3 Ocak 2009 Cumartesi

uykusuz her gece

Saat şu an 05:16. yani gecenin körü. kaderde el feneriyle gecenin bi köründe uykusuz okumakta varmış. aslında uyumaya çalıştım. fakat, cıks. bugün çok yürüyüp yorulmama rağmen uyuyamadım. nası bi enerji bu lan. akşamdan da börek vardı, iki parça kalmış mutfakta. bişiler bulurum belki ümidiyle girdiğim o karanlık mutfakta bir güneş gibi doğdu bana. bide yanında simit buldum ki, hepsini doldurdum bi tabağa, sobanın üstünde ısıttım biraz, nefis oldu. hem atıştırıyorum, hem uykusuz okuyorum. bu saatten sonra zaten yatmam. çok uykum gelirse tramvayda kestiririm biraz. aha! PUAHAHAH! bakın Vedat Özdemiroğlu abimiz ne demiş; "Haluk Bilginer abimiz ve Aşkın Nur Yenge."

Ulan keşke bende uykusuz dergisinde yazıktırıyor, çiziktiriyor olsam. ama dergide çok sigara içiyolarmış. Ersin Karabulut'dan biliyorum. herif sigara içmediği halde ciğerleri bitmiş. ama dergide kimse sigara içmese çalışabilirim. tabi önce keşfedilmem lazım. yazı gönderiyim mesela yazı. okusunlar lan. bitti (bitti yazma ihtiyacı hissettim. bu ilk kez oldu) bitti (2) bit.. (bu yazı 8 gece önce yaşanmıştır)
(fotoğraftaki yazıyı pek okunabilir nitelikte olmadığı için üşenmedim yazdım buraya. ama eğer el yazısı üzerinden karakter analizi yapmak gibi bi davranışta bulunursanız. sizi laiklik karşıtı eylemlerin odağı haline gelmek suçundan savcılığa şikayet ederim. arada bir bağ kurmanız önemli değil. yaparım bunu. çünkü bu cümlenin söylenişi çok müthiş. baksana; laiklik karşıtı eylemlerin odağı haline gelmek. lütfen konunun derinliklerinde siyasi mesaj aktarma kaygısı taşıdığımı filan düşünmeyin. lan ne oldum ben böyle. paranoyak mıyım? sürekli birilerinin bişeylerden bişey şeyetmece şeyine girme şeysi oldu bende. napsam ki. bu arada ilk fotoğraftaki tabağı, derginin üstüne koyma sebebim yazıyla uyumlu güzel bi kombinasyon yaratmak (kombinasyon ne diye sorsan bilmem) sakın bak bu hareket de saygısızlık olarak filan algılanmasın. aha! yine oldu lan. ühühühü :( parantezi kapatmayı unutmayım) (başlıkla lütfen dalga geçmeyin, biliyorum çok klişe. yazıyla uyumlu şarkı sözü kullanmak, pıh) (kendimle dalga geçmeye bi son vermeliyim) (taktım ben bu paranteze) (uykusuz her geceymiş, bırt! salak!)

13 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

uykusuz kalmak yaramamış stickman

Htc dedi ki...

şimdi ben ne yazarsam yazayım paranoyaya vuracak mısın:Pp
Bazen uyanık kalmak iyidir - ki uykusuzluk çeken biri olarak söylüyorum bunu- düşünürsün bol bol daha çok vaktin ayık kalmakla geçer. zaten uyku yarı ölüm değil mi, kim isterki:D

Fatoş dedi ki...

yine stikman hep stikman... Uykusuz okumama gerek kalmıyor seni okuyuna adamım:) onlrara taş çıkarırsın evelallah, ama yazsan da fena olmazdı be.

iyi olurdu ha...

Pilli Cadı dedi ki...

stick valla bak aha suraya yaziyorum sen sabah aksam yemek yiyosun:)
ya tamam benim blogumda sürekli yemekten bahsediyorum ben ama ben mutfagi seven bir baggggyanim:D

ahaha aslinda bunu bir mim haline getirsen güzel olurdu. aman dur simdi degil simdi ortalik mim kayniyor:)
mesela el yazisi mimi. herkes el yazisini seyederdi biz de karakter analizi yapardik filan

MoonSun dedi ki...

