4 Ocak 2009 Pazar

çalış benimde olur

mahşer-i cümbüş-rüya
rüyamda mahşer-i cümbüş ile aynı evdeydik. ama cıbırca konuştukları için hiç bişey anlamıyodum. sonra evdeki nesneleri abuk sabuk kullanıp durdular. bi ara basketbol topumu değişik şekillerde kullanmayı denediler, hepsinin ağzını burnunu kırdım.

allah kimseye yaşatmasın :(
arkadaşın sana anlattığı olayın aynısını başkasına anlatırken duymak. ama bunu değiştirerek anlattığını duymak. (bunu yapan insan olamaz) umarım bi daha kimse böyle bişi yaşamaz.

süper fikir!
tuvalete küçük pota taksam aslında. hiç sıkılmam. bir iki atarım girmişken. vakit geçer.

şanssızlık örneği
ben liseye başlamadan önce devamsızlık sınırı 20 gündü. ben liseye başladım 10 güne indirdiler. bu üç yıl boyunca böyle devam etti. ben liseyi bitirince tekrar 20 gün oldu. ne acı diimi? (bu devamsızlık süresini ayarlayan şahıs pipimi yesin)

karları bozmayın!
kimse dışarı çıkmasın, yürümesin, bozmayın lan karları, basmasana olum! pürüzsüz bi şekilde durmalı o karlar.

bitsin!
ya aslında biz yurovizyonu çok büyütüyoruz. bence tamamen politik bi olay.

14 yorum:

Wilwarin dedi ki...

Kırıksın oolum sen yaa.. =))

ziggytheking dedi ki...

hele bir de o güzelim bembeyaz karı uçak motorunun ardında savrulurken görmek...

t.u.b.a dedi ki...

ah ah ben de liseyi bitirdim, pantolon giyme şeysini serbest bıraktılar :P hep etek hep etek gına gelmişti, bari son sene pantolon giyebileydim ya :(

Pijamali Kontes dedi ki...

bence de karları bozmasınlar. kıçıkırık bi kardanadam için bozuyolar o pürüssüzlüğü. ağızlarını kırasım geliyor.

::puck-robin:: dedi ki...

ya bu oyuncakçılarda var minik potalar, topu da hediye!

Üfürükten Prenses dedi ki...

senin gibi basketbol manyağı bir adamın evinde naısl olmaz o potalardan.. haid onlardan yok oyuncakları var onların bende bile vardı bi ara :)

bu arada ben liseyi bitirdim,etekle bir tarafım donuyordu okula giderken,pantolana geçti kızlar..

tek şansız sen değilsin...

stickman dedi ki...

biliyorum wilwarin biliyorum :)

uçak motoru hee ziggytheking. karları savuruyoru hee. alçak uçak motoru.

bir buz mu iki buz mu tuba. rakı dolduruyorumda bardağına. şanssızlığımıza içicez.

ben en çok üstlerine basıp ayaklarını sürüyenlere uyuz oluyom pijamalı. madem yürüyosun. biraz simetrik yürü bari göze biraz daha hoş gözüksün. terbiyesiz bu ağzını kırdıklarım.

o toplar asla hediye olmaz puck. onun parasınıda potanın fiyatına eklerler. hiç yemem ben böyle promosyon ayaklarını :)

olmadığını kim söyledi prenses :) senin pota hala duruyosa bi ara maç yapalım 11 de bitme. sana üfürükcü prenses diyebilir miyim :)nickin ağzımdan hep öyle çıkıyo. ben o potalardan kaç tane eskittim sayısını bile bilmiyorum. ama tuvalletteyken hep düşünürüm bunu. (sapığa bak, tuvalletteyken pota düşünüyo) şöyle kapının arkasına en küçüklerinden assam diye. bu arada sana da rakı koyuyorum, tubayla şanssızlığımıza içiyoduk, sende etek şanssızlığı yaşamışın. içiceksin. bizi zor kullanmak durumunda bırakma.

Tuana dedi ki...

Lisede devamsızlık hakkı 20 gündü ben 86 gün gitmemiştim ama kalmadım sağlık olsun :)
Not iyi olunca bırakamıyorlar stick, böyle birşey keşfetmiştim sonuç olumlu oldu :)

Karı mahvediyor buradakiler, allahım yarabbim o nasıl bir görüntüdür, kar yağarken yürüdüğüm haliyle diğer hali rezalet, her yer yamuk yumuk ayak izi bir de sürüyorlar ayaklarını iyice rezalet bir görüntü çıkıyor ortaya :(

Evine bir pota yaptır be stick ben sende vardır sanıyordum, öyle cumartesileri maça gitmekle yetinme :)

babegazelle dedi ki...

stickman bende mimin var sölim de istiosan yaz yane:))

ayse ve ötesi dedi ki...

'kimse dışarı çıkmasın, yürümesin, bozmayın lan karları, basmasana olum! pürüzsüz bi şekilde durmalı o karlar.'

bencede basalım diemi yağıyo kar Allahım ya :p

stickman dedi ki...

86 gün mü gitmedin Tuana? okul kaç gündü ki zaten :) ulen insanın çapraz okuması olunca tabi. bi gün git. oku hepsini gel. çak 100 leri. sonrada gitme. kralsın :)

pota yaptırmayı ciddi ciddi düşünüyorum Tuana. ama işte sadece bu kadar. sadece ciddi ciddi düşünebiliyorum. hadi potayı bi şekilde aldık diyelim. alan yokki. sonra o alana özel zemin yaptırmak lazım, yada asfalt filan dökmek lazım. en azından silindirlenmiş toprak olması lazım. bi gün parayı vurursam ki hiç sanmıyorum. o gün gerçekleştircem bu hayali. şu filmlerde evinin arka bahçesinde potası olan insanlardan olmak istiyorum :)

babegazelle, ben mim yazmıyom yaff :( şimdi kesin dedin içinden demi, vay kıl herif vay diye :) ben yazmasam. küsmezsin demi. kızma, küsme. örtmenim canım benim :)

tabi ki basmamız için yağmıyo ayşe. öyle hüzünlü hüzünlü bakmamız için yağıyo. bi süre baktıktan sonra kar topu savaşı yapabiliriz ama şimdiden söyleyim. acımam. yüzüne yüzüne atarım kar toplarını :p

babegazelle dedi ki...

hehe yk demedim ben istersen die şeettiydim seni de mimlemezük bundan gayrı :)

Zeugma dedi ki...

Aaaa !!! buraya da yorum yazmıştım,nereye gitti yine ya??

Ben de ilk göreve başladığımda pantolon yasağı vardı.yıllarca etekle gittik okula yaz-kış..Sonradan pantolon giyme olayı geldi ama ne fayda..Hergün çoraplarımız kaçıyor,ayda bir koli ten çorabı parası veriyorduk :((
Stick,tıpkı senin lisedeki devamsızlık hakkının sen varken az olmasına benzemiş bu yaw:))
Ne güzel bir seri bu..
arada sokuştur da gösümüz gönlümüz açılsın stick..:))

stickman dedi ki...

senin buraya yazdığım yorum blogger panelinde gözüküyo zeugma abla. yayınla diyorum yayınlanmıyo ama. nası yazıyosun yorumları :p şöyle güzelce tıkla da sağlam gelsin yorumlar :p

iyi de ablacım pantolon öğretmenlerede mi yasaktı? sadece öğrencilere sanıyom ben. öyleydi yani hatırladığım kadarıyla. bu arada ne saçma bi ülkede yaşıyoz demi, insanların kıyafetlerine yasaklar konan bi ülke heuehe :)