1 Aralık 2008 Pazartesi

Konya'da filaş diski ilk ben aldım ollum!

bi gün bu muhabbeti çevirecem diye çok korkuyordum ki, biri sanki bok varmış gibi afedersin (affetmezsende umrumda değil), kalktı elli yıllık flash diski kaça aldığımı sordu. dürüstçe cevap verdim. evet şimdiki fiyatlara bakınca acayip kazık yediğim bariz şekilde ortadaydı ama 4 yıl geçmiş lan üstünden. ne gerek var bu muhabbeti açmaya şimdi. illa yediğim kazığı vurgulayacak. vardır böyle insanlar. durup durup o konuyu açarlar batagalasıcalar. bundan zevk alırlar, sizi öyle kazık yemiş çaresiz görmek hoşlarına gider, dövülesidir bunlar. aç susuz kalasıdır. tüm çırpınmalarımız boşunadır, bi türlü kurtulamayız bu insanlardan. ama yinede pes etmemek gerekir. en iyisi mücadele etmek, her ne kadar yetersizde olsa bir iki cümle kurabilmeliyizdir karşılarında. bende öyle yaptım ve şu şu şekilde bitirdim konuşmayı;
konyada filaş disk alan ilk insan benim lan! ilk filaş diski ben aldım ollum! hemde bi cigabayt!...

(yukarıda yazılanların hiç biri olmadı, sıkıntıdan uydurdum ben. ama olmasından hakkaten fena halde korkuyorum. siz sakın böyle muhabbetler çevirmeyin, üzmeyin insanları)

20 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

otobüsteki olayı uydurdun bunu da uydurdun nası yani :P

banadair_berrin dedi ki...

kaca aldın :)))
ben gecen sene 5 euroya almıstım kendı flasımı hehehe

okyanustaki rüzgar dedi ki...

Of.. O son satırlarla bütün ambiyansı bozdun be stickman =)


Ama istifi bozmamak lazım böyle insanlara karşı
.. Buda gibi..


?


ne saçma bir cümle kurdum ben ehu ehu.

stickman dedi ki...

tramvaydaki olay gerçekti puck :) boş bi tramvay fotoğrafı vardı, onunla bi atraksiyon yapıyım dedim. ama gerçekci yapmışım demek ki, çok inandırıcı olmuş :p

kaça aldığımı asla söylemem berrin abla, hatırlatıpda yaramı deşme lütfen :p

ambiyans bu rüzgar, bozulur arada. buda ya sevgilerle :)

Zeugma dedi ki...

''batagalasıcalar'' :))))

He he..Stickman.Sıkı dur,sana sürprizim var.Akşam bana kızmışsın benim blogda..
''Önyargılı yaklaşıyorsun şehrime ,dövering! '' falan :(
Oluuum..Ben de Konya'lıyım haberin var mı?
Ciddiyin len gari ? :)))
Şaka değil..Konya Türkiye'nin en gelişmiş en modern binalarla dolmuş,altyapı sorunu halledilmiş harika bir şehridir üstelik.
Ama ben Ankara'da okudum..
Süperdir Konya..Bir daha dövering felan duymayayım,ben seni çok fena dövering :))

stickman dedi ki...

eneeee :) bende diyorum kanım nası ısınıverdi Zeugmaya diye. yazdıkların filan aynı yaşadıklarım diye düşünüyodum, meğer bi de konyalı çıktın, canım hemşerim benim. ben seni dövermiyim hiç, kıyabilir miyim. hem insan sevdiğine gösterirmiş öfkesini. pek sevindirik oldum, neşelendim. Ben seni çanakkalede biliyodum. hee dur, ankarada okudun şimdi çanakkalede çalışıyosun. ne güzel. len valla çok sevindim yaa ihihi :)

taluyka dedi ki...

bu olay belki gerçek değil ama böyle şeyler başına gelenler vardır örneğin ben:) ilk mp3 ümü yıllar öncesinde çok kazık bir fiyata almıştım ama o zamanlar kimsede yoktuu ve o fiyat normaldi:)

İzDüŞümLeR dedi ki...

