27 Ağustos 2012 Pazartesi

ilginç bir olay

bayramın ikinci günü, şöyle bi adımlarım diyerek dışarı çıkıp 12 km yürüyeceğimi bilmeden yürürken, bi parkın kenarından geçiyordum ve allahın bazı insanların yaşadığı, kendi seçimlerinin çok çok dışında olan inanılmaz derecede zor ve acı hayatlarına, onların ömür boyu çektiği sıkıntılara nasıl tahammül edebildiğini düşünürken, umutsuzluğun dibindeyken, parkdaki araba gibi bişeyin üstünde duran küçük bi çocuk bana bişeyler söyledi ama anlayamadım. sonra gülümsedi ve el salladı. ben de ona gülümseyerek el salladım. sonra o bindiği şeyden inip bana doğru yine anlayamadığım bişeyler söyleyerek yaklaştı ve parkın demirlerinin arasından bana elini uzattı. baya küçük bi eli vardı. eline hafif bi çak yaptım ve gitti. böyle bişey neden oldu pek anlayabilmiş değilim. bi işaretmidir ki diye düşündüm. bütün bunlar yaşanırken zaman yavaşlamış, mekan daralmış ve herşey biraz kontrolüm dışında yaşanmış gibi de hissettim. bu da bunun bi işaret olabileceği yönündeki şüphelerimi güçlendirdi. bi de keşke çak yapmasaydım da yetişkin bir insanmış gibi tokalaşıp bayramını kutlasaydım diye düşündüm bu olayın sonrasında yürümeye devam ederken. hatta acaba parka gidip onunla oynasam mı ki diye bile düşündüm. neden yapmadım. bi daha olursa yaparım. hiç böyle cana yakın, güleryüzlü ve sevimli bi küçük erkek çocuğu görmemiştim. o yüzden sevmezdim erkek çocuklarını. ama bu değişik bi çocuktu. south parkdan butters gibiydi. tip olarak da ona benziyordu, sarı bişeydi. butters'ı çok severim. bu çocuğu da çok sevdim. belki onunla bi daha karşılaşırım.

4 yorum:

Çiğdem dedi ki...

Bizim mahallenin sevimli ama bir o kadar da yaramaz çocukları tükürüyor arkadaş, ne top oynatıyorlar ne kendilerini sevdiriyorlar, bi top oynatmadılar yahu

Sam Scarlet dedi ki...

bence o uzaylıydı öyle çocuk olmaz

Adsız dedi ki...

Gecmis bayramin Mubarek olsun stick Eskilerde dolasirken geldim seni gordugume sevindim Saygilar aysemine

stickman dedi ki...

Çiğdem, madem onlarla oynamak istiyosun gidip onlara yeni ve güzel bir top al. bunu yaparsan, en azından tükürmezler gibime geliyor.

Sam, belki de zihnimde yarattığım bir çocuktur. arada bir gidip tekrar bakarım o parka, eğer ordaysa ve yıllar içinde büyümezse gerçek değildir.

Aysemine, teşekkürler. seninde. sen eski bloggerlardansın sanki seni biraz hatırlar gibi oldum ama tam da çıkaramadım.