29 Aralık 2008 Pazartesi

Yüzüklerin Efendisi macerası

ulan ne mal adamlardık biz, bundan 7 veya 8 sene önceydi galiba, lise ikidemiydik ne, derste oturuyoruz. (ne ilginç demi derste oturmamız.) o sırada vizyonda yüzüklerin efendisi 1 var. tüm dünyada büyük sansasyon uyandıran film. neyse işte telefüs zili çaldı bizim 4'lü gruptan elemanın teki hadi çıkalım sinemaya gidelim dedi. 2 kişi kafadan kabul etti. bende de para yok. yavv o film dandiktir boşverin dedim. yürü lan ben seni çekerim dedi birisi. o gün de en nefret ettiğim dersler vardı. neyse çıktık okuldan, biletleri aldık ama karnımız aç. okula en yakın olan arkadaşın evi boş, bi paket makarna aldık gittik. ben bu malakların makarna yapmayı bildiklerini sanıyodum. gittik eve mal mal bakar bunlar. verin lan ben yapıyım dedim. halbuki bende bilmiyorum. sadece sıcak suya atılıp pişirileceğini biliyodum, ama mutlaka bi kaç bişeyide vardır diye geçirdim içimden. aksilik o ya tüp de bitmek üzere. neyseki arkadaş tüpü ters çevirdi. ben bağırdım lan napıyon, patlar filan dedim. bi bok olmaz sen işine bak dedi. bu arada hayatımda gördüğüm en pis mutfaktı. nere elini atsan kıl tüy çıkıyodu. heryer toz, pislik içindeydi. bi tencere bulup içine su doldurdum ve kaynattım. sonra makarna paketini açmaya çalıştım, açamadım. arkadaş ver lan bi paketi açamadın ver dedi. bi kere denedi açılmadı, bi daha denedi sert... patt! paket patladı. makarnaların yarısı yere yarısı mutfak lavabosunun içine döküldü. hepsini toplayıp yıkadık iyice, sonra tencereye döküp pişirdim.

sonra büyük bi kaşıkla direkt tencereden tabaklara koydum, suyunu elimden geldiğince atmaya çalışarak. ama bi terslik olmalıydı. annemin yaptığı makarnayla uzaktan yakından alakası yoktu. bembeyaz, tatsız bişey olmuştu. neyse 4 tane ekmek aldık, yedik onları öyle.

yemeği yemiş otururken arkadaş elinde küçük bi topla çıkageldi. hepimizin gözleri parladı. salon büyüktü baya, ortadaki masayıda kaldırdık ve ikişer kişiklik takımlarla çift kale maç yaptık. 50'ye 40 yendik. sonra baktık ki filmin başlamasına 5 dakika kalmış. zaferden kent sinemasına kadar koştuk. neyseki yetiştik. film arasından bi müddet sonra benim çişim geldi. ulan filmde çok heycanlı gidiyo, tek karesini bile kaçırmak istemiyorum. biter herhalde az sonra diye tuttum, ulan şerefsizler nası film çektilerse bitmiyo. sonra dayanamadım, koştum tuvalete, rahatladım. tam çıktım tuvaletten bi baktım insanlar salondan çıkıyo. arkadaşlara sordum noldu lan noldu? ohooo olum aslın film sen gidince başladı dedi ibne. dönüştede yok sen frodosun ben frodoyum, hayır olum sen golluma benziyon, hayır ben okçuyum filan diye muhabbet çevirdik. yaşadık tabi yıllar önce böyle şeyleri ama atlattık. sonra bi daha asla izlemedim yüzüklerin efendisini. şaka şaka ikinciyi izledim ama bitiremedim. 3. yü izlemedim. oh be anlattım kurtuldum.

21 yorum:

mesut demir dedi ki...

ben hiçbirini izlemedim hala..

pişmanmıyım yoo...

top olayını yapmayan erkek var mı acaba :) fatih ürek hariç :P

chocolate's lover dedi ki...

Bende aynı durumdayım.2.si yarım 3.den eser yok.Bu arada o mutfakları bilirim,sizinkisi öylemiydi ama öğrenci evleri aklıma geldi.Birde ekmekle makarna yemişiniz ya(nasıl mideniz varsa artık!),bizde ekmek arası patates kızartması yiyorduk(nasıl midemiz varsa artık!!)

MANUKYAN dedi ki...

ahaha eğlenceli bi günmüş olum şikayet etme...

::puck-robin:: dedi ki...

çok eğlenceli olmuş yazı :D
ya siz erkekler ne düzensiz tertipsiz tiplersiniz ya amaç karın doyurmaksa her türlü pislikte yeriz diyorsunuz bir de üstüne maç :D allahım :D:D

t.u.b.a dedi ki...

makarnanın yanında bi de ekmek yemek ha?! :D ne kadar aç olduğunuzu burdan tahmin etmek mümkün :P

banadair_berrin dedi ki...

bende hıc ızlemedım o fılmı. fantastık fılmlerı sevmıyorum. anlatım yıne 10 nomero :))
sevgıler..

