14 Temmuz 2012 Cumartesi

hayvan yalnız yer

üzgünüm ama yine yemek yemeli bişeyler söyleyeceğim. hayatta en sevdiğim şeylerden biri yalnız yemek yemek. aslında en sevmediğim şeylerden biri de yalnız yemek yemek. duruma göre değişiyor. 4-5 yıl önce bi arkadaşımın babası bi ramazan günü spontane gelişen bi ziyaret sonrası birlikte yaptığımız iftar sırasında içli bir ses tonuyla "hayvan yalnız yer..." diyerek bize paylaşmanın ve dostluğun güzelliğini vurgulayan (belki başka bişey demek istemiştir ama ben böyle anladım) öğütlü bir cümle söylemişti ama ben yine de yalnız yemeyi seviyorum. gerçi her yalnız yemek yiyişimde bu laf aklıma geliyor ve biraz hüzünleniyorum. hem aç da iki belgesel izle hangi hayvan yalnız yiyor. aslanlar filan hep beraber yiyor cahil misin amca? yalnız yemeyi sevmemin nedeni çoğu insanın yemek yiyiş tarzını beğenmemem. ya değilse paylaşımcı bir insanımdır. yeter ki insan gibi ye.

havanın mecbur olmadığımız sürece dışarıya çıkmamızı engelleyecek sıcaklık değerleri var. hava durumu sunucularının bir tavsiyesi mecbur olmadıkça dışarı çıkmamak. bazı durumlarda çok zor olabilir dışarı çıkmaya mecbur olup olmadığımızı kestirmek. kime göre hangi hava koşulları mecburiyet değerleri oluşturuyor. sırf hayatta kalabilmek mi mutlak başarmamız gereken. sırf sıcaktan ölmenin ne olduğunu merak edemez miyim, kendimi buna mecbur hissedemez miyim. soğuktan donmak da aynı şekilde. manyak değilsem mecbur hissetmem tabi ama bence herkes biraz delirmiş durumda. sokağa çıkma yasağı gibi eve girme yasağı da olsa ya lan. mecbur kalmadıkça evlere girmeyiniz gibisinden. aa bi dakika. o da oluyor gerçi bazı durumlarda ama o üzücü bir durum. olmasın o.

bu mevsimde lüfer iyidir, yağlı olur... kırk yılda bir hamsi yiyen biri olarak bazı insanların her balığın sağlık durumundan haberdar olması beni çok şaşırtıyor lan. neymiş efendim şu sıralar lüfer yağlı olurmuş, alabalığın tansiyonu düşmüş, istavrit göbek yapmış, palamut kilo vermiş... merak ettiğim şey şu; bu muhabbetleri çeviren adamların gözlerini kapatsak ve değişik balıklardan koysak önlerine ve yeseler. aradaki farkı anlayabilirler mi? belki vedat milor. diğerinin anlayabileceğini hiç sanmıyorum. hatta vedat milor'dan bile şüpheliyim.

kumaş pantolon, gömlek ve ceket giyip sokaklarda dolaşsam neler hissederim acaba. üçünü de liseden beri giymiyorum. çok garip hissederim bence böyle bi acayip hissederim. hatta sadece ben değil. diğer insanlar da çok garip şeyler hissederler. bu duruma baya içerlerler. aaa adama bak lan filan derler bana. en iyisi böyle bişeyi henüz yapmayayım. otuz yaşına filan gelirsem o zaman yapayım. ama söz vermeyim şimdi. hele otuz bi olsun da o zaman duruma göre bakarız artık. eee ileriyi düşünmek lazım.

2 yorum:

Mjora dedi ki...

ben de yaz sıcağında mont kaban tarzı şeyler giyip çıksam insanların tepkisi ne olur diye merak ediyorum genelde dışarı çıkınca...

stickman dedi ki...

eğer şu günlerde yapmayı denersen bu söylediğini bırak insanların tepkisinin ne olacağını öğrenmeyi daha evin kapısından çıkmadan su kaybından yere yığılırsın gibi geliyor bana.