğini biliyorum, çıkıyo mu orda böyle haberler. mesela T-mac ve Vince Carter'ın teyze oğulları olduklarını biliyosun tamam ama annelerinin arasının açık olduğunu nerden biliyosun? ve bunun T-mac'in maçtaki performansına yansıdığını nasıl anlıyosun :) bu tarz bilgileri senin aracılığın sayesinde öğrenmek gerçekten güzel. mesela;

Rasheed'in halasının oğlunun dişi kırılmış, ona üzülmüş. performansını etkiledi tabi bu durum.

jason kidd'in morali bozuk. içmiş bu, karısını dövmüş. ayrılıyolarmış, mahkemeleri devam ediyor. kidd psikolojik tedavi ve alkol tedavisi alıyomuş :)

Paul Piers'ın midesi ekşimiş, maçtan önce soda içmiş.

tabi hepsini hatırlayamadığım için bunları uydurdum biraz :)
şaka bi yana, sayende oyuncuların ailelerin sağlık durumunu bile en ince ayrıntısına kadar biliyorum. ve arada onlarca kilometre mesafe olmasına rağmen insan burdan üzülüyo, onlar hissetmese bile belki acılarını paylaşabiliyo, dua edebiliyo. işte sporun sınır tanımaz gücü ve nerde olursa olsun insanları birbirine yakınlaştırması. Derek Fisher'ın kızının göz hastalığı mesela, Carlos Boozer'ın oğlunun hastalığı. Bu oyuncuları benden daha iyi kimse anlayamaz. ve bütün bu olaylara rağmen sahaya çıkıp işlerini en iyi şekilde yapmaları müthiş bişey. müthiş bir güç ve disiplin. hastalık nedeniyle olmasada, kobeninde mahkemeden çıkıp, hızır gibi yetişip çevirdiği maçları unutmamak lazım.

abi bide amerikada tanımadığın ünlü yok yavv.. bazen lakers maçlarında ünlüleri yakın plan çekiyolar molalarda filan, daha adı altta yazmadan hemen söylüyosun ismini, hadi bunu geçtim. o insanında yedi ceddini biliyosun :)

ve Kaan abi artık senden rica ediyorum. hazır Ronny Turiaf başka takıma gitmişken, Lakers organizasyonunun Ronny Turiaf için yaptıklarını anlatmaktan vazgeç lütfen :) her lakers maçında dinlemekten yemin ederim ezberledim olayı ve sanki Turiaf'ın kalp ameliyatını ben yapmışım gibi hissediyorum. En son Türkiye-Fransa maçında Murat Kosova anlattı. artık o son olsun :) bu arada Turiaf'da en sevdiğim oyuncular arasındadır. Lakersdan gitmesine kızmadım, ama üzüldüm :)
bu arada ikinci kitabı sabırsızlıkla bekliyorum. iki sene önce mutlu akü selçuk üniversitesi - fenerbahçe maçında Konya'ya gelmiştin ve ben sana ulaşıp bu kitabı imzalatmak istiyodum ama gel görki iğrenç zamanlaması olan bi arkadaşım yüzünden o maçı kaçırdım. Sonra ki umudum seni Efes Cup'ta yakalamaktı ama oraya gelmedin. Ama bi gün olacak abi, kaçabilirsin ama saklanamazsın. bi gün seninle karşılaşacağız ve sen bu kitabı imzalıyacaksın adamım, bunu yapacaksın, yoksa beni zor kullanmak zorunda bırakırsın. :p (hee bu arada kitap korsan değil valla, the orijinal)

giyim kuşam konusunda hiç kıskançlık sahibi olmayan biriyim ama buna rağmen senin tişört ve sweatlerini acayip kıskanıyorum kaan abi. herkesin bilmediğinin aksine ben nerden aldığını biliyorum. bende bakıyorum ara sıra oralara :) yooo, kendimi acındırıp kobe'nin özel siyah forması veya sarı formasını yada lakers sweati istemeye çalıştığım filan yok. tamam tamam kabul, var.

