14 Ocak 2009 Çarşamba

Haliç'ten gazel okuyorum!

bazen, biraz geriden takip ederim hayatı;
10 sene önce çekilmiş filmi yeni keşfetmek. 4 yıl önceki müthiş bi şarkıya abanmak. yani nedir bu. sanki ben bunları izlerken veya dinlerken biri gelecek ve;
-ohooo çok oldu bu çıkalı, zamanında takıldım bende, sen daha yeni mi dinliyo canııımm...
diyerek, beni ruhumun içinde yerden yere vuracakmış gibi geliyo. hemen savunma mekanizması kurmaya çalışıyorum.
-yok ama şöyle böyle filan.. ııı yada, sana lan bilir kişi! gitsene olum burdan.

deftere blog
olur ki bir gün google'a bişi olursa (şeytan kulağına lazer güdümlü kimyasal başlıklı füze) (ki belki de olmaktadır zira alttaki yazıma yorum gitmiyo) bende deftere blog yazarım. link bile veririm. zaten nedir ki hayat. bi link iki tık tık tamam. yorumumuz moderatör onayından sonra yayınlanır. seviniriz.

adres
bu gün dışarı çıktığımda hiç luzumu yokken, karşılaştığım her 10 kişiden birine, şehrin taa bi ucundaki bi adresi sordum. hem hiç tanımadığım birileriyle konuşmak istediğim hem de o adresi nası tarif edeceklerini merak ettiğim için yaptım bunu. hiç keyif almadım bundan ama yinede yaptım işte. (Yalan. böyle bişey yapmadım. niye yapayım. manyak mıyım. bambaşka şeyler yaptım bugün, bununla alakası bile olmayan şeyler. mesela cerrah titizliğinde çalışan bi adamla tanıştım. herif aynı ben. tek farkımız onda gerçekten cerrah tipinin olması. bu arada gerçekten beyin cerrahı arkadaşımda vardır hee, onunda artisliğini yapayım yani. siz tabi beyin cerrahı arkadaşı olmayan zavallı insancıklar olarak bilemezsiniz benim duygularımı :p 4'e 4 tek pota maç yaparken birbirimizi tutuyoruz yavv düşün artık, bana savunma filan yapıyo herif. beyin cerrahı adam yani düşün.)

arak
kendimin bulduğumu sandığım esprinin aslında daha önce yapılmış olması. (cümle de acayip oldu) evet maalesef yapılmış. başlık cümlesi. google'da bi bakıyım da ters bi durum olmasın dedim. oldu. ama ben bilmiyodum. şimdi çaldı sanıp küfür dolu yorumlar yazacaksınız demi. evet evet kesin öyle yapacaksınız. zaten bi üstteki paragrafda beyin cerrahı arkadaşınız olmadığı için sizi küçümsemiştim. hazır nefret dolusunuz, intikam duygularınız kabarmış. kimbilir neler geçiyo kafanızdan. lütfen yapmayın. ulan niye böyle bişi geliyo ki aklıma. istanbulda bile yaşamıyorum. başlığı Havzan'den gazel okumak olarak değiştirsemde saçma olcak. (havzan; konya'da bi yer)

sizin beyin cerrahı arkadaşınız yok. bu acı gerçekle yaşayacaksınız hayatınızın sonuna kadar.

13 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

ben de yıllar önceki filmi veya şarkıyı (hatta bu film veya şarkı bende uzun zamandır var olmuş birt şarkı bile olabilir hiç ilgilenmemişimdir şarkıyla) keşfettiğimde acayip mutlu oluyorum amaan yeni mi öğrendin diyenlere evet yeni var mıaaa diyorum :D

Htc dedi ki...

böhü böhü demek istiyorum şimdi ben! bu gerçeği hatırlattın ne iyi ettin iyiki de yok zaten ben dinleyemezdim ameliyat maceralarını falan:D:D çoook güldümm

haccecan dedi ki...

Benim kuzenim beyin cerrahı desem yırtarmıyım ?

