13 Ekim 2010 Çarşamba

eric cartman terk

ya insanın 1,5 terabaytlık dahili hard diskinin olması da başka bi duygu canıııım. ahahaa. sizin var mı bakıyım 1,5 terabaytlık dahili hard diskiniz? kesin yoktur ha. ba baa tipe baa. 1,5 terabaytlık dahili hard diski olmayan insan tipi. tüüü. ahaha salak ya. 1,5 terabaytlık dahili hard diski bile yok. olum salak mısın sen ehehe. len bi git. bak ya gerizekalıya. 1,5 terabaytlık dahili hard diski bile yok gelmiş bloga benim yazımı okuyo. sizden nefret ediyorum. hey allahım ya. len ne salaksınız siz. açıkcası sizin gibi 1,5 terabaylık dahili hard diski olmayan insanlardan tiksiniyorum. ve de iğreniyorum. çok miğde bulandırıcısınız. öyle iğrençsiniz ki anlatamam. ehehue şuna bak, eziğe bak eziğe. canım benim yaa, çok yazık yaaa sana. cidden ziyan bi kişiliksin. len bi git salak. sonuçta 1,5 terabaytlık dahili hard diski olmayan zavallı bi mahlukatsın sen. git defol. ehehe bi gidin ya salaklarla uğraşamıcam valla şimdi.

2 yorum:

Olric dedi ki...

ve kapitalizm stickmani ele geçirir.

stickman dedi ki...

ama 1,5 terabaytcık o kadar da kapitalizm sayılmaz ya.