7 Aralık 2008 Pazar

Canın sağolsun Edmund Saunders

o son iki faul atışını sayı yapsaydın kazanırdık biz bu maçı Edmund. rakiple niye ağız dalaşına giriyosun ki. fark etmedim sanma, ufak bi gerginlik oldu orda. buna da tamam ama bundan neden etkileniyosun sen. tecrübeli adamsın. rakip seni etkilemek istedi ve bunu başardı. istedikleri kıvama geldin, sinirin bozuldu, gerildin ve kaçırdın güzelim faulleri. neyse canın sağolsun birader. faulleri kaçırdığın için sana küfür edenler oldu ama ben öyle bi taraftar değilim Edmund. hem sen sevdiğim bi oyuncusun. O küfür edenlerede bişiler dicektim ben ama 3 kişilerdi + o tip insanlarla iletişim kurulmaması gerektiğine inanıyorum.

Tüm maçın yükünü sana çıkaranlar vardır şimdi Edmund. takma onları. Zaten bi tuhaf maçtı. Kötü bişeyler olacağını daha salona gelirken anlamıştım. Cengiz hoca salonun önünde sinirli bi şekilde pöfür pöfür sigara içiyodu. (uslu bir çocuk olup fotoğrafa dikkatli bakarsanız sizde Cengiz hocayı görebilirsiniz) Gergin olduğunu, bakışlarından, yüz ifadesinden hissetmiştim. Yanına gidip biraz konuşuyum bi de hatıra olsun fotoğraf çekiniriz diye düşündüm ama bakışlardan hakkaten tırstım. Bi de herkes bayram için memlekete gittiğinden, çok az taraftar vardı. Valla taraftarsız hiç tadı olmuyo maçların. Salonda böyle bi soğukluk havası vardı. Ben bile, "-yavv bitsede gitsek..." havası içine girmiştim. Sonra ilk dklardaki o yüksek şut yüzdesi sayesinde fark açılınca bi heycanlanır gibi oldum. lan seyircisiz daha mı iyi oynuyoz acaba dedim :) hehe bu arada Mersin'in guardı çok komikti yafff.. sürekli düşüyo.. o top kayıpları filan.. sonra yüzünün aldığı ifade, hareketleri. acayip güldüm. ama en son onlar güldü tabi :(

ve Edmund, sen bana birini android reloaded.. valla!
hemide namı değer Fernando Sucre?!
Edmund Saunders - Amaury Nolasco
kaçan faulleri izlemek için buraya, maçtan bölümler izlemek için buraya tıklayabilirsiniz. (bu görüntüleri, o açıdan, başka hiç bi yerde bulamazsınız söyleyim) ama yok ben kotalıyım izlemem dersen, sana saygı duyarım. (kotalı insanın halinden anlarım) hepinizin yanaklarından öper, bayramını kutlarım. ve burdan bizim takımda ki tüm oyuncuların yanı sıra özellikle Edmund, Monty, Ekene ve Alex bayramınız mübarek olsun. Yarın gelin, ekmek salması yiyelim.

11 yorum:

Jahrein dedi ki...

abi ben çıkıntılık ve puştluk içerisinde
"nam-ı değer değil! nam-ı diğer o!" demek istiyorum :D

ben beko basketbol ligini çok özledim yahu... netten falan da izleyemiyorum. anltayadaykene biz henüz adı beko değilken muratpaşa belediyesinin takımı 1. ligdeyken hep gider izlerdik babamla hafta sonları. efes pilsen taraftarı olan ufak bir velet olarak ağzımın suyu aka aka izledim bee :/

stickman dedi ki...

nam-ı diğer miymiş :) peki.
beko basketbol ligini artık bize de zor izletiyolar. dijiturk aldı yayın haklarını. küçük maçları skyturk veriyo, orda yakalarsan izliyorum. büyük maçlar hayal oldu.

Zeugma dedi ki...

Böhhüüü:(((
Basketten faazla anlamıyorum..Anlasaydım da boyum 10cm daha uzun olaydı fena mı olurdu şimdi..
Ah beden hocamız ah..
hiç öğretmedi,hiç üstüne düşmedi hiç..
Bir daha böhhüüü..

stickman dedi ki...

eğer bi daha gelirsek dünyaya sen wnba oyuncusu bende nba oyuncusu olurum inş. Zeugma. zamanın olursa oyna yine ara sıra. güzel oyundur :) illa anlamaya gerek yok, al topu eline, bir iki at. gerisi gelir.

Wilwarin dedi ki...

Aman Allahım nası Sucremi birilerine bensetirsin =( Ya bide bende hep futbol yerine basketbol oynasaydım nolurmuşum diye düşünmüşümdür =) Boyum kaç olurdu o saman bilmem.. Şu senin Sucre çakması Edmundunla evlenmek zorunda kalırdım mazallah =)

stickman dedi ki...

aman Wilwarin bu dediklerini Sucrenin hatun Maricruz duymasın, meksikadan peşine düşer sonra :p

Wilwarin dedi ki...

Maricruz küçücük bişey,ezdirmesin bana kendini çekilsin aramısdan dahaytt!.. =P
Ya napiym be Stickman,Michaelı sevdik gay çıktı,dertliyis kederliyis.. =) Gitsin T-bag in cebini tutsun o koca kafalı =))

stickman dedi ki...

micheal gay mi çıktı? nası ya. bak eğer 4. sezonla ilgili bi gelişmeyse sakın söyleme. (allahım micheal gay olamaz! olmamalı!) ben daha başlamadım 4. sezona. 4. sezonla ilgili hiç bişi bilmek istemiyorum.

Wilwarin dedi ki...

Yok yahu dördüncü sezonda deil,gerçek hayatta gaymiş =)

http://wilwarinkelebek.blogspot.com/2008/10/yaslardays-dostlaar.html
Bak burda sevgilisi olduu düşünülen adam var =(

stickman dedi ki...

ne diyeyim bilemedim Wilwarin. gerçi beni pek ilgilendirmiyo bu durum ama yinede insan bi tuhaf oluyo. inş. gerçek değildir.

Wilwarin dedi ki...

=)