28 Eylül 2012 Cuma

gangnam style

gangnam style klibindeki bi kıza aşık oldum ve gangnam style parodi klibindeki evli ve çocuklu bir kadına da aşık oldum. 2:56'da ikinci sırada en sağdaki kız. hele şunun gülüşüne. hele şunun cıvıl vıcıl oynayışına. burdan sana seslenmek istiyorum güney koreli kız. hayseee haaa oooo naraaa kimakagi geeee hazaaa naaaa hiii ooo konamigeeee haaa zooo hiyokonamireeeee vayseee naaa ooo maaaa niyokokoragiiiii naaaaa oooo vaaaaa! a hoda dakka nikko winning ılevın fooo (anlayana) bi ara güney koreye gitmek lazım gerçekten. hepsi baya süperli oluyor bu koreli kızların. şu an karar verdim güney koreli bi kızla evlencem. - parodi klibinde aşık olduğum anne ise (anne dediğim için çok üzgünüm şu an) ilk konuşan. allahım günah yazma. aslına bakarsan onların hepsine aşık oldum diyebilirim. tabi en asıl aşık olduğum ilk konuşan. sanırım ismi elle. ve sanırım ben onun youtube sayfasını buldum. seninle biraz ilgileneceğim elle. bana kızmayın lütfen evli ve çocuklu bir kadın hakkında söylediklerim için. bilirsiniz bazen olur böyle şeyler. bi de alisha var. ikinci aşık olduğum ise o. ve sonra diğerleri. neyse daha fazla bişey söylemeyim bu konuyla ilgili. olum cidden aşık oldum lan. neyse ya. hişş tamam.

evde gangnam style dansı yapıp duruyorum ve bunu yaparken ebevenylerime yakalanmaktan çok korkuyorum. zaten bi kere mutfakta tuhaf bi zaman diliminde kolbastı, robot dansı ve crip walk karışımı bişey yaparken babama yakalanmıştım. bişey söylemeden bakıp gitmişti. tekrar böyle şeyler yaşansın istemiyorum. bir zamanlar büfecilik yapmış insanlarız biz sonuçta. haydeee! oppa gangnam style!



3 yorum:

Sena dedi ki...

Resmi çok sevdim, çok güzel yansıtmışsın dansı :)) Opa ne kadar evrensel bi kelime di mi Yunanca'da da var, hatta bilmemkaç senesinin erovizyon şarkısı dırıdıttıdı dı, dırıdı dırıdı dırırırı Opa filan bi şeydi. Bak Türk kızları da Korelileri seviyor. Bence Allah'ın izni peygamberin kavliyle değiş tokuş olabilir hi hi. Allah kavuştursun diyim. :D

stickman dedi ki...

elle'ın kocası güney koreli büyük ihtimal. sanırım ne demek istediğini anladım. valla bana uyar. elle geliyorsa benim için sorun yok.

Amerika Günleri dedi ki...

al benden de bir gangnam style yazısı: http://www.amerikagunleri.com/2012/10/gangnam-style-amerikaya-ugrar-m.html