''batagalasıcalar''

Battlestargalactica gibi olmuş :))

Siminya dedi ki...

herşeyi uyduruyon ya :P

rebelon dedi ki...

ya 600 milyona erikson 688 alanlar vardı bi ara.bu ülke bunları yaşadı ,seni de kaldırır:)

ziggytheking dedi ki...

arada geliyodum sonunda gerekli yetkinliğe eriştiğimi düşünüp yorum da bırakayım dedim.

''batagalasıcalar''

bu konya ağzı mıdır? bize de 4 yılda angara ağzını empoze ettiler de ondan sordum! sen doğuştan mı konyalısın yoksa var mı bi empoze orda da?

stickman dedi ki...

haklısın taluyka ama bi de şöyle bişi var, bi zamanlar o fahiş fiyatlara onları satarlarken şimdi daha iyilerini çok çok daha düşük fiyatlara satıyolar. ne olursa olsun insan böyle derinlerde bi yerde bi sızı hissediyo :)

puahaha... kopardın beni İzdüşümler. şimdi sürekli bu gelir aklıma. betilsıtargalaktica. belki de ordan geliyodur. yada betilsıtar galaktika burdan geliyodur. herşey olabilir.

yavv siminya :) o tramvaydaki olay valla gerçekti, yazının sonunda da söylüyom zaten. hem şükrü gibi acı bir gerçeği kim inkar edebilir ki. ancak savunma mekanizmamız bunu reddedebilir. eskiden çektiğim boş bi tramvay fotoğrafı vardı, ufak bi atraksiyon yapıyım dedim. hem bu filaş disk olayı kardeşimle aramızda geçti sayılır, hemde benim start vermemle ama konuyu hemen kapatıp bi şekilde unutulmasını sağlamıştım. adam eve gelipde arkadaşının 4 gblık filaş diski 20 ytl'ye aldığını söyleyince, tutamıyo insan kendini :p

haklısın rebelon, aslında hiç üzülmemem gerekir. bi arkadaş eski bilgisayar dergilerindeki laptopları ve fiyatlarını göstermişti. o günden beri daha bi umutla bakıyorum hayata...

evet ziggytheking, konya ağzı.
yapmaya goymaya ermiyesiceler
döküle yıkıla galasıca
doğmaya düremeye ermeyesice
vurgunuyirginesice (bunu bende çözemedim)
gibi örnekleride var. konyada doğdum ben, doğduğumdan beride burdayım. sorulunca Konyalıyım diyorum ama %100 konyalımıyım bende tam emin değilim. bu konu karışık biraz. o yüzden "Nerelisin?" sorusuna cevap vermek benim için baya zor olmuştur. hatta bununla ilgili "Nerelisin?" başlıklı bi yazı yazacam ne zamandır ama bi türlü yazamadım :) ben bu yazıyı yazınca tabi dünya rahat bi nefes alcak, piyasalar düzelicek, küresel ısınma bi nebze olsun yavaşlıyacak ya :)

jade dedi ki...

tarihe adn altın harflerle yazılacak demiştim sana :P

ayrıca obama maddi dayın olursa beni de görürüsün değimi be hemşo:P

CHAOTIC dedi ki...

:D "Utanmıyor musunuz blogunuzda insanları kandırmaya?" yazıp "adsız" olarak da postalarmışım bu yorumu... :P :p
Şal almıştım kendime ve aynısını bir arkadaşımda gördüm geçen hafta. "Kaça aldın?" diye sordu, "25 ytl" dedim. "Ben 20 ytl.ye aldım." dedi sırıtarak. Okurken anında o olay geldi aklıma... :D
Bu arada blogmania'daki tanıtımın için oraya yorum yapmak istedim. 4 kere uğraştım fakat her seferinde yazımın orta yerinde sayfa yenilenmeye başladığı için hepsi havaya uçtu. Umutsuzca 5.yi denedim. Gene olmadı. Artık buradan tebrik edeyim. :) Özgün, samimi ve duyarlı bir blog. :) Yakın bir zaman önce tanıdım ben ve o gün bu gündür takipteyim. Sevgiler...

haccecan dedi ki...

korkularınla yüzleş, aynanın karşısına geç kendine bu soruyu 100 kere sor, bak gör korku kalıyor mu?
İstemediği sohbetlerin ve soruların içine herkes düşüyor sanırım...

