22 Kasım 2008 Cumartesi

kampüs-zafer 50 dk (belkide daha fazla)

tramvaydaki bu insanlar kim ya.. toplanmışlar böyle. kim lan bunlar? niye böyle göt göte oturuyoz. ailemdeki bireylerle bu kadar yakınlaşmıyom ben. ilerde karşıda dikilen bi herif var, gözlüklü, elinde bi otobüs bileti var, ona bakıp duruyo. bi de parmaklarının ucuna kına yakmış. ayakta duran teyzeyle arasıra göz göze geliyoruz. kadına kimse yer vermediği için küfür eder gibi bakıyo. ooff.. bana bi anda bi efkar geldi ya. ne bu ya. vize psikolojisine mi giriyorum? girmemem lazım! giremem ben! girmemeliyim. herşeyi olumsuz görmeye başladım. böyle bi çöküntü, bi umutsuzluk, bi bezginlik. oturduğum yerde bile eziş büzüş olmuşum şu an farkettim. ağlayacam lan! çok mutsuzum.

alllaaah allaaaaah! hala binip duruyolar tramvaya. kim bunlar. şu karı yine baktı. sokacam bakışına ama. dur lan bende ona bakıyım. bakmadı bu sefer. yanda ayakta iki çömez kız duruyo. kesin birinci sınıf bunlar. her hallerinden belli. aha yok lan. birinin elinde güvender %100 matematik öss kitabı var. ama dehşetmiş ha. tam benlikler, ikisini birden götürürüm yemin ederim. OHA! yavaş ol lan hayvan. derin nefes al. az sonra tramvaydan ineceksin ve güneş düşecek tenine. okula az gitmeme rağmen çok uyuz olduğum şeyler oluyo. bi kere bizim fakültede işler cuma namazına göre yürüyo. ona göre endekslemişler. bi de danışmanın yerinde yeller esiyo. hayır işi ne bunun? niye vaktinde gelmiyo? ve o fotokopi odasındaki yaratık. bi gün fena dalacam sana.

ovvv beybiii.. ben başka kızlarla ilgilenirken yanımdaki kıza bakmamışım. hoş hatun. balık etli, tatlı bişeymiş. du bi abanıyım ben şuna. YUH! lan abanıyım dediysek yanlış anlama. saçmasapan bi konu bulup muhabbete girişeyim. vakit geçmez tramvayda 45 dk. aha! herifin teki bana cins cins bakıyo. tanıdık gibi sanki? bi baktım ortaokuldan bi arkadaş. şükrü! ne biçim bi gün bu ya? şükrü ne alaka? neden şükrü neden? bunu bana neden yapıyosun? ortaokulda o kadar güzel kız vardı? o kızlar dururken neden şükrü? neden hep saplarla karşılaşıyorum ben. ben iyi bi insanım ya.

vatman uyarı sesi çalıyo. "sayın yolcularımız, lütfen arka tarafa doğru ileleyelim". olum canımı sıkma benim, ön tarafa bi ilerlerim, aklını alırım. hemen inmeliyim bu tramvaydan...

(bu yazı kampüs-zafer tramvay hattındaki bir yolculuk sırasında yazılmıştır. yazar burda sapıtmıştır. yazar burda ne yaptığının farkında değildir. yazar burda çok uzaklara gitmek ister çünkü fotokopi çektirmeyi bile bırakmıştır uzun yıllar önce, bu yazar sürü otlatmak ister, çoban olup kaval çalmak ister) (aslında tramvay bomboştur, bu garip insan bunları uydurmuştur. çünkü şizofrendir. şaka şaka o eski bi fotoğraf...valla...)

20 yorum:

Iraz dedi ki...

ahahah..

benzer şizofren düşünceler metrodayken bana da oluyo. kavanoz gibi bin kişi üst üste..

aman diim.

Pilli Cadı dedi ki...

ahahahhahahahhahahhaha:D
stickman senin su olaylara bitiyorum ya olum senin tek derdin yemek ve kizlar ve onlari buraya yazis seklin ahahahhhah cok komik yaaa:D

sükrüyü sevdim ahahahhhh

cesetizleri dedi ki...

anlıyorum seni.. çok iyi anlıyorum..
neden şükrü..?
ben neden yakışıklı prens beklerken necla'yı görüyorum.. neden necla..
kara büyü mü var ne anlamadım.

Zeugma dedi ki...

Tramvaydaki diğer yolcular neler geçiriyorlardı acaba?
bilmek ister miydin?
Keşke düşünceleri okuyan bir cihaz icat edilseydi de gör o zaman içerdeki katliamı :DDD
Değil mi ama stickoğlan? :DD

jade dedi ki...

ya stik iyiki döndün canım ya, sıkıcı bir iş gününde oturup sana gülüyorum. Allah'ta seni güldürür inşolle:)

Böcek dedi ki...

sana bakan kız profili göremedim stickman hımm:PpP

godsyndrome dedi ki...

tramway güzeldir 45 dk.lık zafer kampüs yolcuğundaki çalışmalarla sınavlardan geçtim ben,lan hakketen bi tek tramwayda bakıyodum hehe

::puck-robin:: dedi ki...

bunlar aklından geçerken ki surat ifadeni merak ettim böyle mendabur gibi durdun mu yoksa pis pis sırıttın mı yoksa başka şekil mi :)

stickman dedi ki...

yok be Iraz, metro aynı tadı vermiyo bana. bi kere hızlı gidiyo alet. burdaki tramvaya binmelisin. gidip gitmediğini bile zor anlıyosun.

