28 Şubat 2009 Cumartesi

stickman "trajik bir yaşamın öyküsü"

21 yorum:

Fatoş dedi ki...

"böyle bir trajedi daha önce görülmemişti.."

Nwe York Times

Zeugma dedi ki...

Bu ne ya Stick..
Blog gezip yorum yazmak sende mide bulantısı mı yapıyor..?
Hadi ya???
Yazma oğlum,zorla değil ki !! :))))

bossa nova dedi ki...

töbe yalebbi:)

zeko dedi ki...

"blogger tuzağı bir genci daha sarstı. yaralanmalar hızla artıyor."

USA Today.

-liz dedi ki...

:):) acıklı bi hikaye...

bu arada: ben geldim! :)

semmy dedi ki...

süpermişsin stickman :))

Wilwarin dedi ki...

Şimdi bu el yazından falan kaakterini dizerdimde önüne,çok üşengecim yaşlanıyorum sanırım =))
Süper olmuş.Bu uykulu ve uyuz halimle bile güldürdün beny.

stickman dedi ki...

new york'a sevgiler fatoş, nate'e selam söyle.

demek zorla değil diyosun Zeugma. bana attığın tehdit dolu mailler neydi peki. benim blogumu yorumlarla dolduracaksın yoksa seni öldürürüm demedin mi? böyle korkutmadın mı beni, ürktüm bende napıyım :p

bossa nova, sübaneke.

virüs girdiğinide belirt zeko. amerikada benim blogu takip ediyomuş allahıma. cnn filan ne zaman gelecek merak ediyom.

hoşgeldin -liz. blog ismin ve avatarın çok güzelmiş. avatarındaki kız benim çizdiklerime benziyo :) çok beğendim.

bu gerçeği artık hepimiz biliyoruz semmy

bende birinin yazıdan ve çizgilerden karakter analizi yapma denemesine girişmesinden korkuyodum wilwarin. ii ki yapmamışın bunu :)

::puck-robin:: dedi ki...

içler acısı bir hikaye
çok duygulandım :(

-liz dedi ki...

teşekkürler... :) evet, seninkiler gibi. adı natalie dee. web sitesinde bunun gibi çizimler var :)

yejades dedi ki...

bvence sen benden de sorunlusun :D zuheuhe... senin bilinçaltından neler çıkar var ya uff :D

Irazca dedi ki...

şu anda ağlıyorum biliyor musun. gözümden bi damla yaş süzüldü.

stickman dedi ki...

evet öyle puck :) sen zaten çok duygusal bi insansın :)

-liz, natalie dee'ye dava açmayı düşünüyorum biliyo musun? sitesine baktım. benim çizimlerimi araklamış :) bazı çizimleri benim eski yazılarımda çizdiklerimin nerdeyse aynısı. bi secret window vakası yaşanmakta şu an :) :p

bilinçaltımın asıl patlama yaptığı yer rüyalarım yejades. rüyalarım blogumda var. http://manyakruyalar.blogspot.com/
uzun zamandır yazmıyorum ama sanırım asıl bilinçaltımın döküldüğü yer orası.

üzüldüm Irazca:( alt metni kapmışın sanırım ama üzüldüm ağlamana :(

Siminya dedi ki...

hahaha harikasınn :))) kusta geber emi

Okyanu∫takί rüzgaſ ~ dedi ki...

sanatsaI ve lirik buIdum.. efferim.

sinem dedi ki...

süper! :)

taluyka dedi ki...

9hehe güzelmiş:)

cesetizleri dedi ki...

vay arkadaş.. :) süper olmuş.. allam cin ali'den ötesini çizemeyen bendeniz için ilham oldu bu.

stickman dedi ki...

tişkürler :)

*Asi-yeah* dedi ki...

Her yeni bir kareye geçtigimde 'evet simdi sonunu baglar/hikayenin konusu anlasilir' dedikce daha da soyutlasti. Basit oldugu kadar harika bir çizim olmus. :D

stickman dedi ki...

saol :)