21 Kasım 2008 Cuma

Cezamı çekiyorum...

küçükken apartmanda çok feci gürültü çıkarırdım, taaa sabahın en köründe merdivenlerden hoppidi zıplayarak inerdim, üçüncü kattan aşağı topumu yuvarlardım ve o top her merdiven aralığındaki evin kapısına daaaan diye çarpardı. girişteki uzun kolidorda maç yapardık, aynı kolidorda kay kay'a binip aparmanın kapısından uçuş hareketini denerdik. bi süre balkondan işedim. bi kere apartmanın içinde arkadaşların üstüne doğru işedim. kardeşim apartmanın koca boşluğunda bağırınca sesi yankılanırdı ve bu hoşuna gittiği için garip garip bağırarak apartmanı inletirdi. yan komşunun bisikletinin lastiğini indirirdim, viteslerini oynardım. balkondan aşşağı ip salardım, ucuna türlü türlü şeyler bağlayarak. tükürürdüm. su atardım. şimdi hepsinin cezasını çekiyorum. şu anda bunları ve daha beterlerini yapan canlılarla aynı apartmanda yaşıyorum. demekki insan ne yaparsa yapsın bi süre sonra herahangi bi şekilde herhangi bi yerde cezasını çekiyo sanırım. hiç bişi yanına kalmıyo. (burdan bu sonucu çıkardım ya, helal olsun bana)

16 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

karma!
ben sadece masum masum lazerle milleti oynatır boruyla kağıt üflerdim ve bunu heyecandan sayardım.meğer ne masummuşum :)

Zeugma dedi ki...

Ha şunu bileydin :)
Ama çok erken farketmişsin bunu sen.Tebrik ederim.
60 yaşına gelip de hala dağ başındaymış gibi hareket edenler var :(
O resimdeki sopalık velet sen misin? Hani yazıdaki yaramazlıkları yapan :DDD

stickman dedi ki...

puck-robin , senin küçüklüğünde teknoloji baya gelişmiş sanırım. benim zamanımda lazere benzeyen en gelişmiş alet eniştemin 5 koca pilli el feneriydi :) lazeri aldığımda baya büyüktüm ben. kızlara filan tutardık o zamanlar. başım az belaya girmedi heuehe. ve bir ilkle daha karşılaşıyorum. boruyla kağıt üfleyen bi kız. tom raidermısın mübarek git barbi filan oynasana :P

cıks, o ben değilim Zeugma. ben fotoğraflarda çok saf bakarım, masum görünürüm. bu kurbanlarımı kandırmak için seçtiğim bir yöntemdir :p keşke kendi fotoğrafımı koysaydım. aklıma gelmedi hiç. neyse bi daha ki sefere artık.

::puck-robin:: dedi ki...

aa barbi mi :D benim hiç barbim olmadı ki :D ağacın en tepesine çıkıp kitap okurdum ben bi de boru yoksa uçlu kalemin mekanizmasını söküp onun borusundan faydalanırdık ne güzel günlerdi heyt bee:D

jade dedi ki...

ehehe, Karma beni şiddetle es geçiyor sanırım:)

Ben çocukken zillere basıp kaçardım, hemde bunu çıldırtırcasına yapardım. Sonra kız kaçıran, torpil gibi bi takım oyuncaklarla(!) mahalleyi inletirdim. Hele ki kız kaçıranla az genç kızı kaçırmadım!

şimdi ki çocuklar bilgisayar başında oturmaktan olsa gerek ne zile basıp kaçıyolar ne de kız kaçıranla peşime düşüyolar. :( ühühü.. üzülüyorum ya:( Ya kartopu savaşı bile yok! İnanır mısın:S

Zeugma dedi ki...

Nasıl aklına gelmedi yaaa??
Kendini anlatıyorsun sen burada,foto başkasının..
Nasıl bir akılmış bu böyle:))
O fotodaki belki masum bir çocuk garibim.Ne diye kendi haylazlıklarında başrol verdin ona.Afiş yaptın?
Heeee!!!! De bakiyim :D :PpP

voodoo girl dedi ki...

bu resimdeki sen değilsin ama herhalde?

1sen dedi ki...

:))
çok eğlenceli bir yazı olmuş..
ve tabiki tarih tekerrür ediyo..

vanitas dedi ki...

acımaz, eder =D

stickman dedi ki...

ağacın en tepesinde kitap okumak hee valla bi film jeneriğinin başı gibi yada kitap kapağı fotoğrafı gibi puck-robin. uçlu kalemle atılan o tükrükle sertleştirilmiş ufak kağıt topları pis acıtırdı yanlız. salyalı salyalı bi de. ne iğrençlikler yapmışız zamanında.

kar topu savaşları dedinde eski günler canlandı gözümde jade. biz mahalleler arası bile kartopu savaşı yapardık. bi kartopu cephanelerimiz olurdu ki görmeliydin.

zeugma :p beni yakaladın. tamam itiraf ediyorum aklıma geldi. gelmedi değil. geldi. yukarda gelmedi demişim biliyorum, şimdi kendimle çelişiyo gibi olmayım ama cümlenin akışı içinde çıkmış işte öyle bi laf :p ama benim öyle afacan bi fotoğrafım yok ki. hep masum hep masum :) hem o fotoğraftaki çocuk hiç masum bi çocuğa benzemiyo, bakışlara baksana cin cin.

değilim voodoo girl, bizim zamanımızda teknoloji şimdiki gibi olmadığı için öyle anında yapılan afacanlıkları yakalama imkanları yokmuş.

teşekkürler 1sen. bende eğlendim yazarken.

keşke acısada etmese vanitas, herkesede etmiyo aslında, kötülere etmiyo mesela, bişi olmuyo onlara :) sağlık olsun dicem. o da olmuyo :)

babegazelle dedi ki...

walla mı ya o yüzden mi buluyo canavarlar şimdi beni ettiğimi buluyorum demekki yaw hiç böle düşünmediydim bak hadi ben bikaç gün kayboldum sen haftalardır kayıpsın beah asıl sana hoşgeldin dimek lazım gelir :)

stickman dedi ki...

hoşbuldum :) belkide öyle değildir babegazelle, belkide karma diye bişi yoktur. ben kendimi o şekilde teselli etmeye çalışıyorum. işe yarıyor mu? hayır.

Brc dedi ki...

yaaa hayırrr çocukken olur ole seyler.benımde cocugum bole yaramaz olsun ıstıyorum ben aslında ama kasınıyo muyum sence
:D

stickman dedi ki...

kaşınıyosun tabi Brc. mahalleli şikayet için kapıya dayandığına anlarsın bunu :)

taluyka dedi ki...

çocukken hepimiz şımarıktık ama sen baya bi haylazmışsın:)

stickman dedi ki...

hemde ne haylaz, burdaki anlattıklarım hiç bişi :p