yemek ve kızlar. e daha ne olsun. basit yaşamaya çalışıyorum Pilli Cadı. yok yok baya duygusal adamım aslında. duyarlı bi kişilik, sanatsal bir harman :p

cesetizleri, lütfen şükrü kelimesini daha fazla vurgulayıp beni moralman çökerme. bu ara ben senin nickini niye sürekli ceset ikizleri olarak okuyom yaff :/

zeugma? stickoğlan mı? puhahaah :) aman aman hiç öyle bi alet icad olmasın, teyzenin gözlerinden ne düşündüğü gayet belliydide zaten. diğerlerini bilmek istemiyorum. mesela şükrü? hayır şükrü!

jade? ne kız öyle hemen bizınıs vomın tripleri filan :p her zaman hep beraber gülelim inşallah güzelim :)

böcek, vur abicim vur. kafa at bi de. sonra ıslak sopayla döv. ühühühü. kartallar yalnız uçar diyerekten karizmayı toplamaya çalışacağım. "kartallar yalnız uçar"(sıçtım, farkındayım)

vauuv godsyndrome! selçukta mı okudun. ne zaman, nerde hangi bölümde yavv? o 45 dk eskidendi, bi sürü yeni durak ve trafik lambası kondu yola. aksi gibi hiç yeşilede denk gelemiyoz. bi de kampüsün orda belediye yine köprülü kavşak yapmaya başladı(böyle bi hastalıkları var), bunun için yeni yol yaptılar tramvaya. o kısım yeni olduğu için orda yürüme hızından daha yavaş gidiyo tramvay. yol süresi dahada uzuyo tabi. vize zamanları tramvayın içi bembeyaz oluyo, herkesin elinde fotokopiler...kefen gibi.

bunlar aklımdan geçerken boş boş bakıyodum puck, hatta aval aval. bi tuhaftım.

•free puPpe†• dedi ki...

. .hım değişik :o)

Siminya dedi ki...

önce acıdım haline vah vah yavrıcak prozacını evde unutmuş diyodum şükrüye gelince kıs kıs güldüm :)) yok kadın olan şükrüye değil anlatma sırası şükrü'ye gelince :Ş

Brc dedi ki...

öncelikle tekrar hosgelgın bı ara yoktun ortalarda.uzun zaman sonra okudugum bu posta öhööö dedim açıkcası.
ama sonunda resmın yanındakı o karınca duası kıvamındakı yazıyı gozlerımın kısarak okurken cok guldum :))
evet gozler bozuk

banadair_berrin dedi ki...

KONYADA TRAMVAYA BINMISTIM YILLAR ONCE GERCEKTEN SIKICI VE SIKISIKTI :)

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba Stickman,

Ne haber?

I haven't taken the train or the metro for ages :)

Bisiklet ile seyehat en iyi , degil mi?

Kanada'da bisiklet ile herkes is gidiyor - ama yaz mevsimde :)

Gorusuruz,

Suleyman.

stickman dedi ki...

hemde çok değişik •free puPpe†•

ya siminya, asıl şükrülü kısımda acımalıydın bana :( tramvay+şükrü. bunun ne demek olduğunu ancak yaşayan bilir.

hoşbuldum Brc, öhööö denecek kısımlar var, haklısın :p o karınca duası gibi yazıyı gözlerini kısarak okursan tabi zorlanırsın, gözlerini açarak okuyacaksın :p

berrin abla? sen? konya? ne işin vardı burda. yoksa burdan taaa finlandiyalara tramvayla mı gittin. eğer böyle yaptıysan hala tramvaydasındır eminim. ve anons gelir finlandiya son durak :p

Merhaba Suleyman :)
iyidir, senden ne haber :D
bisiklet en iyisi. bak, bu benim bisiklet, please click, one more time click :)
Konya'da da bir çok kişi işe bisiklet ile gidiyor. hem yaz hem kış mevsiminde. yağmurlu ve karlı havalarda bile. hoşçakal. kanada'ya sevgiler :)

hamdi vizyonuyok dedi ki...

zafer, tramvay, gonya monya.. ne oluyor lan?

stickman dedi ki...

bunlar hayatın gerçekleri hamdi.

mesut demir dedi ki...

bi de o çalışmaların çamursal durumları olmasa :)

merak ettim bu şizofrenik hayalinde whatttman hiç mi
"oootoggar, aydınlıg evler" falan demedi. malum bu anonslar sarhoşu bile ayıltıyor:))) seninde hayalinin katili bu what man sesi olmalıydı:)))

---vatman uyarı sesi çalıyo. "sayın yolcularımız, lütfen arka tarafa doğru ileleyelim"---
eğer aynen böyle olduysa what manlar artık vatman olmuş demektir:))

stickman dedi ki...

hehe whatttman dostlarımızın seslerini artık pek duyamıyoruz maalesef. avrupa birliği uyum paketiyle birlikte mi geldi bu değişiklik bilmiyorum ama artık anonslar otomatik, yerel kanal haber spikeri ses tonunda bi adama kayıt ettirmişler bütün durakları. whattman basıyo, o söylüyo.
eski günlerden en çok "-saaanaaayiii" sesini özlüyorum. bi gün rica etcem bi whattmanımıza, kendi söylesin. velhasıl kelam, eski tadı yok tramvayın.

mesut demir dedi ki...

benim favorim
"gampüs son duragkkk"
idi. yazık olmuş whatmanlarımıza şov araçları ellerinden alınmış :)