16 Ocak 2009 Cuma

sağlık karnesi süresini uzatma 2 (yıl 2009)

dün yine sağlık karnesi süresini uzatma işlemimi yapmak üzere SGK'ya gittim. bakın ismi bile değişmiş SSK değil miydi bu. başka güzel değişikliklerde olmuş. geçen sene yaşadıklarımla, ki bakmanızı öneririm, ilgilisi olmayan bi ortam yaratılmış. hastanelerde, bankalarda filan olan şu sıra alma olayını burayada uygulamışlar. geçen sene ki gibi maceralı bişeyler olmadı tabi. gittim sırayı aldım. 418 di. orda ki bekleme bölümünde 15 dk filan oturup bekledim. sıram gelincede 1 dakikada işim halloldu, gittim. yalnız o ortamda ciddi bi kalem problemi var. orda bulunduğum kısa bi süre içinde 5-6 kişi benden kalem istedi. şimdi bi 100 tane kalem alsam. orda gidip tanesi 1 liradan satsam fena para kazanmam. hani bu tarz yerlere girerken makineden sıra alıyoruz ya. ben o kağıda rahat bi 500 defa filan bakıyorumdur. (hımm 418 hımm 418 evet. güzel numara almışım. valla nefis bi numara) bi de sıra yaklaştıkça nedense gereksiz bi panik bi heyecan yaşıyorum. hele benden önceki son numara çıktığında kalbim resmen güm güm çarpıyo :) kendi numaramı görür görmez 100 metre startından çıkan atlet gibi çıkıyorum :) iyi dersler sevgili arkadaşlar...

12 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

stickman merak ettigim nedir biliyor musun?
cevrenden biri okuyor mu bu blogu yahu:D:D:D:D
ne zaman senin bloga gelsem gülme garantili geliyorum.
eheheheh
hmmm 418 hmm 418 evet 418:D:D:D:D::D


bi de bendensin stick:D ben de böyle seyler düsünürüm kalem alip satmak gibi eheheh:D
senle bi ticarethane kursak iyi yürütürüz beee:D

yürü be stick kim tutar seni

::puck-robin:: dedi ki...

işte böyle devlet kurumları gözümü korkutuyor benim de
sorna gidince aa hemen bitti be diye seviniyorum.
artık böyleymiş yahu çabucak oluyor.

stickman dedi ki...

ııı çevremden okuyan var sanırım pilli. mesela bi blooger okuyodu blogumu sonra bu bloggerla benim kardeşim aynı iş yerinde stajda karşılaşmışlar. bunun farkında değiller tabi ilk bi kaç gün. o arkadaş orda benim blogu okurken kardeşim hemen atılmış. aaa bu benim abimin blogu vay efendim sen nasıl okursun bu blogu. bi güzel dövmüş bunu :p hehe şaka şaka. dövmemişte tabi. böyle bi olay yaşandı hakkaten. abimin bloğu işte o demiş, aaa valla, öyle miii gibi şaşırma efektleriyle dolu anlar yaşanmış. hayat işte tesadüflerle dolu.

mesela üniversitedeki danışmanım Duygu Aydın. canımın içi Duygu hocam benim. o da okumuş :) onunla ilgili bi yazı yazmıştım burda. google da kendisini arayıp benim blogda bulmuş :) ders kaydı yaptırmaya gittiğimde, aaa stickman sen misin dedi. böyle bi olay gelişti. yazcam aslında bunu ne zamandır ama yazamadım bi türlü. ve bu blog olayına girdiğimden beri sokakta veya herhangi bi yerde tanımadığım biriyle iletişim kurarken sanki bana daha farklı yaklaşıyo. sanırım hepsi okuyo ama okuduklarını bilmemi istemiyolar :) yada tamamen bana öyle geliyo olabilir. hehe ünlü olma hastalığına filan yakalanmış olmayım :p yok yok valla yakalanmadım öyle bi hastalığa.

kalem işine sonra gireriz. önce butik bi cafe açalım seninle. böyle güzel dekorlu, nezih bi ortam. insanlar yiyecekleri yesinler, çaylarını kahvelerini içsinler, dergilerini kitaplarını karıştırsınlar, alttan hafif müzik çalsın. hakkaten hayalimd var böyle bişi. hem uzaylılara karşı da bi sinerji yaratmış oluruz :p

eskiden bende feci tırsardım bu brokratik işlerden puck ama artık kolaylaştırdılar baya. o eski suratsız, azarlayan memurlarda azaldı. gayet güzel yardımcı oluyolar. bi de e-türkiye çıktı. gerçi daha kullanmadım hiç ama iyi oldu bence :)

MoonSun dedi ki...

