11 Şubat 2009 Çarşamba

YORUMSUZ









28 yorum:

Zeugma dedi ki...

Yaniiii...
Bunları bir seferde ve sen yedin..
Değil mi Stick? :)))

Saat kaçtı yerken yalnız?
Makarna yediğin saatler olmasın yine..
Ve üstüne de bunlar?
Afferin ..Devam et..

Pilli-Cadi dedi ki...

sadece gülüyorum stick.

ooooooooooohohohohohohohohohohoohohohoohohohoohohohoohohhoohoho:D:D:D

senin rekorunu kilicam düsüncelerimi de geri aliyorum:D

yesari dedi ki...

hadi hadii...etraftaki 9 kişi nerdeeee...yemezlerrr...gerçi yemişlerr:S

gregor samsa dedi ki...

genç adamsın, spor da yapıyorsun.

yakarsın yakarsın :)

t.u.b.a dedi ki...

dört hobby, üstüne bir tabak da baklava ha? :D takdir ediyorum seni, saygı duyuyorum :))

yejades dedi ki...

senin aç bir insan olduğunun kararın vardım artı bunları bir oturuşta ben de yerim :) daha ok lütfen :)

MANUKYAN dedi ki...

lokmalarını saydım.. gözün doysun...

babegazelle dedi ki...

ohasın stick şeker komasına gircen :D

.suicide. dedi ki...

ah evladın derdin ne? sonra dersin kendimi çok yoruyorum diye.yorarsın tabi.bu kadar enerji yüklemesi yaparsan yorarsın.hey yarabbi.

Siminya dedi ki...

el fatiha ma salavat, iyi bilirdim iyi

::puck-robin:: dedi ki...

İ-NA-NA-MI-YO-RUM!!!

Iraz dedi ki...

tanrım, o eski hobi'ler.

istiyorum hepsini.

MoonSun dedi ki...

Olmuyo ama boleeee :((

Kim yapcak bana simdi paklavam neyim :(

MoonSun dedi ki...

Alacagin olsun Stickman :)

Fatoş dedi ki...

ana hala o hobby çikolatalardan var mı yaw:)

yarasın tosunuma:)

taluyka dedi ki...

yuhaaa:)

stickman dedi ki...

o değilde, bu baklavaları yedikten sonraki o ani baş ağrısı neydi öyle yaff. bi daha yemem o kadar çok baklava. beynime şeker filan kaçtı sandım.

katre_wınscare dedi ki...

bence de yorumsuz olmuss :))

İsvecPeyniri dedi ki...

vay be benden beter bi tatlı manyagı daha varmıs :)

Esther dedi ki...

şuan midem tıka basa dolu olduğu için sadece bir adet hobi yiyebilirim ya da iki dilim baklava.. karar veremedim.. ama mutlaka yemeliyim :D

stickman dedi ki...

aslında bu yazının başına bi uyarı koymalıydım. evde tek başınıza denemeyiniz diye. hobby tamam bi yere kadar ama fazla baklava anında ve çok şiddetli baş ağrısı yapıyo. benden söylemesi.

Aylin Zeynep dedi ki...

Rahat uyuyup uyuyamadığını merak ettim,bravo:)

stickman dedi ki...

baş ağrısıyla uyudum :)

öykü dedi ki...

A inanmıyorum:)

*Asi-yeah* dedi ki...

Sabah sabah (daha yeni kalktigimdan dolayi benim için daha sabah) bir gülme tuttu beni gidiyor. Ya bu ne hobisi böle. Hayir yani olani var olmayani var. Simdi canim bir tabak baklava çekse nerden alcam ben?

stickman dedi ki...

en yakın pastaneden :) yada işin uzmanı bi baklavacıdan :)

*Asi-yeah* dedi ki...

Türkiye'de yasarsa insan gider en yakin pastaneden alir. Yurt disinda olunca resimlerle yetinmek kaliyor geriye. Salyalar akmis bir sekilde seyirci kalmakla yetinmek mecburiyetindeyiz beybi. :(

stickman dedi ki...

uvvv kötü olmuş yavv valla, bilmiyodum. Antwerpen-Belgium hee, neyse gelinceye kadar sabretmek zorundasın artık napalım :)