18 Ocak 2009 Pazar

geçerli bi mazeretim var, o yüzden asabiyim!

canın cehenneme mng kargo
aras kargodan sonra mng kargoda bana yamuk yaptı. bi insan bi kargoya nasıl müdahale ederde o dvdnin kutusunu kırar. en içten dileklerimle allah belanı versin diyorum mng kargo. o insan müsfettesine bürünmüş insanı yetiştireninde, onu işe alanında allah bin belasını versin. arabanızın lastiği patlasın. aldığınız para haram zıkkım olsun. boğazınızda kalsın. gözünüze dizinize dursun. dişiniz çürüsün. mideniz ağrısın. kabız olun, ağzınızdan sıçın. barnahlarınız gopsun. dua edin ki içindeki dvdye pek bişi olmamış. ya değilse yemin ediyorum o boktan şubenizin camlarını tuzla buz ederdim. sabah geldiğinizde hepiniz göt olurdunuz.

biri şu insanlara yürümeyi öğretsin
yav bu durum sadece burda mı böyle acaba? eğer başka şehirlerde de aynı durum hakimse bu ülke hakkaten kötü durumda demektir. insanların %95'i yolda yürümeyi bilmiyo. saygısız, hayvan ve bencil pisliklerle dolu sokaklar. önümüze gelene bir tekme modunda yaşıyo hayvanatlar. düzelirlermi diye bekledim, sabrettim yıllardır. yeter ulan gidin yürümeyi öğreninde gelin. yada hiç gelmeyin, yok olun, puf olun.

park etmeyi bilmeyen beyinsiz yaratıklar
lan sen ora arabanı o şekilde koymuşsun ama aklının ucundan bile geçmiyo demi bi insan bu kaldırımdan nasıl geçer, başka bi araba burdan nasıl çıkar. umrunda değil demi? diye sormam, çünkü senin o küçük beyinciğin kendinden başka bişi düşünemez ki. o an arabanın bütün farlarını camlarını indiresim geliyo. ama bu seferde ben suçlu olurum. inş. bi gün senin gibi hayvanın teki sana şöyle arkadan sağlam bi şekilde bindirirde boynun kırılır ölürsün. ve bizde senden kurtulmuş oluruz.

mümkünse lütfen bu tip insanlar yok edilsin, uzaya filan fırlatılsın. parasını ben vercem. bunları tamamen yok edelim, yeni bi nesil yaratalım, saygının ne demek olduğunu bilen bi nesil. ayrıca yeni nesili üretme aşamasında da gönüllü sevişken olarak özveriyle çalışırım :)

13 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

cok sinirli gördüm sizi efenim.
yolda garip yürümekten bahsediyorsan onlardan burda da var ve ben her garip yürüyen insanin bacaklarini kirmayi hayal ediyorum bu kadar da sadistim iste.
bir de evet su park olayina cok pis uyuzum. yolun ortasina parkeden arabalara özellikle de. ben senin yüzünden karsidan gelen arabanin gelip gelmedigini kontrol edip ona göre gecmeyi ayarlamak zorunda miyim bee salak sey. hic yapmam öyle salakliklar hih:)

Iraz dedi ki...

nefret ediyorum yol hayvanlarından.

cesetizleri dedi ki...

yurt içi'nden şaşmamayı öğrendim paşam :)

İzDüŞümLeR dedi ki...

Evet ya çok sinir bozucu bir durum bu.Bende aras kargo mağdurlarındanım.Diğerleri farklı mı.Denemediğim kargo kalmadı.İdefixe siparişlerinde yurtiçi kargo ve mng kargoyla az kavga etmedim.

::puck-robin:: dedi ki...

stickman dehşet saçmışsın
sen bence bir köye yerleş huzuru bul.

bossa nova dedi ki...

aaaahh yetti beeaaa dedirten insanlara bir de sağa dönerken yayaya yol vermeyen sikindirik kafaları da eklemeli ve bir de mümkünse ibret-i alem olsun diye ellerine cetvelle vurup tek ayak üstünde bekletmeli..

ANAHTAR dedi ki...

Başka şehirlerde de durum aynen öyle. kalabalık bi caddede karşıdan gelen biriyle geçişirken çok sinir oluyorum. insan şöyle bi yan döner dimi.. ama yok illa omuzlar birbirine değecek. yeni bi fetişm türedi de benim mi haberim yok acaba.
şeytan diyo sürtüşdükten sonra dön takıl peşine dokun arkasından omzuna boynunu arkaya çevirdiğinde indir yumruğu ser yere.. ama işte olmuyo

Zeugma dedi ki...

Benim bulunduğum şehirde gayet güzel çalışıyorlar Allah var..
Çok memnunum..Gayet Avrupai standartlarda sunuyorlar hizmeti..
Gittiğinizde çay-kahve ikramı da cabası..
İnsanla alakalı ya..Hödükleri işe alırsan firmayı da böyle lekelerler işte şekilde görüldüğü gibi..

Yurtiçi Kargo en beğendiğim..
Bir sürü indirim ve avantaj da sunmaktalar..

Yalnız Stick..Beddualarını okurken yerlerde süründüm..Hele bir tanesi vardı kiii :)))
Teşekkürlerimi iletirim :DD

stickman dedi ki...

sinirlenmiştim de sakinleştim pilli :) sakin olmak lazım. ya değisle boğabilirim o insanları

bende Iraz, ama maalesef onlarla yaşamak zorundayız. insan olmayı öğrenemeyecekler.

kesin yurt içi'de bana bi kazık atmayı bekliyodur cesetizleri. kendi kargo şirketimi kurcam ben.

eleman alımlarında daha hassas davranmadıkları sürece her zaman yaşarız böyle şeyler izdüşümler. hep problemli tipleri işe alıyolar nedense.

valla keşke öyle bi imkanım olsa puck. bi dk durmam şurda.

ceza şeklini beğendim bossa nova ama o tek ayaklarının altına ateş koymalı ki ayaktan tutuşarak yanakrak ölsünler.

yumruk yetmez bunlara anahtar. yanında samuray kılıncı olacak. senin dediğin gibi arkasından omzuna dokuncan, kafasını çevirdiği an kılıncı sallayım o yüzü iki bölceksin. bunu yapsam öyle bi rahatlarım ki.

kargo elemanı yönünden şanslıymışın Zeugma :)

MoonSun dedi ki...

Stickman sen simdi eyi guzel soylemissin de cok beddua etmissin yahu, ama en guzeli biz bunlari toptan uzaya firlatalim olsun bitsin :)

perikizi dedi ki...

anam ne güzel beddualar öyle gözümden yaş geldi beee:)'uzaya fırlatılsın' hala gülüyorum sabah sabah iyi oldu.

Jahrein dedi ki...

gönüllü sevişgenler listesine ekle abi beni de.
vatana hizmet boynumuzun borcu :D

margo dedi ki...

biz buna içinden geçenleri kusmak diyoruz..
pek tasvip etmedim..
ben tarbzonda yaşarken yola tüküren ve karşısındaki insana omuz atan insan müsvetteleri vardı..ama artık geçti o günler.. kurtuldummmm :)