1 Haziran 2011 Çarşamba

yeni yıkanmış halı kokusuna maruz kaldım

bebek bakıcısı sevgili fantezisi: ulan yemin ederim fantezilerin insanıyım. ek gelir elde etmek için akşamları ebeveynleri dışarı çıkan ailenin bebeklerine bakan sevgiliyle o ailenin evinde çocuk kendi odasında uykunun derinliklerine dalmışken ve kız alt katta salonda televizyon izliyorken hızlıca eve gelip, ard arda zile basıp, kız kapıyı açar açmaz sevişmeye girişme fantezisi var bende. tabi o sırada bi seri katil gelip bizi öldürmezse daha iyi olur ya da yukarıda uyuyan o küçük çocuk uyanıp psikopata bağlayıp boyunun yarısı kadar uzunlukta bir bıçakla bizi deşmese de güzel olur.

dolmayı ilk bulan kişi: bence dolmayı ilk bulan kişi bulduğuna bulacağına bin pişman olmuştur. çünkü bi kere yaptıktan sonra güzel olduğu için diğer insanlar yine yapmasını istemişlerdir hep. o da üşenmiştir sonra. hep üşene üşene, oflaya puflaya yapmıştır. bok yiyin filan demiştir içinden.

benim belli bi yazı şeklim yok: elimizle kalem kullanarak kağıda yazdığımız yazıdan bahsediyorum burda. mesela herkesin bi yazı şekli vardır demi. bazıları hafif eğik yazar, bazılarının yazısında harfler daha daireseldir. bazılarının yazısı çok kötüdür, zor okunur. bazıları a'ları aynı bu bilgisayardaki a'lar gibi yapar filan ama ben öyle değilim. bi gün başka türlü, bi gün daha başka türlü, bi gün bambaşka türlü yazarım. aaa bu stickman'in yazısı diyemezsiniz yani. neden böyle yaptımı biliyor musunuz? günün birinde bi cinayet filan işlersem ve cinayet yerine not bırakırsam, yada cesedin üstüne bişeyler yazarsam ve olur da polis bi ipucu bulup beni sorgularken yazı yazdırmaya kalkarsa anlamasınlar diye. şu an korktunuz benden. çok korktunuz.

7 yorum:

Şirvan dedi ki...

Tırstım :)) Ya stick yine formundasın bakıyorum. Bu arada sen mezun olabilmiş miydin?

Mega Süpersonik Sam dedi ki...

Korkmadım dostum, sevindim. Çünkü ben de öyleyim senelerdir. Beynime beynime CSI'lar girdiydi hep küçükken. Ondan olmalı.

JG dedi ki...

korkmadım. çünkü benim de belli bi yazı stilim yoktur.

mısır patlağı dedi ki...

o dolmayı bulan kişi var ya ah ooo...

neyseki artık aramızda değildir, yoksa zorla katil edecekti beni, bu nası bi eziyettir ya, ben bi saatte sararım millet 2 dakikada yer bitirir,

o zaman "batsın bu dünya" adlı nadide parça biz sarmazedelere gelsin:)

OiP dedi ki...

Dolmayı ilk bulan adam ben olsaydım mesela, dolma asla dünyaya yayılan bir yemek olamazdı. hele ki sarma... bu yaşıma geldim sadece bi kere yapıp ondan sonra hep ama hep üşendim :)

Rory dedi ki...

Mimlendiniz efenim:)

stickman dedi ki...

Şirvan, maalesef mezun olamadım. hehe maalesef demem de çok saçma aslında çünkü mezun olmak için okulun ilk dönemi hariç hiç bi çabada da bulunmadım :) bunca yıldır merak ediyodum beni okula gitmediğim ve harç filan da ödemediğim halde neden atmıyolar diye. okuyor diye gözüküyordum. bi kaç ay önce öğrenci durumuma baktım ilişik kesildi yazıyordu :) böyle işte.

Sam, kendime bir suç ortağı buldum sanırım!

JG, doğru yoldasın!

mısır patlağı, ooo sen bi de sarmadan bahsediyosun. gizli gizli yapıp ye. yada insanlara sarmanın aslında yalan olduğunu öyle bişi olmadığına inandırmaya çalış.

oip, o halde dolma ve sarmayı iyki sen bulmamışsın diyorum. ya değilse bu süper lezzetlerden mahrum bi hayat geçirecektik. gerçi bilmediğimiz bişeyin mahrumluğunu hissetmeyeceğimize göre. yaşasın dolma ve sarma diyerek susuyorum.

Rory. ben şimdi bunu nasıl söyleyeceğim. şeyy... ben. nasıl desem... ben anti-mim timinin kurucu lideriyim. nedir bu anti-mim timi dersen şöyle bişey; http://blogkaydi.blogspot.com/2009/08/stickman-ve-anti-mim-timi-gorevde.html