bi aralar nba stüdyoda ödüllü soru yarşışması vardı ya. bazı sorular tamam çok zordu ama kıl payı kaçırdığım soru sayısıda az değildi. benden önce cevabı gönderen nasıl oluyo anlamıyorum, herşeyi hazırlıyorum ve cevabı yazıp anında gönderiyorum. ama yinede benden önce gönderip kazananlar oluyodu. o yüzden şimdi yüzsüzlüğün kralını yapıcam ve kıyafetlerini kıskanmamı bir nebzede olsa hafifletecek olan bazı isteklerim olacak senden :p

şimdi ilk isteğim oha yok artık dedirtebilir ama şansımı denemeye değer adamım. kobe'nin forması :) XL beden (kaan abi bana kobe forması alsanaaaa, alsanaaa, alsanaaa oooo) tamam tamam bu biraz abartıya kaçmış olabilir o zaman şöyle bi seçenek sunayım sana kaan abi (yüzsüzlükte son nokta, adam bi de seçenek sunuyo, insaflı yüzsüz :p) gri sweatshirt XL. hadi ekonomik kriz var, hepsini geçtik diyelim. şu şorta bayıldım. siyah şort L :)

şimdi yukarda söylediğim herşey bu istekler için söylenmiş gibi gelecek demi? öyle anlaşılacak. Yok yavv, Kaan abi anlamıştır zaten benim içimdeki basketbol sevgisi ve samimiyeti. demi Kaan abi? sen şu kitabı bi imzalasan, bi de ikinci kitap çıkarsan o yeter bana bea. ama şu şortu bari al be abi :p (neyse bu kadar yüzsüzlük yeter, yazıya devam)

kaan abi sende ps3 var mıdır? bence kesin vardır ve nba2k9'un anasını ağlatıyosundur. bende nba2k9 oynuyorum bilgisayarda, lakers'ı alıp lig kurdum ve çok ilginç ki oyundaki lig durumuyla nbadeki lig durumu arasında çok benzerlik var. adamlar nası bi oyun yaptıysa artık. aşmışlar. bi gün seninle bi lakers-boston maçı yapalım. ama şimdiden söyleyim acımam, ezebilirim, çok farklı yenebilirim. çünkü rotasyonu acayip sağlam oturttum. 12 kişilik kadroda nerdeyse oyatmadığım oyuncu kalmıyo. böylece takım çok yorulmuyo, oyuncular daha iyi performans gösteriyo. çok güçlü bi benc desteğim var. adeta ikinci bir takım gibi. geçen gün utah-lakers maçı yapıyodum. bi bölümün ekran görüntüsünü kaydettim. buraya tıklayarak izleyebilirsin Kaan abi. tabi sizde izleyebilirsiniz sevgili basketbol severler yada sevmeyenler:)

abi senin olayın ne güzel ya, hem maçları izliyosun, yorumluyosun, dergide yazıyosun. üstüne bi de para veriyolar. sevdiğin işi yaparak para kazanıyosun. eminim ntv sana hiç bi ücret ödemese sen yine maçları takip etmeye devam edersin :) şşş sakın ntv yönetimi duymasın.

Efes Cup için Konya'ya geleceğini düşünerek sana soracağım soruların bi listesini yapmıştım, işte liste şöyleydi;
(ama sen gelmedin kaan abi, gözüm salonun heryerinde seni aradı, hüzne boğdun beni, bu sorularda ırmak kazuk'a sorulmaz ki, sap gibi kaldım salonda)

GAYRİ CİDDİ SORULAR
1-WHAT'S UP MY NIGGA WHAT'S UP
2-RAHAT GELDİNİZ Mİ KAAN ABİ?
3-KONYA'YI NASIL BULDUN? YOL KENARINDAKİ TABELALAR İŞE YARADI MI?
4-ETLİEKMEK YEDİN Mİ? YEMEDİYSEN ISMARLAYABİLİR MİYİM?
5-PAZAR GÜNÜNE KADAR KAL ABİ BİZDE, PAZAR GÜNÜ PİLAVA GÖTÜREYİM SENİ, KONYA DÜĞÜN PİLAVINA.
6-ABİ BENİ NBA MAÇINA GÖTÜRÜR MÜSÜN?