Ayyy ablan kurban olsun sana :)) Gitmis siraya da girmis, genc girisimci ruhlu atlet seni :))

Ruyaya gelince vallahi bilgisayar ve network isleriyle yakindan alakaliyim ama grafikerlik konusunda hic tecrubem olmadi :P aman bos ver ben senin ogretmenin olsam sen kafayi yerdin heralde :) Biraz muskulpesentimdir o konularda :))

bossa nova dedi ki...

bir de sıranın bana gelmesine yüz kişi bile olsa her bilibili diye cihaz öttüğünde bakasım geliyo benim. yukarda oluyo ya bazen gözlerim ağrıyo o derece yani. geçen sene karne alıcam diye izdihamda iyi bi yerini kırmadan kurtulmuşsun tebrik ettim valla:) kalem işi çok mantıklı geldi hmm..

Zeugma dedi ki...

Eline sıra numarası verseler bile sabahtan telefonla sıra aldıranlar var oradaki tanıdıklarına..

Bunu hastanedeki çaycı bile yapıyor..
Ah sorma Stickman..
Sen daha çok döndürürsün okurlarını o eski yazına ..
Benim blogda bile senin o yazın kayıtlı:))
Bu düzen değişmez ....

chocolate's lover dedi ki...

off benimde aklıma o ssk kuyruğu geldi.Hem kendime aldığım hemde babama karne aldığım iki işkence dolu gün.Allahtan yerinde durmayıp gelişiyoruzda her işimiz çabuk bitmeye başladı.Birazda vakıfbankla pttlere el atılsın yaa...He bu arada bende sıra beklerdken benden bir önceki numara yanınca ayağa kalkmam sonra benimki yanar kalkarım veznedeki sıkılır beklemez bir sonrakine basar ben gidince salak salak sırıtıp ehuehhheeeii ya sıra bendeydi ama siz beklemediniz falan diye bütün şirinliğimi kullanıp sırayı gene ben alırım.

yejades dedi ki...

bazen senin numradan sonraki biri heyecan yapıp atlıyo ya dövesi geliyo insanın hop kardeşim ben varım bu kadar bekliyorum.. çekil :D

stickman dedi ki...

moonsun ablacım belki sen diğer bi hayatında grafiker veya ressamdın. hehe belkide diğer hayatındaki moonsun'u görmüşümdür.

bossa nova :D:D:D
dediğin olayı aynen yaşadım. yav diyorum niye bakıyom ben bu alete, halbuki çıkardığı ses de o kadar ii sayılmaz. resmen kendimi engellemeye çalıştım bakmamak için ama tutamıyorum, sesi duyduğum an kafa otomatik olarak oraya dönüyo. basket maçlarında da oyuncu değişikliği seslerinde sürekli skor tabelasına bakarım. ses sensörlü bi insanım sanırım. geçen sene çok ii hazırlanmıştım o güne ve başarıyla atlattım. spor ayakkabılarında yardımıyla tabi :)

hatırladım o yazını Zeugma abla :) belki burda da sabahtan arkadaşına numara aldıran vardır. yada başka yerlerde. dediğin gibi hep olacak öyle kişiler :) ve biz hep onlar yüzünden daha çok bekleyen taraf.

chocolate's lover, benim pek şirinliğim olmadığı için kartal gözü keskinliğinde bakıyorum o alete, benim numarayı görür görmez nası bi depar atıyom bi bilsen. herhalde memurun karşısına vardığımda adam daha yeni çekiyodur elini tuştan :) bi de bi huyum daha vardır, elimdeki numarayı memurun gözüne sokacak gibi yaklaştırırım. ahanda beni çağırdınız hemen yettim hesabı :)

falçata yejades. yanında falçata bulundurcaksın. maket bıçak yani. sallayıverceksin o şahsa. bak bakalım yapabiliyomu bi daha :p

MANUKYAN dedi ki...

kendi numaramı görür görmez 100 metre startından çıkan atlet gibi çıkıyorum :)

deli çocuk ya :)) süpersin

metrek dedi ki...

ya alakasız bişey için google girdim bide baktım burdayım...okurken sanki konyalıymışın gibi bi sıcak okudumki:)bide baktım konyalıymış hemde meram...bu arada ssk yada başka resmi yerlerde sıra beklemek o sıra kağıdına bakmak ve bakarken aynı şeleri hissediyor olmaktanda mutlu oldum..kendimin sorunlu olduğunu düşünüyodumda...:)

stickman dedi ki...

yazıdan konyalı olduğumu tahmin etmen ve bu tahmini tutturman hakkaten ilginç olmuş metrek :)