7 Temmuz 2012 Cumartesi

anlaşılamayanlar

bazı insanlar çok ağzının içinde konuşuyorlar. işte ben onları anlamadığım zaman; hı? efendim? anlayamadım? demeye ve bunu dedikten sonra daha dikkatli bir şekilde onu dinlemeye üşeniyorum. bunu yapsam bile o insan şu derece salak olabiliyor. mesela diyor ki bana; -havalar da son günlerde çok acayip... efendim? -havalar havalar...

görüyor musunuz. havalar havalar diyor bana. havalar havalar ne ulan! ne havalar!? bi insanın yanınıza gelip -havalar havalar... dediğin düşünün. cümleyi tam kursana. ben de anlayıp bi karşılık vereyim. ama yooook.. bunlar manyak oldukları için!... yapmıyorlar bunu. o yüzden ben anlamadığım kişilere hı, ne, efendim, anlayamadım... demeyi bırakalı çok oldu. çünkü bunu dedikten sonra o cümle içinden bi kelimeyi iki kez tekrarlayıp, cümlenin tamamını anlamamı bekliyorlar ve beni inanılmaz şekilde sinirlendiriyorlar. işte bu yüzden, niye ben sinir oluyorum lan, o sinir olsun, hatta ne diyor lan bu diye afallasın mantığından hareketle, hı? efendim? anlamadım? filan demek yerine; evet... bilmem... hadi canım!.. vallahi inanmam!.. bizi dinleyen mi var semracım... vestireyin üstünde... belli olmaz... adam olsun da önce okulunu bitirsin o zibidi... az bişey kalmıştı onu da dün gece ben yedim ya... ehehe şans işte... hee... olsun... mavileri daha iyi gibi geldi bana ama tabi sen bilirsin... boşver... biraz daha bekle ucuzlayınca alırsın... ismet'in o davranışlarını ben de tasvip etmiyorum tabi... her zamanki serseri nevzat işte, bilmez misin sen onu... sahi ya ne oldu o kızcağızın hali... okuldan gelirken alırım... filan gibi şeyler söylüyorum. bazen de sadece gülüyorum. çoğu zaman söylediği şeye denk gelmiyor tabi benim söylediklerim. mesela örnekteki gibi; -havalar da iyice soğudu... -adam olsun da önce okulunu bitirsin o zibidi... tuhaf oluyo tabi. ama benim suçum mu? anlaşılır konuşsun biraz. hadi onu da geçtim, tekrar etmesini istediğimde cümleyi tamamen tekrar etsin, hiç bi bok anlaşılmayacak bi kelimeyi tekrarlamasın. onun suçu herşey.

3 yorum:

gloomysun dedi ki...

belki adam ağzının içine konuşmuyordur da, karşısındaki onu can kulağıyla dinlemiyordur. dertliyim bu konuda ben.

missipisi dedi ki...

valla ben artık cidden ustalaştım anlamadığım insanları anlıyormuş gibi görünmeye.

diyaloglarımın bir kısmı hep böyle

karşımdaki: dlfjgkdflgjsoptshdfngklfngs

ben: hıhı evet

stickman dedi ki...

gloomysun, yine de cümleyi baştan kurmasına engel olabilecek bi durum değil tabi bu.

missipisi, en iyisi.