CİDDİ SORULAR
1-ABİ KİTABI İMZALAR MISIN?
2-İKİNCİ KİTAP NE ZAMAN GELİYO?
3-TURİAF, LAKERS'A YAMUK YAPMADI MI? YILLARCA LAKERS MAÇLARINDA, BIKMADAN, USANMADAN DEFALARCA LAKERS ORGANİZASYONUNUN RONNY TURIAF'IN SAĞLIK PROBLEMLERİNE NASIL YARDIMCI OLDUĞUNU ANLATTIN? TURIAF'IN GOLDEN STATE YERİNE LAKERS'IN DANS GRUBUNA GİTMESİ GEREKMEZMİYDİ? (bi kısmı ciddi soru)
4-ABD MİLLİ TAKIMI'NIN UÇAĞI DÜŞERSE DAVID STERN'ÜN HALİ NE OLUR? (düşünmesi bile acı verici soru) (dünya piyasaları etkilenir)(allah korusun ya ne dedim ben böyle :/ )
5-RAHMETLİ WILL CHAMBERLEN'IN SOL AYAĞINDA 6 PARMAĞININ OLDUĞUNU BİLİYOMUYDUN? (ben bilmiyordum. çünkü uydurdum, yok böyle bişey)
6-HİDAYET TÜRKOĞLU TATAR MI? (gözler hafif böyle çekik gibi ya, ondan dedim)

BOMBA SORU
1-BOY STEPSİ KALKTI MI?

abi hepsini geçtim ama şu son soruya lütfen cevap ver, yıllardır sokaklarda basketbol oynarken bazı çocuklar topu yüksekten sektirip üzerimizden aşırtarak bizi geçtiler, sonra biz steps diyincede -boy stepsi kalktı oolum! bilmiyon mu? diye aşşaladılar bizi :p artık buna bi son ver, kurtar bizi bu durumdan. :)

Kaan abi allah sana ve Murat Kosova'ya uzun, sağlıklı ömür versin. Nba maçlarını ölene kadar sizin sesleriniz eşliğinde izlemek istiyorum :) I love this game :)

(bu yazı Kaan Kural'a bi sesleniş niteliğindedir, duyması temenni edilir)

23 yorum:

an(ı)lık dedi ki...

valla bravooo.
umarım duyar sesini bence cok hoşuna gider..

Tuana dedi ki...

İnşallah sesini duyar :) Belki de bir maçta karşılaşırsınız belli mi olur. Birde yarın ki maça gelirmiş, gelmezde geldi farzet :)

Ayrıca Hidayet Türkoğlunda tatarlık olabilir ama tam tatar olamaz çünkü tam tatar olanlar kısa boylu olurlar :)

Misal benim anneannem tatar, dedem yörük oradan gelme biraz çekik gözlülük var, ama diyelim ki baba tarafımda azeri değil tatar olsaydı minicik birşey olmam lazımdı .)

okyanustaki rüzgar dedi ki...

bu yazını neden okudum biImiyorum zira basketbaII iIe hiç bir aIakam yok.. ama bu yazıdan sonra sanki kırk yıIIık sIam dergisi okuyucusu gibi hissettim kendimi. sağoIasın :P o değiI de etIi ekmek güzeI benim etrafım konyaIı doIu. hertarafımda ortaahhhh diye doIanan tipIer var. ama nefret ettim onIardan neden de. desene? bana yavsadı huIenn kanka dediğim . o değiI de herkesin yoIu bi gün konyadan gecermiş. babam de der gez dünyayı gör dünyayı. aman babo eksik oIsun wışş.. gidim ben sivem kaydı ki ben karadenizIiyim noIuo Iann??!!

