25 Kasım 2008 Salı

İki resim arasındaki yedi fark BAHA - TANRIVERDİ

ruhsar'dan Baha - avrupa yakası'ndan Tavrıverdi
1-Baha reklam ajansında çaycı olduğu için yaratıcıdır.
Tanrıverdi dergide çalıştığından pek öyle bi huyu yoktur.
2-Tanrıverdi ek iş olarak müzisyenlik yapar.
Baha, şirketin batacak gibi olduğu bi ara selpak satmıştır.
3-Tanrıverdi çok pis dalar, şiddete eğilimlidir.
Baha sakin çocuktur, problemleri konuşarak çözer.
4-Baha, ajansın kobayıdır, akla gelen her reklam projesinde denek olarak kullanılır.
Tanrıverdinin moda çekimine veya röportaja gittiği görülmemiştir.
5-Tanrıverdi dergi editörüyle çıkar.
Baha yalnızdır, genelde tek başına ve sap arkadaşlarıyla takılır.
6-Tanrıverdi anadolu rockcıdır.
Baha arabesk dinler.
7-Tanrıverdi officeboydur. ofisin içinde kendine göre bi mekanı vardır, orada takılır.
Baha direkt çaycıdır. ofis içinde kendine ait bi alanı yoktur. genelde çayları dağıtmak için gelir ve gider. onun çay ocağı tam olarak nerededir bilinmez ama ofis dışında olduğu kesindir.

Uykusuz'dan Vedat Özdemiroğlu'nun böyle bi köşesi vardı. bi ara bırakmıştı, bende dedimki içimden; sayın Vedat Özdemiroğlu sen bıkratın bari ben devam edeyim. bu ve bunun gibi bikaç tane daha yazmıştım. kısmet bugüneymiş. ama bu olaydan bi süre sonra tramvayda birinin elinde uykusuz gördüm, Vedat Özdemiroğlu bu köşeyi yazmaya yeniden başlamış. sağlık olsun. ne çok Vedat Özdemiroğlu dedim ben öyle. buna bi son vermeliyim. son.

11 yorum:

t.u.b.a dedi ki...

tanrıverdi'ye diziye geldiği günden beri ısınamadım. şesu daha iyiydi kesinlikle.
farklara bakınca baha daha ''samimi'' geliyor bana.

stickman dedi ki...

keşke tanrıverdiyle şesuyu yapsaydım t.u.b.a. len niye düşünemedim :( neyse sağlık olsun. baha banada daha samimi geliyor. mesela mazhar'ın doğum gününe giderken, hediye olarak bi kangal sucuk almıştı. :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

tanrıverdiyi seviyorum.. şesu itici geliyordu bana..
bu daha sempatik bence..
baha'yı hatırladım şimdi ama mutlu olmadım hatırladım diye :P

Zeugma dedi ki...

Aynen öyle yapsaydın..
Ben pek izlemiyorum ama şesu başkaydı ya..
Sonra abimiz buz patenlerinde falan bale yapmaya gitti,bizi unuttu:PpPpP

Bu Tanrıverdi hafiften onu kopyalıyor ama ı-ıhh :(

stickman dedi ki...

evet, tanrıverdicier ve şesucular arasında ipler geriliyor bakalım önümüzdeki saatlerde gergin anlar yaşanıcak mı :p (baha bu duruma tepkili)

babegazelle dedi ki...

ya ben sarp apakı adam olarak beğendiğim için dizide de gözüme hoş gözikiyi

ANAHTAR dedi ki...

başından beri gülse birsel in kafasındaki çaycı rolü için düşündüğü karakter; anadolu dan gelmiş nişantaşı hayatına mesafeli ama bir yandan da uyum sağlama cabasında olan biriydi. bülent polat gitti, sarp apak aynı role büründü. yani taklit sözkonusu değil. tamamen gülse birsel le ilgili bi mevzu.

ve bence tanrıverdi şesu dan daha götürüyo bu işi. avrupa yakası yla ün yaptıktan sonra birçok projede yer alarak iyi bi oyuncu olduğunu kanıtlamış oldu sanırım. o... çocukları, beyaz melek, plajda(biliyorum bu film berbattı). bu arada 2009 da mahsun la bi film daha çekiceklermiş.

ama gel görki şesu nun ismini pek duyamıyoruz. sahi, kaç kişi gerçek adını biliyor.

içses: sanane lan adamın avukatı mısın

stickman dedi ki...

tanrıverdi taraftarlarının sayısı hissedilir derecede arttı, ipler her an kopabilir :p

Merve(mj*) dedi ki...

ayy ruhsaar çocukluğumun dizilerindendi.Tanrıverdisevengillerdenim=)

muet dedi ki...

Özdemiroğlu'nun gözü arkada kalmazdı eğer okusaydı! (o:

yazıyor hala, evet.

stickman dedi ki...

baha yine ezildi. horgörüldü. madem çocukluğunun dizisiydi ruhsar, sen bari biraz şefkat gösterseydin Merve(mj*). yazık ettiniz baha'ya.

işte bir uykusuz sever daha, muet. sırf sen yalan söylüyomusun söylemiyomusun diye bu hafta uykusuz alcam. eğer çizmiyosa yandın.