26 Şubat 2009 Perşembe

al sana şebekeden bir nasihat!

flash diski tek hamlede takamayanlar
etrafta çok acı olaylar görüyorum. artık flash diski olmayan yok sanırım. acı olan bu değil. acı olan bunu bilgisayara takamayan insanlar? sizin sorununuz ne? bakın yöntem şu.

takmadan önce flashın giriş kısmının yönüne bakınız, sonra bilgisayardaki giriş kısmına bakınız. ikisi ters olacak şekilde beyninizde bir algoritma oluşturduktan sonra ne sert ne yumuşak bi hamlede, ikisinin ortası bi ayarda takınız. bi-kaç denemeden sonra gözle görülür bi hız artışına şahit olacaksınız

parasını verin bana
eskiden böyle bi muhabbet vardı. tabi genç bünyeler, genç ortamlar filan, haliyle daha fazla paraya ihtiyaçları oluyor. sonra başlıyolar bana onu almayın parasını verin, şu şöyle olsun parasını verin filan. bunun en uç noktası şuydu, yıllar önce bi akraba bizdeydi, bi ramazan günüydü yanlış hatırlamıyosam. iftar için bizdelerdi. akrabanın çocuğu ki ben baya küçüktüm o zaman o da böyle afacan gençlik yıllarını mı yaşıyodu neydi. tam sofraya oturcaz yemek yicez, ben yemeyim bana bu yemeğin parasını verin dedi. bu lafından sonra onu hemen cami avlusuna bıraktık.

başlık alıntı: cartel

7 yorum:

yejades dedi ki...

okuyunca ikinci paragrafı aklıma geldi dilencilerle ilgili bir şey :D artık gelişmiş bu dilenci çocuklar :D para olmayınca gençturkcell şifreni ver abi bari diyorlar :D

Tuana dedi ki...

Bu parasını verin olayı bendede mevcuttu ama özellikle doğumgünlerimde paso aileme birşey almayın parasını verin derdim :) Ama sizin akrabayı okuyunca koptum ya :))

babegazelle dedi ki...

ahahaha parasını verini ben de çok yaaprım napim zevkim zordur annemgiller fln hep aman beenmezsin alırsak parasını verelim kendin al derler ii de ederler ama yemek olayı bombaymış hahaah

MoonSun dedi ki...

Iyi is valla :P para kazanmanin beles yolu bulundu :P

stickman dedi ki...

yejades gnçtrkcll şifresini napacaklar ki. alla allaa. ikincisi bedava olaylarından filan mı faydalanmayı düşünüyolar acaba. yakında bayramlarda kapıyı çalıp kontör toplar onlar.

senin ki normal Tuana, biz bu adamı çözemedik amacı nedir. tüm sülale dışladık zaten onu :)

şöyle bişi de düşünüyorum babegazelle, adam cin. şimdi o sofradaki yiyeceklerin parasını hesaplamaya çalışsak dışarıya göre. baya bi tutar. çünkü en kral mekanda öyle yiyecek bulamaz. hadi çay içmeyim parasını verin dese neyse. veririz bi çay parası defolup gider :D ama yemek yoo yoo olmaz.

karşılığı alabileceğimi bilsem bende yapmayı düşünürüm MoonSun abla. çünkü günde üç öğünden, ara öğünleride saysak. aha zengin oldum.

Zeugma dedi ki...

Ben bu blogu okumayayım,parasını ver kosmos :))))))

Bu muhabbeti hiç duymamışım..Çok ilginç.
Uzayda falan mı yaşıyorum acaba? :D

stickman dedi ki...

kaç para istiyosun hee söylee kaç paraa kaç paraaa :P bu blogu okumaya para biçilemez Zeugma. uyşş pardon paha biçilemez :) hiç duymamana bende şaşırdım abla. hayır uzayda yaşıyo olsa bile insan, ben bu göktaşını atmosferde yakmayım siz bana parasını verin muhabbeti çevirmelidir :p