5 Ocak 2009 Pazartesi

kısa zamanda Türkiye'nin sevgilisi oldu...

bu böyle olmamalı!
neden erkekler tuvaleti-kadınlar tuvaleti diye bişi var? neden ayırmışlar. girer girmez donumuzu mu indiriyoz sanki. çıplak mı dolaşıyoz. gereksiz buluyorum.

küçükken sandığım bişi
Türk para birimini, "binlira" sanırdım.

MEMOLİ
lise 1 de arkadaş cüzdanını çıkardı. o da ne. memolinin fotoğrafını gördüm. kaçarak uzaklaştık ordan.

bebelere balon!
sonra elma bıçağa ne dese beğenirsin. beni soyma utanıyorum demiş. ne komik dimi?

çok önemli UYARI
açken alışveriş yapmayın.

Alpay Özalan?
abi nerdesin sen. nerde o eski agresif, gergin defans oyuncuları. (çocukluğumuzun yıldızları)

eşşek yaptım çok komik?
fotoğraf çekinirken arkadan kulak yapmayı komik bulan insanlar vardı bi ara. ki hala var bunlar. zeka seviyeleri malumdur bunların. kaçınız!...

16 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

muhahah güldüm sabah sabah:)))Neden erkekler tuvaleti-kadınlar tuvaleti diye bir şey var bilmiyorum da ben erkekler tuvaletine girdim yakın zamanda girer girmez elini kemere atıyor erkekler eheuheue:)))
Alpay Özalan mı ya İlhan İrem vardı ne oldu ona???
Bak bende hala eşek kulağı yapanlara kızıyorum kaç yaşına gelmişler hala cık cık cık...

Htc dedi ki...

haha:D memoli bi ara herkesin sevgilisiydi bi ben hayran olmadım o adama çevremde. fotodaki kulak işi de iğrenç ya ben çekerken yaptıklarında sert bi dille uyarıyorum:D

Nesnel İleti dedi ki...

eheheh çok güzel bu seri, devam etmeli bu! =)

ziggytheking dedi ki...

ya da alışveriş yaparken kendinizi "ekspres kasaya gidecem la bu sefer" diye kısıtlayın. en azından alakasız olarak aldığınız şey en fazla 5 olur :)

Zeugma dedi ki...

Bunlardan çok vardır sende hakikaten..
Devam lütfen..En sevdiğim tarzlardandır..
Benim blogumda da var..''Ben küçükken''başlıklı..
Örnek:
Benzin istasyonlarını her gördüğümde orada petrol çıktığı için kurdular sanırdım :))

::puck-robin:: dedi ki...

evet abi!açken veya moraliniz bozukken asla alışveriş yapmayın!
bence her migrosa anarşistler tarafından koca stickerlar asılmalı böyle!!

macide ben dedi ki...

daha iyisini yapabilirsin:)

yavuzselimk dedi ki...

güzel olmuş harbi

margo dedi ki...

değişik olmuş,
ilk ziyaretim için güzel bi yazı oldu,olmuş

margo dedi ki...

bide ben alpayı çok severdim, küçükken...

Amélie Poulain dedi ki...

Bir de o kulak meselesini kendi kendilerine yapanlar var ki, fenaötesi.

stickman dedi ki...

zaten girer girmez elini kemerine atan tipler yüzünden sanırım bu ayrım yapılıyo sağır kedi. o türü bi yok edebilsek rahatlıcaz toplum olarak.

Htc ben sert bi dille uyarmıyorum. öncelikle parmaklarımı avcuma doğru katlamak suretiyle sert bir yumruk oluşturuyorum. sonra bu yumruğu oldukça yüksek bir hızla o kişinin acı çekmesini istediğim bir bölgesine vuruyorum. bir müddet uğunuyor tabi ama bi daha yapamıyor :)

teşekkürler Nesnel İleti, siz isteyin yeter. ama abartmayın. öyle iki güne bi, bi daha yaz lan, yazmazsan küfür ederiz gibi şeyler görmek istemiyorum.

5 tane ne aldığına bağlı ziggythekin. 5 teneke zeytin aldım diyelim mesela? adam acıkmıştır, gözü dönmüştür. zeytine vurur kendini :)

eh işte Zeugma. bunların çoğunu Twitter'a gönderiyom aslında. arada da yazarım böyle. okuyum sevinirsiniz :) (çocukluğun beni hakkaten korkuttu zeugma)

bu stickerla filan olacak işte değil puck. hem benim isim hakkımı kullanmış olurlar. markette girişteki kapılar açlık seviyesini ölçen cinsten olmalı.

macide, sana ismail yk dan, bas gaza aşkım bas gaza şarkısını en içten dileklerimle armağan ediyorum :p

teşekkürler yavuzselimk

meraba margo :) alpayı bende çok severdim. bi de fanatik beşiktaşlıydım ben o zamanlar. mahalle maçlarında kaleci olmadığım zamanlar çoğunlukla Alpay olurdum :D

ben henüz o türle karşılaşmadım Amélie Poulain. umarım karşılaşmamda. nası bi tepki verebilirim bilmiyorum. ellerini kırarım büyük ihtimal.

margo dedi ki...

ben canselle nasıl evlendiğini,alpayın havuzda nasıl takla atıp canseli etkilediğini fln hatırlıyorum..
o zmn televelo vardı :)

Pilli Cadı dedi ki...

ehehhee su tuvalet mevzuusu hakikaten yaaa cok komik:D:D

yejades dedi ki...

donumuz açık girmiyoruz ama sapık çok bu dünya da :D...

gia dedi ki...

'binlira' diy mi 'binlira'... ben de öyle sanırdım. sanırdım ne ya, sanardım:D