30 Ocak 2009 Cuma

Issız Adam'ı izlememiş olmamın hayatıma etkileri

sanırım bu filmi ben hariç herkez izlemiş türkiyede ve vizyona gireli siddin sene geçmesine rağmen her bokun içinde bunun muhabbeti yapılmakta. duygusallığı konuşulmakta, üstüne espriler üretilmekte ve ben malak gibi orta yerde kalmakta. bi yerlerde sürekli böyle önceden kurgulandığı belli olan cümleler kurulmakta ve o ortamda bulunan diğer insanlar ya kahkahalara boğularak gülmekte yada romantizmin derinliklerine düşüp çok uzaklara bakmaktalar. bende ise donuk bi surat, meraklı bir bakış, anlayamama, kendini aptal hissetme durumları oluşmakta. mesela uykusuzun kapağında ergenekon kahramanı tuncay güney dizlerine yatan birine "sen dizime yattın ve ben sana bir hikaye anlattım!..." diyo. kardeşimle aynı anda bakıyorduk ve o bir kahkaha patlattı. bende dedim ki;

komik mi de bu? ne ki o söylediği?
-ollum ıssız adam da diyo ya
-hımmm. (hafif bi gülümseme) hehe

yada tvde bi programda adamın biri yine buna benzer bi cümle söylüyo, o ortamdaki herkes ve kardeşim bi anda yerlerde. gülmekten bi tarafları yırtılacak. bende tık yok. yine boş gözlerle bakıyorum etrafa. noldu ollum neresi komik bunun diyorum.
-yavv ıssız adamdaki bi replik varya onu söyledi işte yaa duymadın mı
haaa.. doğru len. hahhaha hakkatende çok komik ha. ne kadarda komik bi durum oluştu şimdi o cümleyi söyleyince. hehe güleyim ya şimdi ben buna demi. çok güleyim haha ne kadar komik bi olay yaşandı şu an. haha haha. güldüm ben şu an. biliyorum ki ben ıssız adamı. biliyorum yani espri filan hehe tabi izledim ya ben ıssız adamı. hiç izlemez olurmuyum ya hanzomuyumda sanki. izledim tabi. haha ne komikti yaff bak şu zibidiye nasılda güldürdü allah canını almasın onun. ölmesin hiç. hepimiz ölelim o ölmesin. tek başına kalsın dünyada. ıssız adam olsun. haha bitirdiniz ulan beni kerkenezler.

21 yorum:

yesari dedi ki...

hahaahhaaa...sen şimdi erkeklerin söylediği en büyük iki yalanı da bilmezsin...hatta ve hattaaa bi kızdan ayrılmak istediklerinde söyledikleri en önemli bahneyi deee...:P...amannn boşverrr...3. izleyişten sonra sıkılıyorsun zaten:))

banadair_berrin dedi ki...

ben ıkı gun once netten ızledım..olumlu olumsuz cok yorum dınledım okudum. tarafsız gozle ızledım..abartılan seylerde mutlaka bır yapaylık vardır dıye dusunuyorum hep. sonuc ben begendım filmi. aslında fılmı degıl fılmdekı alper karakterını sevdım..
son sahnede gozlerım doldu ama aglamadım:) ve fılmden onemlı bır replık hanı bunuda duyarsan bı yerde sasırma dıye yazıyorum :)

“Karda donmak üzeresin, uyumak tatlı geliyor ama sen öldüğünün farkında değilsin…”

:)

Okyanu∫takί rüzgaſ ~ dedi ki...

Issız adama bayıldın demek..

Ben de ıssız kadın oldum. bana da bayılır mısın

;öööehh =)

Judi dedi ki...

Bir de ben kaldım izlemeyen heralde. O kadar çok lakırtısını duydum ki artık izlemekte istemiyorum.

haccecan dedi ki...

Fotoğraf dünyam adlı bloğumu şu adrese taşıdım. Bilgilerine..

http://zamanidurdurdum.blogspot.com/

babegazelle dedi ki...

üf sıktı baydı ulan nesi romantik bu cümlenin ya sen dizime yattın ben bi hikaye anlattım ve sen büyüdün ıssız adamı takiban aylardır millet msne feysbuka bunu yazıo ulan ne çok yatırmışlar adamları dizlerina puhahaha ben dizlerime yatırıp şaplak atcam bunlara artık nihahahah

Tembel Tösun dedi ki...

E ben o filmi izledim hala gülemiyorum. İnsanlar gülmeye yer arıyor bence. Sonrada komedi filmlerin beğenmiyorlar.

Hahahah Issız dedi ahahahah Adam dedi lan. Zuhahahahahah...

Fatoş dedi ki...

ah be stiğim bunu söylemek istemeazdim ama bu sana hazırladığımız bir komplodur.

aslında hiçbirimiz izlemedik.herkes kulaktan dolma bilgi edindi, hatta bir çoğumuz "ben bu filme gitmem, herkes izliyor ben izlemem" dedi. (bkz.çölün ikilemi). herkes öğrendiği küçük bilgileri seni şaşırtmak ve sıkıntıya sokmak için espri haline getiriyor ve seni çıldırtıyoruz.