Zulapha Kaphali Iku dedi ki...

bugun oturdum vee ilk yazindan son yazina kadar okudum..psikopat miyim? sanirim :) ama yazilarin hepsi birbirinden superdi :)

Jahrein dedi ki...

asdfasdfasdfadfa(bırakın genç onlar!)

güzel yazı
özlemişim stickman şeylerini. bi de blog gizli falan diyodu geçenlerde dedim içimden "sokarım senin privacyne google! 'kanka'dır stickman candır. sen kim ola ki beni engelleye" böyle dilim sürçtü falan küfürler ettim ama yine de göstermedi bana siteyi :'(
bu arada ben o tiplerdenim. paso millete kazıklandığı hissini aşılarım. ajandam var not tutuyorum 235 vakam var böyle. başarılarımın devamını diliyorum
dinimiz amin
gud tay

stickman dedi ki...

görürüm jade, görürüm. ama şöyle uzaklardan görürüm ve el sallarım sana :p kusura bakma hemşo, dünya iyice bozuldu, insanlar bencilleşti, sana en fazla 1,5 etliekmek yollarım :p şaka şaka, ne 1,5 etliekmeği, sana yarım mevlana söylerim, o sana yeter zaten, minicik mideciğin var pembiş :p

öyle bi yorum gelseydi de pek şaşırmazdım aslında CHAOTIC. iyice uydurukcu oldum çıktım :) senin arkadaşına benzeyen hatta bi üst modeli olan bi kaç kişi tanıyorum, onlarada temas etcem bi ara.
blogmania'da aynı şey benim başımada geldi. bişeyler yazdım yazdım, sonra kardeşim bişi sordu ona cevap verdim, kafamı bi çevirdim. yazdığım herşey yok olmuş :) sen 5 defa denemişsin valla iyi sabırlısın. teşekkürler.

bu korkuyla nasıl olsa yüzleşecem haccecan, o gün gelecek ve ben içten içe hazırlanıyorum buna, güçlü olcam, söz :p

Zulapha Kaphali Iku :) nickini okuması çok güzel. evet baktım, okumuşun. o kadar yazıyı nasıl okudun yavv bi seferde. çok teşekkür ederim. sevindim gerçekten.

ne istiyosun bizden Jahrein, neden canımızı acıtıyosun, neden deşiyosun yaramızı. kazıklanmışız zaten, teselli etsene. neyse biz seni böylede seviyoruz. sende yoktun bi ara, uzun bi zaman, senide özlemişiz. bi daha öyle uzun soluklu gidişler yapma. özleriz.

Zeugma dedi ki...

Stickman bak ben ne duydum.Facebook'ta grubu bile varmış :))

''Din din dimedim din.Didim didiğini dimedim din''

Mealini sen bilirsin ama yine de verelim:
''Diyorsun diyorsun demedim diyorsun.Dedim dediğini demedim diyorsun ''

Puhahaeueheueheu :)))
Nasıl ama?

stickman dedi ki...

Zeugma süpersin yav sen. kopardın beni burda. feysbukda yokum ben ama böyle bi grup kurulduğuna göre baya bi konyalı üye var herhalde. ben biliyodum tabi Türkçe meailini ama diğer arkadaşlarda merak ederdi sanırım, açıkladığın iyi olmuş. etraftan canlı canlı duyduğum cümlelerden bi cümleydi bu :) bu arada DDT'yi biliyomusun sen. dalga dublaj takmı. Konya dublajları. bilmiyosan şurdan bakabilirsin.

www.aktuelnet.net