Wilwarin dedi ki...

Kim ulan bu? gibi adapsıs bi soruyla okumaya başlamıştım.Tontişi okudukca bende sevdim.Bir insanın bişeye tutkulu olması kadar o insanı diğerlerinden ayıran bi güsellik yoktur.Keza sende öylesin..

Çok yeme sorunsalı..'Yiyin tosunlarım enerci sarfediyosunus o kadar sis yemiceksinisde kim yicek' ve 'Baba nasılsa atıcas aldıımıs bu enerciyi yaa' gibi gazlama teknikleriyle doomuş bişey olabilir. =)

Kankanın ilgilendiği insanları sonuna kadar takip etme ve alakası olmayan konularını bile bilmesi öselliği çok hoşuma gitty. İşte buda saten ne kadar tutkulu olduunun bi göstergesi.Helal olsun!.

Senin o istediin sweatleri flnda ben alırım sana ya neresiyse söle sen bana ayy hiç kıyamadım =)

Umarım sesini duyucak ve kitabınıda imzalıcaktır.Ama şu soruların ne kadarına cvp verir bilmiyorum =) Ben söliim boy stepsi kalktı kusu ;)

t.u.b.a dedi ki...

yahu zamanında (2001 olması lazım) kanal d de denk geldikçe ben de izlerdim hidayet'in maçlarını :P o zamanlar daha erken verilirdi niyeyse 12 - 1 gibi (şimdi gece 3 - 4 sularında sanırsam)

kaan kural'a gelince, imreniyorum :P adam hem sevdiği işi yapıyor, hem para kazanıyor dediğin gibi. bi insan daha ne ister? :)

bu arada bildiğim kadarıyla hidayet türkoğlu tatar değil, boşnak. bi yugoslavya'dan kopup gelme durumları var yani. bu kadar iyi bir basketbolcu olmasını da açıklıyor bu sanırım: ''yugoslav ekolu'' malum ;)

stickman dedi ki...

inş. an(ı)lık

ahh ahh Tuana keşke gelseydi yarın ki maça, keşke ntv, dijiturk ve sky turk'e kaptırmasaydı yayın haklarını. hem sanırım yarın ki maça bende gidemicem. inş. tv veriyodur ordan takip etmeye çalışırım.
bi de bu gözler çekildikçe boyun kısalması olayı anatomik bişi olabilir gibi geliyo ama o zaman yao mingin gözler pörtlek olmalıydı gibi de bi gerçeği görmezden gelemiyorum heuehee :)

basketbol sevgisini sana aşılayabildiysem ne mutlu bana okyanustaki rüzgar :) basketbol iyidir, seviniz. bu ortahhh diyen konyalılar nerde yaff? bana da gösterin. doğduğumdan beri burdayım daha bi tek arkadaşım bile bana nbr ortaahhh demedi :) kanka değeri biçtiğin ve sana yavşayan o insanı eshefle kınıyorum. ama sırf onun üzerinden tüm konyayı yargılama, üzme beni :( konya güzeldir, fırsatın olursa mutlaka gel gör. üniversitenin ilk yılında arkadaşlar burdan nefret ediyolardı, sonra baktılar hiç duydukları gibi bi şehir değil. sonra mezun olurken burdan ağlayarak gittiler, konyaya şiirler yazarak gittiler heuhe :) hala da her fırsatta gelmeye çalışırlar. sende gel uşağum, şöyle halis bi etliekmek ısmarlıyım sana. yada sen hamsi getir, etkiekmeği hamsili yaparuk :p

saol wilwarin :) beni şımartma bak, sonra başedemezsin. kaan kural'ın bi sözü vardır. hiç kimse bu oyunu benden daha fazla sevemez der. artık tutkunun ötesinde bişey sanırım bu.

oooo tuba, sende eski basketbol severlerdensin hee. güzeldi o yıllar. sacramento baya güçlüydü o zamanlar, bol bol izledik maçlarını. o saatlerde yine maçlar oluyodur aslında ama yayınlanmıyo sanırım. geçen pazar saat 19:00'da bile maç vardı mesela.

hidayetede baktım, bosna'nın sancak bölgesindenmiş. vakti zamanında bizimkilerde bosnada olsaydı şimdi belki bende nbadeydim. du bi çemkireyim bizimkilere, niye bosnadan göç etmedik biz diyim :)

Wilwarin dedi ki...