MANUKYAN dedi ki...

yalnız değilsin dostum ben de izlemeyenlerdenim :)

rahat yazar dedi ki...

cahil kalmışsın izle..zaten bu ülkede kim ne b..k yerse herkes öyle yapıyor..ben de gittim filme hala da giden dolu..olağanüstü değil konu ama son sahnelerde ağlamaya müsait genç kızlar çok ağladılar..

Siminya dedi ki...

dert etme stick, bende izlemedim sevmem öyle höykürüşlü filmleri, sıkıyosa güldürebilsin beni de görim, iş güldürebilmektedir ağlamak dediğin neki onu soğanda yaptırıyor

cesetizleri dedi ki...

ben de yazdım sonunda :)
ıssız adamın ıssızlığı kalmadı sayemizde.
Sen de yazmış oldun hepimiz elledik adamı resmen.
filmi izlemedim. belki bir gün.. :)

Wilwarin dedi ki...

Son paragrafının her cümlesinde kahkaha attım ya manyaksın oolum sen.. Bu arada bende islemedim hatta inat edip arog'uda islemedim islemicemde.. Seemem öle abartı durumları.Ben daa titanic,jurassic park,terminatör flnda islemedim.Kılım.. Sıfatına tükürdüümün ıssız adamı diye facebookta grup açta bisde üye olalım lem stick =)

MoonSun dedi ki...

Yalniz hissetme kendini Stickmancim, ben de izlemedim :P

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .izlemedim. .böyle ilk çıkan şeyler halkımız tarafından anında ilk dıraya geçer ya, hayatları onunla beraber geçer bir süre sonrada çöp gibi fırlatıp atarlar çöp kutusuna atmaya bile üşenirler. .ben de o attıklarını alıp yerden kendimce gözden geçirmeyi seviyorum. .etkilenmeden. .biraz zaman geçsin izleyeceğim. .şuan söylenen yorumları dinlemiyorum :o)

stickman dedi ki...

bilmem ki ben yesari. safımdır. ne yalan bilirim ne dolan. söylenen herşeyede saf saf inanırım.

söz güzelmiş berrin abla, ölüm uyku gibi tatlı geliyosa, ne var öyle ölüme demi. öyle bi ölüm olsa hemen ölürüm yemin ederim.

ıssız kadın olma okyanustaki rüzgar. gözümüzün önünde ol hep. iyi ol.

eninde sonunda izleyecez biz bu filmi Judi :) aslında en iyisi hemen izleyip kurtulmak.

güzel isim bulmuşun haccecan, geliriz ;)

fena sinirlendirmişler seni, popolarınıda şaplakla babegazelle :)

filmi bi de ben izleyim tembel tosun, tekrar gözden geçireyim olanları. eğer bende gülmezsem bu sefer filmde bi sorun var demektir. hehe. sende bi sorun var diyecem sandın, hafiften tedirgin oldun :p

demek ki beni seviyosunuz Fatoş. ama bi daha böyle şeyler yapmayın bakıyım. kulağınızı çekerim. çene kemiğinizi kopartırım.

beni yalnız bırakmadığın için teşekkürler manukyan. bu arada nickinin ne olduğunu ve avatarındaki teyzenin kim olduğunu televizyondan öğrendim :)

bir gün kesin izlerim rahat yazar, bundan kaçış yok biliyorum :)

bence izleyelim siminya. hayatımızın sonuna kadar bu şekilde yaşayamayız ki. önce izleriz bunu, arkasındanda komik bi film izleriz. vucudu dengeleriz.

ben bile yazdıysam cesetizleri artık ıssız adamla ilgili bişiler yazmayan yok demektir demi. ıssız adam yani. ıssız adam kiiim ben kiim.

azcık öyleyimdir wilwarin manyağımdır. ama arog'u izle. ohoo o yazdığın filmleri hakkaten izlemediysen niye yaşıyon ki sen. sen o filmleri izle bende feysbuka üye olacam sonrada o dediğin grubu açacam.

artık yalnız hissetmiyorum kendimi MoonSun ablacım sağolasın.

güzel cümle kurmuşun valla düşler konservesi. etkilendim. bende izlemeyi kesinlikle kafama koyduğum filmlerin fragmanını bile ikinci kez izlemem. hatta o filmi anlatmak isteyen olursa hırpalarım biraz. en ufak bi kelime duysam filmin tadı kaçacak gibi gelir. böyle bi manyaklık işte :)

.suicide. dedi ki...

o filmin ben çok afedersiniz yanına koyayım.

stickman dedi ki...

izlediğimde kesin bende öyle düşüncem biliyorum suicide.

şahika dedi ki...

Ben de izlemedim, izlemeyi de düşünmüyorum. Bu yazıyı hak eden bir film anladığım kadarıyla. Son paragraf harika çok komik çok güldüm:):)

İsvecPeyniri dedi ki...

merak ettim sonra izledin mi ve ne düşündün ? :)

stickman dedi ki...

evet izledim. pek bişi düşünmedim alında. direkt ağladım :)