4 Aralık 2008 Perşembe

Telefon çalarken...

telefon çalarken açamayanlardan mısınız? cıks.. cep telefonlarından bahsetmiyorum. bahsedeceğim şey onlarla pek uyumlu olmuyo. uzun, hiç susmayan zil sesleri yüzünden. şu bildiğimiz yılların ev telefonlarından bahsediyorum. hani bi kere çalar. yanına gideriz. tam yanına vardığımızda bi kere daha çalar ama açmayız. o çalışın bitmesini bekleriz. hani hemen açınca kesilcek gibi bi his olur sanki içimde. bağlantı kopacak gibi gelir sanki. ne biyim ya tırsarım işte biraz. ama eskidendi bu. böyle yaparak uzun yılları boşa götürdüm. halbuki telefonu tam çalış esnasının ortasında açmak acayip havalı bişeydir. görüyoruz işte filmlerde. ayrı bi havası vardır. insanın karizmasına karizma katar. artık o çalışın bitmesini beklemeden, tam ortasında açıyorum telefonu. ve en karizmatik ses tonumu kullanarak, böyle biraz parazit katarak, fısıldayıştan biraz yüksek, softluğun dibine vurmuş bi sesle...
-efendim...
diyorum. naciye teyze annemi istiyor. telefon elimden düşüyor. ağlayarak odama koşuyorum. lanet ediyorum hayata.

19 yorum:

rebelon dedi ki...

harbiden ya çok havalı bişeydir bu

Jahrein dedi ki...

annemdir bi daha çalmasını bekleyen. nası bi manyaklıktır yıllarca anlam veremedim. bi de ben hemen açınca telefonu kızar böle arada xD

Pijamali Kontes dedi ki...

bu muamelenin aynısını telsiz telefonlara veyahut cep telefonlarına yapanları gördüm ben.
nasıl bir alışkanlık olmuşsa artık..

banadair_berrin dedi ki...

deliisn ya güldürdün:))
tespıtlerın her zaman kı gıbı dogru. son 4 senedır ev telefonu kullanmıyoruz..herkese tavsıye ederım. ev telefonu sesını unuttum.

Zeugma dedi ki...

Bizde ev telefonu da var.Çünkü cep telefonumuzu bilmeyen bir sürü kişi ve resmi aramalar için bayağı gerekli oluyor..
Stickman..aynen dediğin gibi kime baktıysam hep o çalışın bitmesini bekliyor,kesilir,konuşamaz,hat kapanır sanıyor.
Valla ben bir kere bile öyle sanmadım yeminle..
Koşa koşa gidip hemen kaldırırım ahizeyi..Hadi ben beklerken karşıdaki o esnada kapatmaya karar verirse n'apıcaz..?
Duyduğun an saldırıp açacaksın dimi?Afferin,yine bendensin :))

Çok güldüm son satırlara yaa:))
Naciye teyze o tonlamayı,o softluğun dibine vurmuşluğu duyunca naptıkine?:))
Sen niye ağlayarak odana koşuyorun oluuum? Gülelim diye dimi?
Elini sallasan ellisi sana yaw :)))

::puck-robin:: dedi ki...

:D bende de daha değişik versiyonu var,ev telefonu çalınca açsam mı açmasam mı diye düşünüyorum.allah allah deli miyim neyim.

babegazelle dedi ki...

napim annem hep öle öretti bana du bekle çalması bitsin öle aç die hakkaten yaa nie ki bak şimdi dank etti

jade dedi ki...

ya sen nasıl bir mahlukatsın, nasıl bir tespittir bu ki o beni komaya sokan?

evet bende sizdenim, bende bekledim hep o telefonun iki kere çalmasını..büyüklerimiz öyle derdi çünkü..öyle öğrendik...

ve bende naciye teyzenin aramalarının ardından hüüznler yaşadım.. Nice naciye teyzeler duydum aslında hiç yoktular...

yaramı deştin stik, şimdi odama çıkıp ahmet özdemir dinleyeceğim...

İzDüŞümLeR dedi ki...

Hımm iyice anladım ki ben de bir tuhaflık var.Ben de telefonun ikinci kez çalmasını beklemeye tahammül edemeyenlerdenim.

Sanırım benim telefon zillerine ve melodilerine karşı bir antipatim var.

Yani önceki hayatımda telefonun mucitinin yakın akrabasımıydım da bu kadar telefon sesinden huy kapıyorum anlayamadım gitti.

Kendimle ilgili bunu farkettim. Bir post okudum hayatım değişti :p

stickman dedi ki...

hemide ne havalı rebelon hemide ne havalı yavv...

klasik anne psikolojisi Jahrein , bütün anneler öyle.

