6 Aralık 2008 Cumartesi

kampüste "I am Legend" misali

bayram tatili için herkes bavulları toparlayıp memlekete gidiyore... ve kampüs sadece bana kalıyore... ben ay em lecınt gibi dolaşıyore..
kimse yok.. hiç kimse.. her yer bomboş.. yollar, binalar.
kampüs adeta bir hayalet kasaba...
bende bavullarımı toplayıp gitmek istiyore.. ama gidemiyore.. yaşadığın şehirde okumak gibi saçma bi mantığına sokuşturmak istiyore.. bok varda tercihlere sadece konya yazıyore.. ben niye böyle konuşuyore? bende bilmiyore.. gittiğiniz yağmurla gelin... çünkü böylesi daha güzel oluyore...

19 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

aman allahim ya kizlarin arkasindan gizlice foto ceken tek blogger:D:D
ahahahhaha
tübe tübe ne günlere kaldik laaa:D

gelirler stickman üzülme üzülme :D

ben de gitmek istiyore ama gidemiyore

Nesnel İleti dedi ki...

Bobiler'de çok gezmişin ondandır =)

fotolar süper ama ehehe...

Üfürükten Prenses dedi ki...

konya mı buraıs o mavi binaları başka bir kampüse benzettim ben heyacan yaptım..

böyle uzun tatillerde eve gidemeyenler olurdu :(
çok duygusal sahneler yaşanırdı..

Zeugma dedi ki...

Hacettepe'ye çok benziyor bu haliyle kampüs:)
Ah ah..Kıyamam.Üzüldün mü Stickman?
Valla ben o yüzden Ankara'da okumuştum.Haklısın.
Şimdi valizlerle birlikte sürünmek,dönüşte yurt odalarına ya da bekar evlerindeki düzensiz hayat,anne yemeklerinden uzağa gitmek iyi bişi değil ama söyleyeyim.

İngilizce kaç bu arada?
Başlıktaki son harf yanlış :DD
''d'' yap bakiim onu stick:)
Sana iyi bayramlar diliyorum..

banadair_berrin dedi ki...

ıspanyol aksanı cok yakısmıs sana:))

hayırlı ve mutlu bayramlar..

stickman dedi ki...

gizli değil ki pilli cadı, ben açık açık çektim. onlar görmediler. görselerdi de bişi diyebilceklerini sanmıyorum hehe :p çabuk gelsinler :(

bobiler gezilmeyecek gibi değilki nelnel ileti, hele son bi kaç gündür eklenen monteler harküleyt. benimde bi kaç montem var orda, stickman diye aratırsan çıkar.

hıhı burası konyaüfürükten prenses. sendemi hacettepeye benzettin zeugma gibi. merak ettim. o mavi bina uzun yıllar sonra daha yeni biten ve hizmete girmek için şu an personeli tamamlamaya çalışan tıp fakültesinin yeni hastanesi. ne güzel tanım yaptım :)

hacettepeyi nası bilmiyom zeugma. üzüldüm evt :( kimse yok kampüste. ne güzel etrafta dolanırdı herkes. şimdi in cin top oynuyo. ankarada okumakla iyi yapmışın. bence o düzensiz hayat, burda böyle kalmaktan güzeldir.

düzelttim başlığı. ingilizcem kötü :( zeugma. ühühü. öğrenmem lazım.
sana da iyi bayramlar :)

kampüsün başka fotoğraflarıda var. onlarıda koyarım bi ara. gelip piknik yapasınız gelir. öyle fotolar :)

::puck-robin:: dedi ki...

ı am legend taki gibi macrealı olsa bari de sıkılmasan,virüslü tipler falan :P

ziggytheking dedi ki...

geçen twitterda demiştin ahmet özdemir dinedim diye. hatta yandan kopi peyst yapıyore.

ırgala gızım ırgala; şehriye çorbası gibi... yanakların allanmış; bozgır elması gibi...

bookworm dedi ki...

Gidenler de gitmekten şikayetçi hee. Yorumlar aynen şöyle "çekilir mi bu yollar?" "Ahh ahh sinemin evi yarım saat ötede..." Ve en son benim kuzenimin yorumu "Leylaaaa otobüs bozuldu yoldaa kaldıııııım:D"

Bayramını kutlarım şimdiden sevgiler

stickman dedi ki...

berrin abla senin yorum geç düştü, ben yazdıktan sonra gördüm. yukarda seni pas geçmiş gibi olmasın. sen alınmazsın ama ben her ihtimale karşı yine belirtmek istedim :) demek aksan bana yakışmış :) ben sana çok teşekkür ediyore. şimdi ben hafiften gangsta olduğumdan bu los angeles'ın arka sokaklarında ot satardım amerikadayken :p orda meksikalılarla iletişim halinde bulunuyoduk tabi, ordan kaptım ispanyolcayı. bi de Lakers'da Pau Gasol var tabi, herif ispanyol. onlada ufak muhabbetlerimiz oldu. A usted y a las mejores vacaciones. (hakkaten ispanyolca konuşsam acayip bi havam oluyo, denedim. valla dehşet oluyo)

güzel fikir puck, keşke olsa öyle bişi. hatta bizim hocalar virüs kapmış olsa ve değişime uğrasalar daha bi süper olur.

evt hatırlıyore ziggytheking ama bu herkesin gidişinden oluşan kasvetli ortamda o şarkılar bile keyfimi yerine getiremez herhalde ):

bu sanırım, yazın soğuk olsa-kışın sıcak olsa durumuyla benzer bişi bookworm. kuzeninin otobüsü nerde bozuldu acaba, böyle tam ıssız bi yerde bozulmuş olsaydı bari, ne güzel macera olurdu.

taluyka dedi ki...

bende yaşadığım şehirde okuduğum için çoğu kez gidenlerin arkasından su dökenlerden olmuşumdur:)

CHAOTIC dedi ki...

İstanbul da boşalırdı böyle bayram tatillerinde... Ne yapmak lazım? Sakinliğin tadını çıkartmak lazım. Kalanlara gün doğuyor böyle zamanlarda. Fırsatları değerlendir. ;) İyi bayramlar.

Jahrein dedi ki...

abi kalman hata. sen de git... istanbula git ne bileyim başka yerde okuyan arkadaşlarına git. ortam olsun. "bayramda hayvan gibi içtik lan" falan de... insanlar "dinsiz zındıgh" falan diye itelesinler seni...

stickman dedi ki...

demek aynı kaderi paylaşıyoruz taluyka. çok yanlış yaptık biz çook :(

mecburen öyle yapıp yine bardağın dolu kısmını görmeye çalışcam CHAOTIC abla. sizlerede iyi bayramlar :)

nere gidem Jahrein nere gidem. bende gitmek istiyore ama gidemiyore. :(

ANAHTAR dedi ki...

3. 4. resimler cidden i am legend ı hatırlatıyo cidden sağdan soldan bi geyik çıkcak gibi..gece pek tekin olmaz oralar :-)

stickman dedi ki...

gündüzleri tekin olacağını kim garanti edebilir ki :)

icimden geldigi gibi dedi ki...

fotolar çok iyiydi...:)

stickman dedi ki...

teşekkürler. içimden geldiği gibi çektim işte :p

Tamkarışık dedi ki...

:))) süper bir foto ya :)) çok beğendim. Ay gece gece iyi gitti he