Stickk...Kankan Ntvdee! Eğer ordaysan aç izle hemenn!! Koşa koşa nete girdim len sana haber vermeyee.. =))

stickman dedi ki...

saat 12:53 de yazmışın, sanırım nba stüdyonun tekrarıdır o. ben dün gece izledim. ama yinede teşekkürler, ne düşünceli bişisin sen ;) sevindirdin beni.
hehe, hem benim gönderdiğim soru okundu o programda, uslu bi çocuk olursan duyabilirsin :p hemide kaan kural cevapladı + öyle bi soru sormuşum ki gece oynanan lakers-miami maçında tekrar tartışıldı. ne soru sormuşum ama. soruyu sorma sakın, söylemem :p bu gece ki lakers-orlando maçınıda sabırsızlıkla bekliyorum.

Wilwarin dedi ki...

Ne soruymuş ama! Merak ettym. Bütün basketbol dünyasını ayaa kaldırıcak potansiyelde soruların var demekky. Bis dalga geçmiştik ama =)
Maçın saatini de söylede bisde isleyelim.Dün senin maçını isleyince hoşuma gitty.Futboldan anladıım için onun terimlerini biliyorum sadece,ama gol diye baarmadım islerken merak etme =)) O kadarda deil.. =)

stickman dedi ki...

bu gece saat 2 de ntvde :)

taluyka dedi ki...

bu yazıdan sonra bencede kaan kural kankan olmalı:)

okyanustaki rüzgar dedi ki...

oIur ortahkk görüşürüz bi gün. etIi ekmeği gonyada yimek isterim. canım cekti bak simdik. hamısiyi de yaparuk uşağum cızbiz mangaIda yarpariz da!

=)

stickman dedi ki...

inş. taluyka, çalışmalarımız hızla devam ediyor. eninde sonunda olacak. gerekirse zorla, silah zoruyla :p

iştahımı kabarttın okuyanustaki rüzgar. senin nickte etliekmek gibi maşşallah, upuzun :p

Svetlin dedi ki...

blogu yeni gördüm, güzel bi blogmuş, keyifle okudum özellikle bu yazıyı.

yazıda lakers'lı olduğundan bahsetmişsin. haberin yoksa ve ilgilenirsen şöyle bi site var; lakerstr.com

türkiye'deki lakers taraftarlarının buluşma noktası bi nevi. 3 yıllık bi site ve son 2 yıldır özel maçlarda, playofflarda buluşup birlikte maç izliyoruz. şampiyonluk kazandığımız açı 50 kişi izlemiştik mesela hehe. ayrıca kaan kural henüz gelmese de mete aktaş, orkun çolakoğlu gibi lakers camiasının saygın isimleri buluşmalara renk katıyor. bekleriz.

stickman dedi ki...

teşekkürler Svetlin, evet biliyorum lakerstr'yi ve buluşmaları :) ve kıskanıyorum :) istanbulda değilim ben, o yüzden maalesef katılamıyorum. istanbulda olsam kesin katılırdım buluşmalara.

