24 Eylül 2012 Pazartesi

hırsız var

gece uyumayıp gündüz uyuyanlara çok şaşırmak ve çok uyuyorsun demek bitsin artık. valla sıktı. on yıl önce filan tamam kabul edilebilir ve gülerek geçiştirilebilir bişeydi de artık gerçekten bitsin. çünkü kafa atasım geliyor bi insan böyle yapınca. bi de çok uyuyorsun muamelesi görüyosun. ulan ben senden az uyuyorum çömüş. hee gece uyumuyom gündüz uyuyom. hee daha yeni kalktım heee ne var. ne kadar şaşırılacak bişey aman ne sıradışı aman ne çılgın bişey hee.

bazı insanlar kitaplığın yan tarafında duran imsakiyeyi (küçük bir mü'min imsakiyesi) neden hala çıkarmadığımı soruyorlar. onlara şu cevabı veriyorum; seneye ramazan tekrar kullanıcam da ondan. devir tasarruf devri, ekonomik tedbirler devri.

gece çok aç ve mutsuzken mutfakta beni bekleyen gündüzden kalma bir tabak patates salatası olduğunu hatırladığım anda yaşadığım sevinç > sayısal lotodan on milyar dolar kazansam yaşayacağım sevinç.

normalde sakar olmayan bi insanımdır fakat geceleri noluyorsa artık bilmiyorum sık sık bişeyler deviriyorum. üstelik baya büyük kapsamlı devirmeler oluyor bunlar. az önce kitaplığın ikinci rafının yarısını yere devirdim mesela. nasıl olduğunu sormayın lüften ve dikkatli olun.

bu gece bi yerden gelirken yere düşmüş bi trafik işaret ve işaretcisi dikkatimi çekti. ok şeklinde bi trafik levhası. şu yukardakilerinden biri olmalıydı. hangisi olduğunu bilmiyorum. bi duvarın dibinde öylece duruyordu. karanlık ve kimsenin olmayışını da fırsat bilerek onu çalıp eve götürmeyi düşündüm. eğer onu odada oku beni gösterecek şekilde duvara asarsam ilginçli olacağını düşündüm. fakat sonra bunu yapmaktan vazgeçtim. sonra onu odaya asma fikrinin de çok dandik bi fikir olduğunu düşündüm. canım sıkıldığı için böyle saçma sapan şeyler yapma düşüncelerinin kafama girmesine hayret ettim. bi kere de komple bi sokak lambasını ve üzerinde sokak adları ve yönlerini gösteren demir bir direği çalmayı düşünmüştüm.

bence benimle evlenecek kızın öncesinde benimle aynı evde yaşaması lazım. çünkü ayağımı sallayarak uyuduğumu gerdek gecesinde öğrenirse çok üzülebilir.


4 yorum:

luna-lunarita dedi ki...

sesli guldum diyesim geldi, en ergen halimle. :)

universite'de birkac arkadasim eve 'park yapilmaz' levhasi getirmislerdi, odalarinin kapisina da asmislardi, o geldi aklima.

tuhaf seyler bunlar tabi :)

sevgiler,
luna.

.. dedi ki...

"ayağımı sallayarak uyuduğumu gerdek gecesinde öğrenirse çok üzülebilir"

:D

Sıfır Onda Sekiz dedi ki...

Neden almadın onu? Neden yapmadın? Duvara asacaktın düşünsene, belki de kitaplığın o tarafta bir yerlere. Her baktığında o karanlık ve acayip geceyi hatırlayacaktın,soranlara muhteşem bir hikayesi oldupunu söyleyecek ama hikayeyi asla anlatmayacaktın.
Ablam üniversite yıllarında tren vagonlarından düşen,üzerinde 9 yazan şeffaf ve kare bir plastiği eve getirmişti ve o artık odamızın kapısına -bir mesaj verircesine- yapışık duruyor.

stickman dedi ki...

luna, benimkinden daha mantıklı bi hareket olmuş o arkadaşların yaptığı. odamın kapısının önünde dikilmeyin mesajı içeren mantıklı bir hareket.

.. kahrolur.

Sıfır Onda Sekiz, hırsız diilim ben taaam mıı! milletin malını nasıl çalıyım ya. bir saniyeliğine aklıma gelmiş olması bile kötü. iyki çalmamışım. ya değilse sonradan vicdan yapar onu geri götürmeye çalışırdım işler daha da tuhaflaşırdı. bak bak ablana hiç söylemiyor kendisi. gerçi onun durumu çalmak sayılmaz. bulmak sayılır. ne demek istedi acaba 9'la, belki de 6'ydı o. işler iyice karışmaya başladı...