6 Şubat 2009 Cuma

hmm... tamam o zaman

kabuksuz çekirdek
hani bi avuç çekirdek alıp çıt çıt takılırız ya bazen. arada sırada, çok nadir, o avuçtan kabuksuz çekirdek çıkar. işte o anda ki heyecan, içimizde oluşan çocuksu mutluluk. nasılda alıp atıveririz ağzımıza. ne lezzetilir o. hele üstünde ufak tuz kalıntıları varsa. of be çekirdek...

kaşık bükerim
hangimiz matrix'i izledikten sonra, kaşığı elimize alıp bükmeye çalışmadık. ben her sofraya oturuşumda deniyorum henüz başaramadım. niye bilmiyorum. aslında kaşık yoktu demi. öylemiydi. matrixdeki o kabak çocuk, duy beni. sıkıysa gel bizim köyde yapılan tahta kaşıkları bük. hee noldu bükemezsin demii? keleş seni.

derdin ne kadın?
kardeşimin okulunun kantininde herkesle samimiyet kurmaya çalışan yaşlı mıymıymıy bi kadın var. kim gelse şu tarz cümleler kuruyo;
-ya ben seni tanıyodum galiba?
-ismini hatırlayamadım ama biliyom ben seni..
-gözüm ısırıyo ama çıkaramadım bi türlü..
-aa sen mi geldin? adın neydi ya?
-geçen gün simit almıştın sen demi?

13 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

stick bisey itiraf ediim mi.
ben de lise 1de stephen king'in "göz" kitabini okudugumdan beri hala nesneleri telekinezi yetimle yürekten inaniyorum:D:D
ahahahha valla inaniyorum cok kez denedim ama henüz basarili olamadim.
olucam insallah bigün

voodoo girl dedi ki...

hayat küçük mutluluklarda saklı değil mi azizim

Üfürükten Prenses dedi ki...

ben o kaşığı büktüm.. fakat tam bir sinir anında,şimdi yamulan kaşığı düzeltemiyorlar bende anı olarak saklıyorum :)

sonra denedim yapmadım aynı şeyi..

t.u.b.a dedi ki...

ah o kabuksuz çekirdeğe denk geldimmi var ya! :D sanki piyangodan para çıkmış gibi sevindirik olurum :D

terssert dedi ki...

teoride kaşık yoksa, ahşap olmuş çelik olmuş fark eder mi? 0 ve 1 lerden oluşan kodlar değil mi :)

::puck-robin:: dedi ki...

kabuksuz çekirdek çıkması keyfi gibisi yok!

stickman dedi ki...

kitabın sayfasına dokunmadan açmayı denedin mi pilli :) valla ben çok deniyorum bu tarz şeyler. hatta bi kere kitap sayfası olur gibi oldu ama rüzgardanda olabilir. kalem döndürme mesela. yapıcaz pillicim. çalışırsak olur bence. con travoltanın bi filminden etkilenip girmiştim ben bu olaya. hey koca con.

bak üfürükten prenses burda vucudumuzun ilginç bi yönünüde keşfetmiş oluyoruz demi. demekki sen o kaşığı bükebilecek güce sahipsin. ama bu gücü istediğin zaman değil sadece sinirlenince açığa çıkarabiliyosun. beynimizi tam anlamıyla bi kontrol edebilsek kimbilir neler yaparız.

bu akşam denk geldim tuba. nası bi sevinç ya offf. hele çekirdekler tabaktaysa, bu vicdansız kabuksuzlar en alta saklanıyo. tabi kapışıyoruz bi kaç insan daha varsa etrafta. kavga çıktığı bile oluyo :D

bizim köyün kaşıkları öyle 0 1 filan anlamaz valla terssert :p matrixi yok eder.

diimii puck diimii :)

terssert dedi ki...

o zaman sizin köyden korkalım :)

Zeugma dedi ki...

Ben küçükken dükkanın birinde torbalarla iç ayçekirdeği görürdüm..Özenerek bakardım :D
Kim ayıklamış bunları,makina mı yoksa birileri oturup ağzıyla mı çıkarmış diye düşünürdüm ciddi ciddi:))
Sahi neydi o torbalar?
Yağ mı çıkarmak içindi acaba?

Aklıma getirdin stick ..
O torbayı sen görseydin çıldırabilirdin o zaman :D

stickman dedi ki...

bizim köyden ben bile korkuyom terssert :)

abla hakkaten öyle bişi mi gördün. ayıklanmış şekilde çekirdek. vuuuvv. nasıl tuttun kendini. saldırırdım ben o torbalara.

banu gökşin dedi ki...

:) alemsınız...

stickman dedi ki...

evet öyleymişim. bi çok kişi diyo :P

İsvecPeyniri dedi ki...

:) :) canım çekirdek istedi yahu..