27 Ocak 2009 Salı

aboneyim abone, dergilerim nerede?

evet bende inanamıyorum ama bu iğrençliği yaptım. yıllar önce daha mini mini birkene dinlediğimiz bir yonca evcimik şarkısından başlığa alıntı yaptım. fakat az önce yaptığım özeleştiri ile bi nebze olsun yüreklerinizde sevgi dolu sıcacık bi yer edindiğime inanıyorum. neyse... benim abone olmak istediğim bi ton dergi var. grafik tasarım, dijital art, photoshop magazin, marketing türkiye, media cat, media think, slam, bazı haber-gündem-aktüealite dergileri, bazı haftalık mizah dergileri. sonracığıma, ııı şimdi artislik yapmak gibi anlaşılmasında bazı fotoğraf ve sanat dergileri. Kurcalamak istediğim bi çok edebiyat dergisi de var. şehir-yaşam dergileri. konyada çıkan bir iki dergi de var. yerel ortam ne durumda aslında bilsek iyi olur. okul kütüphanesinde istediğim bi çok dergi var aslında ama her an elinin altında olması başka bişey tabi. paketini ellerinle açmak, şöyle sayfaları hızlıca bi tırrrrt yapmak sonra şöyle bi kokusunu çekmenin tadı bi ayrı ve istediğin kadar, zaman sınırı olmadan, istediğin her an ulaşabilmek nefis olur. mesela gecenin bi köründe 10 sayı önceki bişey mi takıldı aklına, aç bak. tekrar mı okumak istedin. aç bak.

tabi bunların yıllık abonelik fiyatını şöyle bi toplayınca gözbebekleriniz büyüyo. yaşama hevesinizde iniş çıkışlar oluyo. hele bi de yabancı grafik tasarım dergileri var ki. tek bi sayısının fiyatı bile dudak uçuklatıcı. şu an için önceliğim ismini yazdıklarım. ama sadece onların yıllık abonelik ücretleri bile kafa kaşındırıcı. ağızdan "vışşşt, höh, dıps, küh, oha, düüh" gibi sesler çıkartıcı. her işin başı sağlık diyoruz, ve hayata parlayan gözlerle bakmak için direnirken elimizden geldiği kadarıyla takip etmeye çalışıyoruz.

şimdi hepinize Cartel'den hani bana para şarkısını armağan ediyorum.

9 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

evet ya evet
çocukken türkiye çocuk dergisine aboneydim eve gelirdi her 15 günde bir
inaılmaz keyifli bir şey ayağına dergi gelmesi e tabi bir de ben ödemiyordum parasını o da güzeldi
ben de istiyorum ya bir sürü dergiye abonelik :(

Siminya dedi ki...

dergiyi yemekte istiyor musun, böyle uç kısımlarını koparıp koparıp ?

Zeugma dedi ki...

Yazı başlığın ''Öğrenciyiz,züğürtüz abi''olmalıydı..
Üzme kendini Stick..
Mezun ol,işe başla,hepsini uçurtursun o dergilerin sen :))
Şimdilik tek hedef :
ÇALIŞ ÇALIŞ ÇALIŞ... Ok?
Yeter ki sende bu okuma,araştırma arzusu olsun..Arşa çıkarsın..
Ondan sonra kim tutar Stick'i..
Yürrüüü :))))))

Pilli-Cadi dedi ki...

ah canim yaa
evet dergiler asiri pahali:(

bu arada siminyanin yorumuna +786387436478 puan veriyorum yarildim yaaa ohohohohoohohohoohohoohoho

stickman dedi ki...

türkiye çocuk ben minik bi insanken bi süre bizede gelmişti puck :) bide o dergi her sayıda yok sütdür, bilmem küçük gazozdur bu tarz şeyler verirdi. bizim apartmandan birinci kattaki kemal hemen içerdi onarı ehuehe. bi de ben içtim derdi :D

cıks siminya, öyle değil. böyle etliekmek yer gibi. dürerek yiyebilirim. yada dürüm gibi.

çalışıyoz be zeugcum bişiler yapmaya çalışıyoz işte ama ben acayip şanssız bi insanımdır. bi firmada işe kabul edilsem, ben başladığım gün binası çöker, sonra borsada hisseleri yerle bir olur. bu duruma dayanamayan patron intihar eder filan. böyle şeyler olabilir yani, hiç şaşırmam.

yok pilli, aslında pahalı sayılmaz. fiyatlar gayet normal ama bana pahalı :)

MoonSun dedi ki...

Stikmancim en iyisimi sen kutuphanede yatip kalkmaya basla :))

~ Okyanu∫takί rüzgaſ ~ dedi ki...

Bir cözüm önerisi var. Eski dergileri almak daha hesaplı.. Gündemin biraz gerisinde kalınsa da. E maksat bilgilenmek ise alternatif işte.

yejades dedi ki...

küçük emrah söyleyişiyle: beenimm hhıı hıı hhiçç abonee dergimm olmadı...

evet olmadı ne yazık ki bir yerlerim para vermeyi yemedi.. :D vermedi de ne ol her ay aldığım dergiler oldu.. :D belki zarardayım.. promosyonları kaçırıdm :D

stickman dedi ki...

aklımdan geçmedi değil MoonSun, hem üst katlarda internetde var. hem kütüphanenin kokusuda çok güzel. keşke öyle bişi mümkün olsa.

cıks okyanustaki rüzgar. maalesef olmaz öyle. gelişmeleri anında öğrenmek lazım. hatta derginin çıktığı ilk gün hemen edinip ne olmuş ne olacak hemen bilmek lazım.

aboneliklerde güzel promosyonlar var yejades ama hakkaten güzel promosyonlar. ama işte iştee. koskoca bi ama :)