2 Şubat 2009 Pazartesi

abece

ben harfleri seviyorum yaff. mesela bir 'a' harfini ele alalım. ne kadar güzel bi harf. üstelik sesli. ya sessiz olsaydı? hiç düşünmediniz demi böyle bi dramı. sessiz bir 'a' hakkaten acı verici olurdu. bence a'lar sessiz olsa herkes ağlardı. hemde sessiz sessiz. ve hiç kimse yazı filan yazmazdı. madem 'a' sessiz, o zaman niye yazı yazıyım ki diye sinirlenirdik kendi kendimize. mesela bir 'ü'. bence ü harfi sessiz olsa kimse üzülmez. tabi ki k-m ve s gibi harflerin sessiz olduğuna bence şükretmeliyiz. yoksa bu k-m ve s harfleri sesli çekilecek harfler değildir. kimse dayanamaz onların sesli olmasına ve sesli olmamaları için herkes elinden geleni yapar. mesela bazı insanlar vardır ki 'r' harfine gıcıktırlar. söylemezler. y ve ğ gibi harfleri çok sevdikleri için r harfi yerine onları kullanırlar. bu resmen harf kayırmacadır yoldaşlar. r'nin suçu nedir burda? yazık günah değil mi bu r harfine. bence çok yazık ve ayıptır.

bi de çok sevilen aşırı sevilen harfler vardır. mesela 'o'. neden bu harf çok sevilir. çünkü askerliğini uzun dönem yapmıştır. bu yetmiyormuş gibi bazı kendini bilmezler tarafından bunun üstüne bi de jandarma yapılmıştır. hayatının çoğu kışlalarda geçmiştir bu 'o' harfinin. tabi hasta harflerde vardır. mesela w. bir homoseksüel ilişki sonucunda doğmuş bi harftir. bi gün bir v harfi başka alfabedeki bir v ile işi pişirmiştir. sonunda kimden olduğu belirsiz bir w çıkmıştır ortaya. ameliyatla bile ayrılamamıştır. bu yüzden yıllardır öyle kalmıştır. ya x'e ne demeli. iki tane terbiyesiz ı nın cezasını çekmektedir bu gariban x harfi. iki tane ı'nın çapraz ilişkiye girmesinden dolayı bu talihsizlik yaşanmıştır. aslında harfler arasında baskın bir kız harf çoğunluğu vardır. erkek harfler sadece şunlardan ibarettir, Q, ş, ç. neden bu üçü derseniz. e bariz bi şekilde pipisi vardır bu harflerin. gözüküyo. ama sünnetlimidirler değilmidirler bilmiyorum.

10 yorum:

papagangibi dedi ki...

harflerin karakterleri ancak bu kadar güzel anlatılır. iş pişiren v'lere x'lere bittim :)

Amélie Poulain dedi ki...

evet, çok mantıklı.

Pilli-Cadi dedi ki...

stick evladim kendine gel:D:D
ahahahah delirdi stick yaa nerden geldi bunlar aklina.
w harfi v ile baska bir alfabeden v'nin iliskiye girmesi sonucu dogmustur haaa ahahahhahah:D:D:

bossa nova dedi ki...

pipili harfler olduğunu ben de düşündüm geçen ; bi de memelilerle ince belliler buldum ben. memeliler ö, ü ; R ve K manken falan.. stickman hı hı!

Göksel dedi ki...

valla nerden geldi aklına böyle bir yazı harflerle hayaller kurmuşsun :), özellikle W ve X kısmı harika olmuş

stickman dedi ki...

aklıma nası geldi bende anlamadım. herşeyi bi saniye içinde olup bitti.

Zeugma dedi ki...

Allah iyiliğini versin emi senin :)))

Hiç duymamıştım seslileri sessizleri böyle irdeleyen :))

Öldüm gülerken :DD

Zulapha Kaphali Iku dedi ki...

ben de dunyadaki tek deli ben saniyordum..bana gore sayilarin da cinsiyeti var :p

yejades dedi ki...

ABC sabah etik bu gece birdir yassaa ahaaa ikidr yassa ahaa üçtür yasssaa hey hey hey...
Not: Halk oyunları söylemlerinden bir parça :P...

cadı dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=ZJQ_mnsqgnc

bunu hatırlattın bana :)