Pilli Cadı dedi ki...

stickcim ben de ayni senin gibiyim bir sarkiyi ya da bir filmi bilmemkac sene sonra farkedip dinliyor ya da izliyorum. insanlar gerip bakiyor. ohooo biz bunu coktan gecirdik bitti diyor agizlarinin ortasina bi tane gecirmek istiyorum:D

bir kere yapicaktim da pilim bitmek üzereydi ahahahha:D:D
tekrar tesekkür ederim mail kutuna bak

stickman dedi ki...

helal be puck. kadırgalı aysel genleri henüz vucudunu terk etmemiş. eğer o kişiler cevabından sonra hala devam ederlerse konuşmaya, fiziksel şiddet uygula onlara.

aslında demesem iyi olurdu Htc, çünkü zaten beyin cerrahı arkadaşınız olmadan yaşamak yeterince acı verirken, birde ben bu yaranızı deştim. kötü bi insan oldum bu günlerde.

akrabalar sayılmaz haccecan :p

hiç çekinme pillicim, çak bi tane çenelerini kır. hakediyolar çünkü. hem yap sen, pilin bitmez biliyosun :) baktım mail kutuma, rica ederim tekrardan. çam sakızı stick armağanı işte :)

allaam nolur bu yorum gitsin. lütfen. önceki yazıma gönderdiğim yorumlarında bi an evvel gitmesini sağla lütfen. konuş google amca ile. böyle böyle de. seni kırmaz. beni iplemiyo :( amin. (aaa gitmiş yorumum, saol allaam) alttaki yazıyıda piliiss.

Zeugma dedi ki...

Sen de ''Halit'ten Gazel Okumak''yapıver ya..Offf !!!
Bir kişinin aklına gelen bişi ikinci bir kişinin aklına neden gelmesin ki?
Ben bu başlığı kendiliğinden bulduğuna inanıyorum Stick..
Sonra beyin cerrahları da insandır ve sen çok sevimli bir çocuksun..
Neden arkadaşın olamayacakmış ki?
Belki seni o da bir ''antidepresan '' olarak görüyordur :))
Olamaz mı?
Boşver ya!! Elalem ne der,diye fazla düşünen hayır etmez,kafayı tırlatır..
Ne derse desin..Gerçeği kendin biliyorsun ya en başta..Bu bile yeter..
Değil mi ama Stick?

babegazelle dedi ki...

deftere blog iimiş :Dzaten eskiden blog mu varmış teknolojiye bak kilitli hatıra defterinden nereye peeeh

Siminya dedi ki...

blog dünyasında bayıldığım 3 komik adam var birisi sen, beyninde ki düzenbazlığa hastayım :)

stickman dedi ki...

evet zeugma ablacım yeter :)

kilitli bloglarda var babegazelle, hani bu bloga sadece davetli okuyucalar girebilir yazıyo ya. onlarda kilitli defter gibi :)

diğer ikisi kim Siminya, onlara süikast düzenliyim. sadece ben olmalıyım. hem onların beyin cerrahı arkadaşı var mı ki? yoktur bence. sadece ben. hep ben. beni sev sen sadece, onları sevme. bi tek bana bayıl. onlara bayılma :p

Siminya dedi ki...

Tamam elini kana bula yürü, acıma kendine, bana, çocuklara, yürü durma yürü :( beni benimle böyle hasta, yanlız ve yaşlı bırak :P

http://hokkabaz.blogspot.com/
http://godsyndrome.blogspot.com/

margo dedi ki...

bu bloga gelince baya bi eğleniyorum ben yaaa, gülüyorum... benimde teyze kızı fizik tedavi doktoru :)
beyin cerrahımız yok belki ama, göz doktoru gelinimiz ve de çocuk doktoru damadımız var...
hıh çatlaaa
eş dost konu komşuyla hava atma modasını da sen çıkardın...

stickman dedi ki...

akrabalar sayılmaz margo :)

inehk dedi ki...

şu deftere link verme işini ajandaya yazarsan çok kolay, (ağusots17)

vs. öle işte, nbr