Stikmancim acaba yeni yila uyuyarak girmenin vermis oldugu mayhosluk mudur bu :)) Sen gonder yazilarini o dergiye, Ajdavari gecelerde uykusuz uykusuz iyi isler cikartilir gibi geliyor bana :)) Buyuk yazarlar gece yazarmis :P

Saka bir yana insallah guzel bir yil gecirisin :)) Kocaman sevgiler :)

stickman dedi ki...

o gün tam 24 saat uyumamıştım puck :D

ben isterim valla Htc :D çünkü bambaşka bi dünya orası. benim rüyaları bi bilsen. maceradan maceraya koşuyorum. bugün mesela cem yılmazla espri yapıyoduk birbirimize. hemde küfürlü.

uykusuz satışını bir adet düşürüyorum demek fatoş. şimdi kesin alırlar beni dergiye. fatoşu tekrar kazanmalıyız diye :p

heuheee. evet yiyorum pilli yiyorum. biliyosun biz insanlar yemek yiyerek hayatta kalabilen canlılarız. sen mutfağı seven bir bağyan olarak bana yardımcı olmalısın aslında. senin yaptığın yiyecekleri nası canım çekiyo biliyomusun. ağzımın suyu akıyo yemin ederim. yutkunarak çıkıyorum blogundan. işte o anlarda gidip abanıyom mutfağa. aslında hepsi senin yüzünden oluyo :p

Zeugma dedi ki...

Naber be:))) Yarasa adam :))

Sen yine benden kopya çekmişsin ama yaaww..
Ben de en erken gece yarısı 3 te 4 te uyuyorum..Bazen sabaha uykusuz çıkıyorum..
Gel hakkaten senle UYKUSUZ Dergisi'nde çalışalım be stick :))
Dumansa duman..Oradaki espriler ve ortam insana hayat verir. Biz senle gülmekten yerde sürünürüz artık
Ama üzülme stickoğlan..Böyle üst üste uyumayınca birgün öyle bir uyunuyor ki hepsinin acısı çıkıyor. Top patlasa uyanamıyorsun. Böylece alacak verecek kalmıyor:)

Yalnıızzz...Sen böyle gece gece çok atıştırıyorsun..Yakında dobişoğlan olacaksın heee?? :DDD

Hadi bye bye antidepresanım..
Yazın yine iyi geldi valla..Neşelendim yaaws :))
Thank you stick!! :)

İzDüŞümLeR dedi ki...

Bazen benimde olur,uykum olduğu halde kafamdaki soru işaretlerinin çokluğundan uykuya dalamam.Ertesi günde ruh gibi dolanırım ortalıklarda.O gün nescafeyle kakna olurum.Gün içersinde akşam olsada uyusam derken bu seferde içtiğim nescafelerin çoklu sayısısından uyuyamam.Bu kısır döngü böyle devam eder.

Uykusuzu her hafta alırım.Bir gün ,Umut Sarıkaya'nın yazısı yerine senin yazını görmek ne büyük süpriz olur :)

stickman dedi ki...

bazen korkuyorum dobişoğlan olmaktan zeugcum (kısaltmada bi çığır açmak) ama bana bişi olmaz, atletik adamım ben diyorum. bakıcaz ve görücez :)

bana nescafe filanda tesir etmiyo izdüşümler. hatta çay, nescafe daha çok uykumu getiriyo bazen. umut sarıkaya yerine ben. uuvv. hakkaten büyük sürpriz olur. o üstad yavv. onun karşısında ancak saygıyla eğilebilirim.

ANAHTAR dedi ki...

midemden gar gurr sesleri geldiği şu vakitte börekler gözüme büyük ikramiye kazanan bilet gibi göründü. bi heyecan bi coşku ki sorma

stickman dedi ki...

şu an aynı gar gur sesleri benim midedende geliyo. ve kendi yazdığım yazıya uyuz oldum. ne biçim yemişim öyle börek filan.

Zeugma dedi ki...

Lisedeki devamsızlık olayına üzüldüm stick..
Ben de ilk çalışırken pantolon yasaktı,kaç yıl hep etek giydik karda kışta..
Sonra pantolon geldi ama ne faydaa :(((
Konya'ya çok kar yağar be:)) bırak bozsunlar..Üstüne yine yağar bir tabaka daha,krema gibi sürer Allah..
Sen üzülme yeter ki:))

stickman dedi ki...

abla senin yorum başka yazıya gelmiş :D sütelik başka yazıya geç gelmiş. blogger sana gıcık. kesin bişi yaptın ona. dövdün onu :( sev onu :p