Pilli Cadı dedi ki...

o makarnanin yarisinin dökülüsü benim de basima gelir hep lanet olsun.

yüzüklerin efendisi mi? afisinden sogudum daha izlemeden. o yüzden izlemedim. abim de dalga gecerdi senin seviyen degil filan diye daha da kücüktüm zaten.

Tuana dedi ki...

Ben burada o pisliğin içinde yapılan makarna ve onun ekmekle yenmesine takıldım. Konyalıların makarna ve pilavı ekmekle yemelerini çözemedim ya bunu da bir ara açıklarsan sevincm :)

Bu arada hakikatende neydi o yüzüklerin efendisi dönemi.
Bana göre filmde VIGGO MORTENSEN ve LİV TYLER olmasına rağmen çekilmezdi.
2.serisinde uyuyakalmıştım :))

papagangibi dedi ki...

süper bir macera olmuş. yaw ama güzeldi be o günler. ben büyük bir heyecanla izlemiştim üçünü de :)

PiNHaN dedi ki...

yuzuklerin efendisi'nin ilkini izledim sonrasina dayanamazdim zaten.. neyse ki yalniz degilmisim :P
makarna ve ekmek, bu ikiliyi birarada dusunemiyorum bile ne tuhafmissiniz siz yahu:)

babegazelle dedi ki...

erkek kısmısının bu hali nolcek böle bi makarna bile yapamayıp :P

beenmaya dedi ki...

herşeyin gönlünce olması dileğiyle şimdiden iyi seneler sevgiler....

banadair_berrin dedi ki...

yenı yılın kutlu mutlu olsunnnnnnn

MoonSun dedi ki...

Oyleyse yeni yilda 3.sunu izlemen dilegiyle :)) Yeni yilin kutlu olsun sevgili Stickman :))

t.u.b.a dedi ki...

2009'da kaan kural'la tez elden kanka olmanı temenni ediyorum :)

mutlu yıllar..

Zeugma dedi ki...

Sevgili antidepresanım,
Yeni yılını kutluyor,sağlık,mutluluk ve başarı dolu günler diliyorum..

Yüzüklerin Efendisi serisi tam bir hastalıktı sahi..Millet kitaplarına mı ,filmlerine mi nereye saldıracağını şaşırmıştı :))
3.sünü de seyredebilirsin inşallah stickman :))

stickman dedi ki...

evet sevgili arkadaşlar (bu girişe hep hasta olmuşumdur) önceliğilen, benim yeni yılımı kutlayan ve mutlu geçmesini dileyen o müthiş, o olağanüstü, o sonsuz güce ulaşmış arkadaşlarıma beenmaya'ya, berrin ablacığıma, MoonSun ablama, t.u.b.a'ya ve Zeugma ablacığıma teşekkür ediyorum. (kendi blogunda kutlayıp, yazmayı unuttuklarım varsa özür)(tuba beni çok iyi anlamışsın, yeni yılda kaan kural kankam olsunda başka ne isterim demi) aslında benim yılbaşımı kutlama gofretinde (bilerek gofret yazdım ama hiç gülmediniz demi?) bulundukları için kendilerini rencide etmek istemezdim. ama kaşındılar :p şaka şaka saolun lan valla. bende size mutlu yıllar diliyorum ama sırf seromoni devam etsin diye yani, formalite icabı. bakın içimden gerçekten iyi bi yıl geçirmenizi isterim ama şimdi burda yalan söylemeyim. zira (bakın zira dedim) benim dilememle kimsenin yeni yılı mutlu filan geçmez. mesela bi arkadaş vardı bizim, ona dilemiştim bi kaç sene önce, hiç mutlu geçmedi adamın yılı. hep ağladı. üzüldü. :p ve siz! evet siz. benim yılbaşımı kutlamayan ve bana mutlu, sağlıklı bi yıl dilemeyen hehe. yok yok küfür etmicem. sizinde yeni yılınızı mutlu geçirmenizi diliyorum. ama olmaz yani, hakkaten olmaz. mutlu filan geçmez. illaki bişilere üzülürsünüz. ama şimdi daha fazla kıllık yapmayım. bu tarz olaylar insanlar arasındaki iletişimi güzel kılan olaylardır. hiç acımam sosyal mesajımıda veririm böyle.

neyse, acısıylan tatlısıylan bir yılı daha geride bıraktık. bir çok elementi tanıdık, bir çok elementi öğrendik. gelelim şu yüzüklerin efendisi macerasına.

