26 Aralık 2008 Cuma

Bilmiyorum katılacak mısın Kaan?

yıllardır bu iki muhteşem adamın sesiyle doluyor odalarımız. onların anlatımı ve yorumlarıyla izliyoruz maçlarımızı. peki bu insanlar kim? nasıl yaşıyorlar? neler yapıyorlar? başarılı yönetmen stickman'in gözünden etkileyici bir yapım. "Bilmiyorum katılacak mısın Kaan?" basketbolun ve nba'in hiç görmediğiniz ilginç yönlerini etkileyici bir anlatımla gözler önüne seriyor. çekimleri biten ve galasında efsane nba oyuncularını, koçlarını ve basketbol dünyasına damgasını vurmuş büyük isimleri ağırlayan film, eleştirmenlerden büyük övgü aldı. Pek yakında Türkiye'deki basketbolseverlerlede buluşacak film basketbol aşığı iki insanın yaşamlarını, Türkiye ve dünyadaki basketbolun gelişimini, dünyanın her yerinden, hem sokaklarda hemde salonlardaki oyuncuların nabzını tutarak, bu oyunun sadece bir oyun olmadığını göstererek, hiç bilinmeyen yönleriyle, farklı bakış açılarıyla irdeliyor.

basketbol tarihine damgasını vuracak bir yapım.
(LA. Lakers coach Phil Jackson)

pon pon kızları daha fazla çekebilirlerdi.
(İsmet Badem)

bu filmden sonra basketbola tekrar dönmeyi düşünüyorum.
(Michael Jordan)

81 sayı attığım geceden beri hiç bişey beni bu kadar etkilememişti.
(Kobe Bryant)

filmi Dwayt ile birlikte izledik. sonra en yakın potaya gidip 11'de bitme bi maç yaptık. sonra dayanamayıp Memo ve Carlos'da geldi. Carlos sakat olmasına rağmen ikiye iki maç çevirdik.
(Hidayet Türkoğlu)

beğendiğim bir filmde oynayamadığım için hiç bu kadar üzülmemiştim.
(Jack Nicholson)

lanet olsun dostum!
(Rasheed Wallace)

10 yorum:

Jahrein dedi ki...

söz kaan'ı senin için arıycam. nikâhınıza da şahit olcam...

merdümgiriz dedi ki...

eskiden bu yeşil şehri mavi'ye çeviren bir takım vardı. şimdi NBA'de olan mehmet okur oynuyordu, bir rivers vardı ki sorma, griffit, alper yılmaz, serkan erdoğan... her maça giderdik bursaspor formalarımızla, sonra kapattılar. elinden uçurtması alınmış çocuk gibi kaldı...

o günleri hatırladım bloğunu görünce...

Jahrein dedi ki...

tofaştan bahsediyosun sanırım :D güzel takımdı vesselam. ben de yıldızlarında oynuyodum. hey gidi hey...

stickman dedi ki...

merdümgiriz sende baya eski basketbolseverlerdenmişsin ya. valla çok duygulanmışsın. benimde o yıllar canlandı gözümde.

jahrein, kısa bi süre bende bulundum tofaşta. Türkiyede yolu tofaşla kesişmeyen insan yoktur zaten. sadece baskelbol demiyorum. mesela bi insan gösterki bana hiç şahin'e binmemiş olsun. imkansız bişi :)

Wilwarin dedi ki...

Delisin sen çocuk yaa.. =) Jack Nicholsona koptum.Favori adamımdır kendisi.Film tanıtımında süper bu arada =)

stickman dedi ki...

jack nicholson favori olmayacak adam mı ya Wilwarin. kendisini eskiden bu blogun temasında sık sık kullanıyodum zaten. ayrıca sıkı bi lakers taraftarı.

Sade dedi ki...

senin kankam olsun dedigin kaan kural ı ben neden se hiç sevemedim! Ses tonundan! sanırım!

stickman dedi ki...

ehehe :) çok kişi var kaan kural'ın sesini sevmeyen Sade. ama ben seviyorum, basketbola uyumlu bi ses.

Eternal dedi ki...

ahaha süper olmuş :D

murat kosova ve kaan kural'dan inciler şeklinde bi yazı yazmak lazım, rehber niteliğinde. böyle komikli.

stickman dedi ki...

ben yakında bu ikili üzerine tez yazıcam zaten Eternal :)

kaan kural ve murat kosova'nın basketbol ve nba üzerine etkisi konulu teorik ve uygulamalı bir çalışma olacak :D

hatta şimdiden -yeni başlayanlar için murat kosova ve kaan kural- isimli ufak bi bilgi kitapcığı hazırladım bile :p