26 Şubat 2009 Perşembe

uzun bir aradan sonra, stick tekrar sahalarda

reklam metin yazarlığı dersi zevkliymiş. dün fark ettim, Göksel hocayı eskiden anlamıyomuşum ben. artık anlıyorum. Göksel hocanın eski saçları geldi birden aklıma. gerçi saçları kazıtınca da ayrı bi karizma kazanmış. hem ortak bi yönümüz olmuş. ikimizde dazlağız. tabi o adamla beni yan yana bi koysan hayatta ona karşı hiç bi üstünlüğüm, hiç bi şansım olamaz. her hücresinden karizma akıyo. Göksel Şimşek. adamın ismi bile karizma. reklam metin yazarlığı konusuna gelecek olursak, dün şöyle hafif bi giriş yaptık derse. ben bu reklam yazarlığı işini kıvırabilirmişim gibi hissediyorum. kıvırabilirim derken dersi geçmekten bahsetmiyorum. genelde bi dersi geçmek hiç umrumda olmamıştır zaten. konunun özünü almaya çalışırım. amacım dersi geçmek değil, sağlam reklam yazmak. hocanın söyleyeceği bir sonraki hatta iki sonraki kuracağı cümleyi bile o söylemeden biliyorum. ne anlatacağını, konuyu nereye bağlayacağını önceden tahmin edebiliyorum. bu da demek oluyor ki, bu iş benim genlerimde varmış. şimdi tek yapmam gereken onu açığa çıkarmak, zaten Duygu hoca zamanında demişti "-senden süper metin yazarı olur stick" diye. şurdaki yazıyı okumuş yaff. en kısa zamanda o olaydan bahsedicem :) Duygu hoca yine o sevimli güler yüzüyle dolaşıyor fakültede. hayır niye sevinçli bu kadar, nasıl bu kadar mutlu olabiliyo anlamıyorum :) neyse susuyum. nazar filan değer. benden bilirler. bu sabah ki kurumsal kimlik ve imaj dersini unutmuşum. kafama ediyim. okul çok uzak yavv. gideceğim yolu düşününce okuldan soğuyorum. şu ışınlanma olayını bi an önce halletmem lazım. hücre yapısı ve moleküler transformasyondan başlayım ben bu işe.

2 yorum:

Zeugma dedi ki...

Bu dersler okulun haricinde devam ettiğin bir kurs falan mı,nedir?
Bir açıklasan iyi olacak stick?

Senden gayet güzel bir reklam metin yazarı olur,adım gibi eminim ama:))Süper bir karar..

Millet almayacaksa da koşa koşa gelir alır o ürünü..
İyi yapmışsın..Derslere iyi çalış,asma sakın..
Sana başarılar...

stickman dedi ki...

hücre yapısı ve moleküler transformasyon hariç diğerleri normal okulun dersleri :) kurs değil.

bende öyle düşünüyorum :p (ükelalıkta son nokta)

teşekkürler ablacım.