1 Temmuz 2012 Pazar

kardeşler anonim şirketi 2

kardeşimin garip bi huyu var. mesala bi soru sorduğunuzda eğer o sorunun cevabını bilmiyorsa kesinlikle hiç bir tepki vermiyor. susuyor ve sanki duymamış gibi davranıyor. ne bi jest ne bi mimik. hiç bişey yok. sonra beni duymadı sanıyorum ve sorumu tekrarlıyorum. tabi yine bi tepki yok. beni duyduğundan emin olduğum an; -bi soru sormuştum ama... -soruma cevap verir misin bi zahmet?.. yada SENİN AMINA KORUM LAN!!! cümlelerinden birini kuruyorum hafif sinirlenmiş bi halde. o da bana, öncesinde hiçbişey söylemeden direkt olarak; BİLMİYORUM LAN!!! diye sinirleniyor. sanki bi sorunun cevabı bilinmiyorsa hiç bir tepki göstermeden susmak çok normal bir davranışmış gibi düşünüyor. çok hastaca bi yaklaşım içinde. çözemediğim bir durum. bilmiyorsan başta bilmiyorum desene. yada; ha! duymamışım, bilmiyorum... filan de. yani düşünsenize, dünyada kobe bryant, jack nicholson gibi insanlar filan yaşıyor. gugukkuşu, köpek dişi gibi filmler filan çekiliyor. hancılar biraz daha şarap ve kadın getiriyor. dünyada böyle şeyler yaşanıyor ve kardeşimle aramda geçen bu diyaloglara bi bakın.


3 yorum:

gloomysun dedi ki...

kardeşinin sana yaptığının aynısını ben kendi ablama yapıyorum desem ve kenara çekilsem?

fd. dedi ki...

Sorunun cevabını bilse de bilmese de ses etmeyenler de var. Hiç takmıyor çocuk o daha bi...

stickman dedi ki...

gloomysun, siz küçük kardeşler hep böylesiniz zaten. dünyaya bizi sinir etmek için geldiğinize inanıyorum. küçük birer şerefsiz de olsanız, biz sizi çok seviyoruz.

fd, uzun demir ayakkabı çekecekleri vardır bilirsin. işte öylelerinin ağzının üstüne bu söylediğim ayakkabı çekeceğiyle vurmak bir nebze olsun bizi rahatlatacaktır.