bence izlemelisin mesut, hele o ilk filmdeki savaş sahneleri filan hakkaten güzel. o oklar fırlatılırken matrixdeki ajan abimizin saçlarının uçuşması filan güzel bi atmosfer.

chocolate's lover, aslında öğrenci evi değildi o, aile eviydi. ama zamanla öğrendim ki pek normal bi aile değilmiş onlar :D acıktık mı gözümü bişi görmüyodu o zamanlar, ne bulsak yiyoduk.

eğlenceliydide manukyan, bi de o mutfak temiz olsaydı keşke. daha iyi olurdu.

aslında o mutfağı görüpde başkasının yaptığı bi yemek olsa asla yemem puck. ben titizimdir baya. hele yemek konusunda. maç yapmaya mecburduk, başka nası eritelim o ekmek+makarna kombinasyonunu.

evet o kadar açtık işte tuba. sen anlamışsın bizi. hatta bi ara ekmeğin arasına koymayı düşündük makarnayı. şaka şaka hiç düşünmedik böyle bişi. iyi ki düşünmemişiz. hayır düşünsek yapardık kesin.

teşekkürler berrin abla ama fantastik filmleri niye sevmiyosun yaff. o frodunun o kıllı pis ayakları filan hehehe :)

bence makarna üreticileri daha fazla makarna satabilmek için bilinçli olarak sert yapıyolar paketleri pilli cadı. açarken dökülsünde mideleri bulansın yemesinler diye :D abin çok ayıp etmiş. bence her yaştan izleyici kütlesine hitap eder o film. mesela hobbitler niye vardı o filmde? çocuklar kendinilerini filme yabancı hissetmesinler diye :p

çok açtık Tuana çoook. yıllardır bi lokma geçmemişti boğazımızdan :D bi de ordaki arkadaşlardan biri bolulu, biri de karslıydı. Türkiyenin pek çok yerinde yenir aslında ekmek+makarna kombinasyonu. valla viggo mortensen ilgi alanıma girmiyo ama liv tyler sanırım gerçekten elf. nası bi varlık o öyle. filmde kulakları biraz mistır sıpak gibiydi ama olsun. kulak fantezisinide yapmayıveririz hehe :p

aslında bende izlemek istiyom üçünüde papagangibi. ama ikinci filmi ne zaman izlemeye çalışsam mutlaka bişi oluyo, bitiremiyom filmi. aslında şöyle büyük HD bi televizyon olcak, bi gece oturcaksın üçünüde ard arda izliceksin. gerekli donanım olsa valla yaparım bunu.

aslında güzel be PiNHaN. benim izleyememem filmin kötülüğünden değil aslında, sürekli bi aksilik çıkması :) makarna+ekmek sende dene bak. çok doyurucudur.

nolcek babegazelle, o noktada siz devreye giriyosunuz. siz ne için yaratıldığınızı sanıyosunuz ki. o minik ellerinizle bize makarna yapmak için burdasınız :p

o bahsettiğim evde kitabıda vardı Zeugma, şöyle biraz gözgezdirmiştim ama hiç bişi anlamamıştım yaff :) bi gün başarcam bunu, izlicem üçünüde.

Sabahnur dedi ki...

kesinlikle İZZZLEEEE:)
mutlu yıllar..

Sagır Kedi dedi ki...

Merhaba,tesadüfen keşfettiğim blogundaki "Yüzüklerin Efendisi"başlığını görünce atladım merakla okumaya...LOTR manyağı olan ben filmle ilgili bir şey beklerken komik bir anı çıkmış ortaya çok güldüm.LOTR serisi güzel ciddden yaa:)))2.sinde bayağı espriler vardı sanırım fantastik filmler sana göre değil gene de sen komik yazıyorsun takip edeceğim:))

Siminya dedi ki...

ayh yusuf abilerin evi gördüm bir an tüylerim diken diken oldu bırrr :)ohh anlatıp rahatlamışsın bende rahatlayım üçünüde bitiremiyorum deniyorum deniyorum olmuyor :) Mutlu yıllar lip stick

stickman dedi ki...

vakit bulsam izlicem Sabahnur. sizede mutlu yıllar. bal bebeği öp benim için :)

fantastik filmleri severim aslında sağır kedi ama bu film ne biliyim işte hep bi aksilik çıkıyo. başarıcam ama bi gün. izlicem. bu arada sanırım bi ara ben senin blogu takip ediyodum. sabah yazıları gibi bi bölümünde vardı hatırladığım kadarıyla. avatarındaki yavru kedilerde müthiş :)

yusuf abigilin evinin yanında bu bahsettiğim ev cennet kalır siminya. o nası bi evdi öyle. ürkütücüydü. neyse daha fazla hatırlamak istemiyorum o evi. sana da mutlu yıllar.