I believe, i can fly dedi ki...

i love this man too :D

ama okumamış senin bu yazını olmamış ayıp mı etmiş ne :D

ayrıca ciddi soruların arasına da
HİDAYET TÜRKOĞLU TATAR MI?
sorusunu yapıştırmışsın yaaa. ben ciddi soruda koptum. :D

formula1 anlatımında serhan acar ne ise basket için de kaan kural odur benim gözümde. sadece oyunu anlatmak değil bilgiye boğmak da lazım milleti. işini güzel ve severek yapan insanları ben de seviyorum kendilerini ben de kanka ilan ediyorum :D

stickman dedi ki...

yok yok okuyacam demişti, okumuştur :)

konyalı portlandlılar blogunun sahibi sabonis nickli biri var. nba ve basketbol konusunda baya bilgili bi arkadaş. kaan kural'la röportaj yapmıştı blogu için, kaan kural sevenler olarak deli gibi sevinmiştik. röportajdan önce blogun okuyucularındanda sorularını almıştı. bende, ben vaktiyle şöyle bi yazı yazmıştım onun hakkında, okumuşmudur bi sorar mısın? demiştim. sormuş saolsun :)

C - Stickman rumuzlu bir arkadaş blog'unda senle ilgili bir yazı yazmış da hiç rastgeldin mi? "Kaan Kural kankam olur musun?" tarzında bir başlığı vardı.
KK - Aaaa evet İsmail (Şenol) bana söylemişti ama unuttum gitti, rast gelmedi. Şimdi aklımda ama bakacağım.

röportajın tamamı da burda okumak istersen :)

hido konusunda yanılmışım ben :) bosna'nın sancak bölgesindenmiş kendisi :) demek ki neymiş, şekle bakmayacakmışız.

serhan acar'da aynen öyle valla dediğin gibi. çokda kafa adam. ralli gözetmeni olalım dedik bi ara arkadaşla, seminere katıldık. serhan acar gelmişti eğitimi vermeye. stand up tadında bi seminer geçirmiştik :)

Eternal dedi ki...

yazı süper olmuş, bilinmeyen ayrıntılara değinmişsin tadından yenmez olmuş hem de.

kaan kural'ın kitaplarını almak da farz oldu. (slam neden çıkmıyor ki artık?)

stickman dedi ki...

ehehe teşekkürler efenim :)

slam neden çıkmıyo artık bende bilmiyorum valla. ama sen slam neden çıkmıyo diyince benim aklıma fanatik basket geldi. haftalık gazeteydi. hala çıkıyo mu acaba. çok keyifliydi onu okumak ya :) yok şimdi baktım. o da kapanmış. sağlık olsun.

kaan kural yeni kitap yazsa da okusak diyorum ama şimdi okumak istediğim phil jackson'ın kitapları var. vakti zamanında pek kitapla ilgilenen biri değildim :D alıp okumamıştım. kutsal çemberler ve ruhunu arayan takım isimli benim bildiğim iki kitabı var koçun. alıp okumak lazım.

Adsız dedi ki...

kimse kaan kuralı benim sevdiğim kadar sevemez lan sıtkıman.bak mesela bir kaç haftadır ntvsporda banttan maç yayınlanıyor,maç skorunu biliyorum ertesi gün midtermim var ders çalışıyorum maç izlicek halim yok ama kulaklığımı takıyorum pcme sadece kaan kuralı dinliyorum bir yandanda dersime çalışıyorum.yaaa ben böyle kaan kural manyağıyım o konuşsun ben sabaha kadar dinlerim sıtkıman(neyse bu yorumumu yayınla sana hakaret yok kaan kural a sevgi ve saygı var)

stickman dedi ki...

vay be adsız, sendeki kaan kural sevgisi hakkaten acayip boyutlara ulaşmış. saygı duyuyorum.

AsiKuzeyli dedi ki...

O kadar içtenlikle yazmışsın ki sanki uzun zamandır görmediğin birine hasret giderircesine yazmış olunan mektup gibi.

Kaan Kural'ın kitabı olduğunu bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum. En yakın zamanda kitabı alacağım :)

stickman dedi ki...

Teşekkür ederim AsiKuzeyli, bi bakıma öyle aslında :)

her basketbolseverin kitaplığında bulunması gereken bi kitap. şu sıralar elimdeki bir iki kitabı bitirdikten sonra tekrar okumayı istiyorum.