20 Ocak 2009 Salı

bana noluyosa?

"onun o tatlı tebessümüne son bi karşılık olur belki yüzümde"

biri bu cümleyi aratarak gelmiş bloguma. ne tesadüf ki ben de aynen böyle bi cümle kurmuşum. ama bi çok farklı insan bi çok farklı yerde bi çok farklı zamanda aynı cümleyi kurabilir demi? bana noluyosa...





gözlerin ya vardı aklımda
biz çoktan unuttuk dünya dediklerini
aşk bir kaza dedin bizse sağ kurtulduk
bugün senin günün onu da mahvettin
 
seni sorana her yanım derim
dahasını da eklerim
ellerini uzat ki dokunsun
parmaklarım bugün
 
sakin-edepsiz komedya



16 yorum:

MoonSun dedi ki...

Hmmm cok uzun ve enteresan bir cumle :)) Bir cok insanin, bir cok farkli yerde kurmasi cok dusuk bir ihtimal gibi gorunuyor :))

Zeugma dedi ki...

Hayrola ???
Stickman aşık mı oluyor yoksa?
Pek duygusallaşmışız birden..
İlk defa espri bulamadım..
Hayırlısı olsun inşallah:)

PiNHaN dedi ki...

böyle bi cümleyi bi çok insan kuramazmış gibi geliyo bana:)

ayrıca çok güzel şarkı..

rahat yazar dedi ki...

ne güzel blog..sevdim sayfanı,tarzını,bu girdideki şarkıyı da:)

bossa nova dedi ki...

stickman son zamanlarda dinlemeyi en sevdiğim şarkıyı al sen buraya koy; ben de derim ki allah ne muradın varsa, içinden sana nolduğunu geçirdiysen yazarken hah işte onu versin.bi kez de senin sayende dinledim şarkıyı mutlu oldum bak:)

ayse ve ötesi dedi ki...

cıptıscıptıscıptıs ;)

margo dedi ki...

nasıl ya,bu tarz bi cümle nasıl kurulur farklı insanlar tarafından.. ent-re-san-te...
hımmm..
düşünüyorum şimdi.. nasıl kurdunuz ki aynı cümleleri..:S

margo dedi ki...

şarkı güzelmiş bu arada..

böcük dedi ki...

böyle afilli bir cümleyi ikinci bir kişinin de kurabilmesi ilginç harbi :D

burcyni dedi ki...

seni sorana her yanım derimdahasını da eklerimellerini uzat ki dokunsunparmaklarım bugün


fazla tuzlu.o yüzden yaktı içimi..



tadı güzel....

Fatoş dedi ki...

Aratmak için uzun ve enteresan bir cümle... Birileri peşinde stik demedi deme.

Ben Ergenekonculardan şüphelenmiyor değilim!

.suicide. dedi ki...

oğlum senin aklını alırım lan.

Merve(mj*) dedi ki...

şarkı çok güzelmiş.Stickman neler oluyor sana? =)

stickman dedi ki...

valla bende öyle düşünüyom MoonSun aplam.

sen benim blogu pek karıştırmamışın Zeugmacım ablacım :) stickman bi kere aşık olur.

demi PiNHaN, şarkı güzel ötesi bişi yaff, bu kadar az sözle vurabiliyo insanı.

teşekkür ederim rahat yazar :)

yaa zaten ben sırf sen gel, benim bloga geldiğinde bu şarkısız kalma diye koymuştum bossa nova, rica ederim. hehe :p şaka bi yana iyi dileklerin için teşekkürler. valla allah hakkaten senin o anlattığın şekilde istediğimi verse mükemmel nefis bi olay olur. ama vermiyo ki, halbuki verse ne kaybeder demi :)

dıptıs dıptıs dıptıs ayşe :p

valla bende bilmiyorum margo, anlamaya çalışıyorum anlayamıyorum. şarkıyı yapanların eline sağlık. güzel yapmışlar hakkaten.

hemide çok ilginç böcük. ama belkide değildir. belkide herkesin hergün kurduğu bi cümledir :)

sende şarkıya kapılıp gidenlerdensin burcyni, kapılıp gitmicek gibide değil tabi.

ergenekoncular peşimdeyse gelsinler bizim bahçeyi kazsınlar Fatoş :) büyük bi sürpriz onları bekliyo olcak. hatta fazla kazmadan bile güzel kelimeler takılabilir küreklerine.

aklımı alma suicide. valla bi tuhaf oluyom o zaman. bana iyi davran. yani kızına gösterdiğin sevginin binde birine bile razıyım :p

bana bundan sonra ne olabilir ki Merve(mj*), hakkaten bende merak ediyorum bundan ötesi ne olabilir diye. bazen beterin beteri vardır atasözü geliyo aklıma ama hiç umrumda olmuyo. benim yanımda kifayetsiz kalan bi atasözüdür kendisi :)

Wilwarin dedi ki...

Tahminimce sen kendi yorumundan sonra bi daha yorum almayı tercih etmeyenderdensin ama kafama top yemeyi göse alıyorum =)

Bloğuna kimin hangi yolla geldiğini nasıl öreniyosun? Cahilim,kabul =)

stickman dedi ki...

yoo, yanlış tahmin Wilwarin :p
Google Analytics veya statcounter gibi sitelere üye ol, ordan verilen koduda bloguna yapıştır. bu şekilde oluyo :)