10 Haziran 2011 Cuma

balık krakeri koruma ve yaşatma derneği

son kez: hayatta son kez yaptığımız şeyler oluyor. ama o an onun son kez oluşunu bilmeyişimiz ve bunu sonradan hatırlayışımız hüzünlendiriyor beni. vay be, ulan son kez yapmışız meğersem... vay be o son görüşümüzmüş demek filan diyoruz. bazen de bişey yaparsın, ulan bu da son olur herhalde. bi daha nerde yaparız, nasıl yaparız, nasıl görüşürüz filan diye düşünürsün ama yıllar sonra bi bakmışındır ki yine yaparsın. o zaman da hüzünlenir insan ama sevinçli bi hüzünlenme olur bu kez. olur yani böyle şeyler.

ben sepet almayacağım: hani ne bileyim ya işte markette filan birileri, hiç tanımadığım insanlar, bi ürüne filan bakar. sepet gibi bişey alacaktır mesela. sepeti alır eline, iki saat inceler. böyle dikkatle inceler ama ben ellerim cebimde giderim oraya. şöyle bi bakarım. belki elimin tekini cebimden çıkarıp sepeti şöyle bir saniyeliğine kaldırır bırakırım veya biraz iterim. sonra elimi tekrar cebime koyarım. suratımda sabit ve ne olduğu belirsiz bi ifade vardır. sonra orda dururum ve marketin uzak bi yerine boş ve anlamsız bir şekilde bakarım. yani benim umrumda değildir o sepet. rahatımdır. ama o insan rahat değildir. sepet onu sıkıntıya sokar. tedirgindir. bunu çok seviyorum abi. onun hayatındaki en büyük sorun bir sepet şu an ama benim değil. banane, rahatım ben. sepetçi tedirgin. sen bak o sepetlere, ben almayacağım, bana sepet lazım değil diye düşünürüm kendi kendime. sonra -o sepetler pek iyi değil... derim ve giderim eve. e tabi ki eve vardığımda balık kraker yerim.

canı çeken olduysa özür dilerim :( amacım balık krakeri korumak ve yaşatmak. yıllardır yemiyordum. her mahallede 7-8 bakkal olduğu yıllarda yemiştim en son. ne güzelmiş.

4 yorum:

Zeugma dedi ki...

Çocukluğumda bir komşumuz yemeğe davet etmişti bizi.
Yaptığı çorbanın üzerine balık kraker atmıştı stick :)
Çok şaşırmıştım, onu hatırlattın...
Bir de sahi insan hangi eylemlerini son kez yapıyor bir bilse...

Takıntılı ergen dedi ki...

bugün son kez olduğunu bildiğim bişey yaptım. son kez olduğunu bilmesem bu kadar hüzünlenmezdim. demek ki sonlar bilsek de bilmesek de hüzünlendiriyor insanı

balık krakeer! ne zamandır yemiyodum. canım çekti cidden :)

Kısaca Fd dedi ki...

bi de abc krakerler vardı.. ona da sahip çıkalım demiştim de kime demiştim :) Tık Tık

stickman dedi ki...

aaa Zeugma, çok ilginç bi fikir. mercimek çorbasının üstüne iyi olabilir hakkaten. domates çorbasıyla da olabilir. deneyeceğim.

Takıntılı ergen, yazıda da dediğim gibi belki o an son kez yaptığın o şeyi ilerde bir kez daha yapma fırsatın olur. o zaman sevindirik olursun :)

Kısaca Fd, evet hatırlıyorum onları. galiba tatlıydı abc kraker. valla ne yalan söyleyim ben pek sevmezdim onu. bir iki defa anca yemişimdir.