12 Ocak 2009 Pazartesi

abi şunu iç de boşa gitmesin...

merhaba blog yazan ve okuyan insanlar. nabersiniz. evet ilkokulda yazdığımız ilk mektup gibi bi giriş oldu, bende bu gerçeğin farkındayım. ama bu seferlik böyle oluversin. hee ne diyodum. nabersiniz. beni sorarsanız ki eminim şu an dehşet bi merak sardı beyninizi. nası oluyum işte. bi iyiyim, bi kötüyüm. tramvaya filan biniyom. komputer makinesi işleri filan. gözlerim yoruluyo. eskisi kadar sıkı takip edemiyom blogları. bu kötü bi durum tabi. şimdi bunun için üzüldüğümü söylesem bana küfür edebilirsiniz. ki kendim bile yapıyom bunu. her boka yapıyom. dünyada neler oluyo, senin üzüldüğün şeye bak diyorum. sonra bi baktım üzülecek pek bi halt kalmamış. ama kötü şeylerle kıyaslayınca tabi. iyi olanlarla kıyaslayınca nefes alıp vermenin anlamsız olduğu konusunda düşüncelerim gelişiyo. o yüzden daha fazla saçmalamadan bu kıyaslama işini bi kenara bırakalım. zaten beklentin yoksa kafan rahat oluyo.

iki gündür bilgisayara değişik işletim sistemleri kurup, nasıl olduklarını deniyorum. bazen bu yaptığım şeyi çok anlamsız ve gereksiz buluyorum ama yapmaya devam ediyorum. mesela şu an size pardus üzerinden sesleniyorum. kurması baya zor oldu. iki liralık boş cd harcadım mesela. bu cdleride bizim mahalledeki cdciden aldım. klasik mahalle cdcisi. ne kadar dandik olsada eve yakın cdci bulunması iyi bişey. cdleri aldıktan sonra iso dosyalarını cdye yazmaya başladım. ne kadar özenle ve dikkatli yapsamda bu işletim sisteminin kurulum cd'si sürekli bozuk çıkıyodu. ama ısrarla, hatta çok ısrarla deneyince (yaklaşık 15 defa filan) o bozuk dediği cd ile kurdum işletim sistemini. bu bilgisayarlar garip aletler tabi. saçma sapan şeyler yapabiliyolar çoğu zaman. pardustan önce ubuntu ve dream linux kurdum. hiç bi bok anlamadım ikisindende. hele dream linux'ü ne halt yemeye yapmışlar hiç bi anlam veremedim. ubuntuyu tamamen Türkçe yapacam diye matrixdeki Neo hissettim kendimi. yok bi yer açıyon, oraya bişiler yazıyon. windowsun gözünü seviyim bea. bi de bu windowsu lanetleyip duran insanlar olur ya. hiç anlamam. bi kuruş para vermiş olsalar neyse dicem. kurana kadar canımı çıkardı ama bu pardus iyi gibi. daha pek kurcalayamadım ama ne biliyim iyi gibi işte. kanım kaynadı zibidiye. sırf meraktan işte ya, aslında hiç bi gereği yok. hatta zararı bile oldu diyebilirim. bunlarla uğraşacam diye arkadaşımın doğum gününü unuttum. çok pis bi duygu. içime bişi oturdu. mal gibi hissediyom kendimi. hatta kafamda da süper bişi ayarlamıştım ama uygulayamadım. inş. seneye kadar ölmez. o zamana kadar daha süper bişi gelir benim aklıma. onu yaparım.

(başlıkla uyumsuz yazılar dizisi, yada diziyle uyumsuz başlıklar yazısı. artık onu ben sizin kendi özümsemenize bıraktım. pardustan sevgiler)

6 yorum:

papagangibi dedi ki...

ben de şu anda windows 7'den yazıyorum :) ker3m sağ olsun canı sıkıldıkça yeni işletim sistemleri kuruyor. geçen hafta hem vista hem ubuntu kullanıyordum bu hafta yeni windows eklendi. windows 7'yi sevdim ama çok şık duruyor. gerçi en güzeli bir mac alıp, tüm pc saçmalıklarından kurtulmak. :)

t.u.b.a dedi ki...

pardus, linux, mac filan bunların ne olduğunu öğrenemeden göçüp gidicem bu dünyadan :P bi tek windows'u biliyorum, ne acı :)

yejades dedi ki...

eet ya hep merak ediyorum ben de linux nedir ne işe yarar faln diye anlamış değilim daha... :S

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

.. ben pc'yi çözmeye çalışıyorum mac'ten sonra çok garip görünüyor gözüme bu aralar. .ama bu aralar herşey gözüme bir garip görünüyor ya da ben görüyorum garipleştirip basitlikleri ve böylesine karışık bir cümle kuruyorum :o)

Zeugma dedi ki...

Nerelerdesin be stickman..
Sensiz hayat çekilmiyor be oğlum..
Antidepresansız kaldık yaw...
İşin mi yok bilgisayarla oynayıp duruyorsun..
Onun yerine oturup yine neşeli yazılarından döktürseydin ya!!!
Bir sürü teknik terim..Ben anlamam o kadar..
Pandus ne demek ya??
Çok oynama o kadar bilmediğin bir şeyi..
Bozacaksın PC'ni iyice, Stick'siz kalacağız ama ;(;(

stickman dedi ki...

ker3m'de şu an benimle aynı modda sanırım papagangibi :) mac olayını ben çözemedim yaff. zaten hayatımda bi kere bahar şenliklerinde mac bi tanıtım standı kurmuş, orda gördüm. biraz bakıyım dedim. kurcalamaya çalıştım. hiç bişi yapamadım :)

tuba aslında sen böyle bu tarz şeylere meraklı, bu olayları aşmış çözmüş biri izlenimi veriyosun yaff. şimdi hemen gidiyosun ve pardus, linux, mac hepsini öğrenip geliyosun :) (boşver yavv, windows neyimize yetmiyo ki)

valla yejades, sürekli öğüp duruyolar diye bende merak ettim, denedim. ama hiç bişi anlamadım. saçma saçma bişiler, bi Türkçeye ayarlıcan diye yok panelmiş, yok kodmuş, bi ton şey yazıyosun.

mac'ten pc'ye mi geçtin düşler konservesi. her ne kadar arada ne fark vardır bilmesemde kutluyorum seni. bu değişim biraz kafanı karıştırmış gibi sanki :) zamanla alışırsın bence. aramıza hoşgeldin :)

pandus değil Zeugma ablacım Pardus, ha düzelttimde noldu demi, hayatın değişti sanki. benimkide laf. bensiz kalmanız önemli değil ablacım. biz sensiz kalmayalım. insanı kendisine anlatabilen birisin sen. cümle biraz acayip oldu farkındayım ama anladın sen. o gidiş yazın yokmu hele o. off. gerçi hepsi öyle zaten, ne diyorum ben. pardus mardus linux filan hepsi hikaye ablacım ya. canım windowsumu çok seviyom ben.

evet tarihe mâlolmuş bi yorum oldu bende farkındayım arkadaşlar ama hırs yapmıştım. hergün bu postun altına gelip bu yorumu göndermeye çalışıyodum. ve bugün bunu başardım.