15 Kasım 2008 Cumartesi

Monty son saniye! (+taraftar)

of of of. biz bugün ne yaptık böyle ya.. biz öyle bir taraftarız ki, istediğimiz zaman oyuna müdahale edip, maçın akışını değiştirebiliyoruz. fakat bu gücümüzü neden hep son saniyelerde, son dakikalarda kullanıyoruz. Ben maçı yukardan izliyorum, kantin bölümünde sahaya bakan pencerelerden ve siz taraftar arkadaşlar, ordan kendinizi görmeli ve duymalısınız. bazen bende tribünlerden izliyorum maçları ama ben sizleride izlemek istiyorum. çünkü muhteşem taraflarsınız. o son saniye basketindeki coşkuyu birde yukardan görmeliydiniz. Son dklarda yaptığımız baskıyı tüm maça yaysak çok farklı galibiyetler alabiliriz. Birde şunu vurgulamak istiyorum. Takımımızdaki oyuncular faul atışlarını kullanırken tamamen sessizlik sağlayalım. bazı arkadaşlar ooooo filan çekiyorlar. Bu oyuncuları kötü etkiler. Bunu yapmayalım, tam sessizlik sağlayalım. Birde bu hafta salon dj'i berbattı. kesinlikle değiştirilmesi lazım. uykumu getiren şarkılar çaldı. onun dışında herşey harikaydı, güvenlik görevlileri ve polislerde bu galibiyete sevindiler, maçtan sonraki kutlamalarını gördüm :) takımdaki herkese ve tüm taraftarlara tekrar teşekkürler... (Monty, senin yüzünden az kalsın pencereden düşüyordum adamım naptın ya :)

bu arada sanırım bi uğur yakaladım. maçın bitmesine 2 dk filan kala, bana mısır veren arkadaş. eğer bunu okuyorsan, bi daha ki maçta yine aynı şekilde son dklara girerken bana mısır getir. bu uğur getiriyo olabilir. maç skorunuda verelim; Mutlu Akü Selçuk Üniversitesi 74-73 Erdemirspor. ayrıntı isteyenler ntvspor.

ilginç: Monty Mack 77 doğumluymuş. ohaa! yanlış filan yazmış olmalılar. olamaz böyle bişi. olabilir mi? Monty? Monty abi? amca?

5 yorum:

jade dedi ki...

yipiiiiieeeeee

hoşgeldin be stik!

Tuana dedi ki...

Hoşgeldinnn :))

stickman dedi ki...

:)hoşbuldum.

Tuana dedi ki...

Monty amcayı sevemedim bir türlü, denk geliyoruz bazende itici bir tip yav. İlkerde çakıldı kaldı takıma herkes gider o gitmez kanımca :D

stickman dedi ki...

hı? Monty ile karşılaşıyomusunuz? nası? Tuana sen bizim okulda mı okuyosun yaff? Selçuk Üniversitesinde? sen, blogunda bi yazında okulun takımıyla ilgili bişilerden bahsetmiştin, okumuştum. yorumda yazmıştım ama gitmedi herhalde. orda da sormuştum bizim okulda mısın diye. Çünkü bildiğim kadarıyla 1. ligde bizim okuldan başka üniversite takımı yok. bi de o hafta biz efes ile oynamıştık diye hatırlıyorum. orda yazdığın skorda aynı. İlker'i filan nerden biliyosun ya :) İlker efendi biri gibi ama maçlarda acayip heyecan yapıyo :) İlker, Volkan, İbrahim, Emre, İsmail... bunlar her sene olan sabit isimler zaten. burdan emekli olurlar herhalde :)in misin cin misin Tuana :p ben seni istanbuldasın sanıyodum :)