şartlı koşullanmamı, koşulsuz şartlanma mı ne :) bunun psikolojide kesin öyle bi yer vardır. birinci sınıfta görmüştük ama unuttum pijamalı

berrin abla cep telefonuna ev telefonu melodisi yükle, bi nebzede olsa özlemini bastırabilir :)

tamam Zeugma sakin ol yaff, kızmayız ki öyle yapsanda, niye yemin ediyosun :p bu huyunuda sevdim bak telefon çalınca koşa koşa gidip açmana. öyle iki saat uyuz uyuz gidip geç açanlara sinir olurum. naciye teyze benim o ses tonunu duyunca hiç bişi yapmadı, anneni vir guzum dedi. ağlayarak odaya koşmamın sebebide gülün diye tabi. eski türk filmlerindeki kızmıyım ben :p aslında bunların hiç biri olmadı, bu olay tamamen uydurmadır. tamam naciye teyzemiz var, doğrudur o ama bu konuyla herhangi bi bağlantısı yok. ülen beni de inandıracaksınız bazen bu olayı yaşadığıma.

puck , ben kimin aradığını %85 oranında hissedebiliyorum. ona göre açıp açmamaya karar veriyorum. bazen dayanamayıp açıyorum lan belki önemli bişidir diye. sonrada lanet ediyom hay nerden açtım ben bu öptüğümün telefonunu diye delleniyom...

senin annende hepimizin annesi gibi seni kandırmış babegazelle , git şimdi annenin elini öp ve artık beklemeden aç telefonları.

ehhehe, asıl sen nası bi mahkumsun jade . nice naciye teyzeler duydum aslında hiç yoktular. sende beni kopardın. ve bundan sonra beklemeyeceksin, hemen açacaksın o telefonu. yoksa aslan monçikonu keserim. (seninle ahmet özdemir eşliğinde karşılıklı kaşık oynamak istiyorum jade :p )

hayır izdüşümler , sende bizler gibi gayet normal bi insansın. burdan sana ısrar ediyoruz, telefon melodilerine karşı antipatini yenmelisin. biz sana yardımcı oluruz. daha burda kendinle ilgili çok şey farkedeceksin. ve eğer bu postu yedi kişiye okutmazsan değişen hayatın tekrar eski haline dönecek.

Üfürükten Prenses dedi ki...

bana da babam öğretmişti.. telefon bir kez çalar ben koşardım,tam elim ahize de açma bekle bir daha çalsın derdi?
neyin garantisi ki bu?
şimdi düşünüyorum mantıklı bir açıklaması yok!!

t.u.b.a dedi ki...

çalar çalmaz açarsan karşındaki afallar, süper olur :P ama ben açmak için çalışın bitmesini bekliyorum genelde, alışkanlık olmuş artık.

Pilli Cadı dedi ki...

stickman nasil tespitler seninkiler böyle yaa yariliyorum okurken:D:D

evet bu aliskanlik sanirim hepimizde var:)

ben kücükken annemin cok artist! bir arkadasi vardi kendisi. enteller ve sosyete telefonu gec acar der dururdu bu yüzden kendisi gec acardi telefonu:D
annem bana "ara da ayse teyzeni annem cikiyo sen de cik de" derdi. arardim.

-diiittt dittt
anneeee acmiyoo cikmis galibaaaa
+yok kizim o gec acar telefonu hep. bekliyodur basinda sen caldir daha
anneeeee bu cinsleri nerden buluyosun sen yaaaaaaa:D

stickman dedi ki...

açma bekle bi daha çalsın Üfürükten Prenses, demlensin, şöyle hat iyice bi bağlansın, ses sağlam olsun. off çok zor bu durumdan kurtulmak :)

hatta telefonun başında bekliceksin t.u.b.a elin hazır olcak, anında kaldırım, aloov aloop ne var lan dicen. döt edecen arayanı. (sapıklara karışı etkili yöntem. denenmiştir)

güldürebiliyosam ne mutlu bana Pilli Cadı. ohh be sosyal mesajımıda verdim cümle içinde :p
o kadın kesinlikle hastaymış pilli, insan bilerek beklermi telefonun başında yaff, kadındaki komplekse bak. bu davranışın kendisini havalı gösterdiğini sanıyo ama yerlerde sürünen kişiliğinden haberi yok deeemi :)

Programist dedi ki...

Anlatım ve yorumlar da süper! Galiba sizde numara yazmıyo ev telefonlarında. Bizde numara yazar. Onuncın en az iki kere çalmasını beklerim.
Telefon sesinden o kadar bıktım (bıktırdılar) ki karizmamı etkileyecek biri aradığında (örnek: ''Naciye teyze''-ler) telefonu ya açmam, ya da evdeki birine bu hakkımı devrederim. (Zorla da olsa)

stickman dedi ki...

teşekkürler Programist, o numarayı gösteren ev telefonu olsa, ah olsa, hayat ne kadar güzel olur. bizim telefon 20 küsür yıllık bi telefon. Türk Telekomun o zamanlar şimdi ki gibi bi kampanyası varmış, hat açınca telefon veriyolarmış herhalde, ordan kalma bi telefon :) ama sağlam yapmışlar, hiç bi arızasını görmedik, tıkır tıkır çalışıyo yıllardır.

Zeugma dedi ki...

Naciye ninenin ne söylediğini silmişsin...
Hatırlayıp gülmek için zor buldum o kadar da :(

Ne söylemişti yaaa.........?

stickman dedi ki...

silmedim de bence bu olayı unutalım gitsin. zaten üstünden dört sene geçmiş gitmiş.

Zeugma dedi ki...

Buldum kiiii :)))
Benim yorumuma verdiğin cevapta yazmışsın meğer :DD

''Anneni vir guzum'' demişşş :))))))

Ahahahahahaha :)))))))