10 Eylül 2012 Pazartesi

ihtimaller

bi sürü oscarıdır, altın küresidir, altın palmiyesidir bi ton ödülü olan çok ünlü bi yönetmenle karşılaşsam sokakta. dünyayı sallayacak bi film çekcem, başrol için tam aradığım adamsın... dese. filmde başrolde oynasam. filmin çekimleri, montajı filan bitse ama son anda yönetmen ve yapımcı arasında bi anlaşmazlık çıksa. kavga filan etseler bunlar ve film de hiç yayınlanamasa. hatta yönetmen iyice sinirlenip filmi yaksa. hiç gösterime giremeyecek bi filmde başrol oynamış olsam. yıllarca bunu insanlara anlatsam ve kimse de bana inanmasa. herkes uydurduğumu düşünse.

iki tane çok güzel kız barda oturuyor olsalar. öncesinde de bi iddiaya girmiş olsalar. kazanan kaybedene kapıdan giren beşinci erkekle birlikte olacaksın demiş olsa. kız da iddayı kaybetti. yapacak mecburen. çok çılgın kızlar üstelik. dört kişi girse, beşinci olarak da ben girecek olsam ama tam bir adım kala girmeye telefonum çalsa. dayıoğlu arıyor olsa. açsam telefonu. işte nerdesin merdesin napıyorsun diye saçma sapan konuşsak. tam o sırada da beşinci olarak başka bi erkek girse bara. ondan sonra da telefonu kapatıp ben girsem. dayıoğlunun yüzünden çok güzel bi fırsatı kaçırmış olsam ama bunu hiç bilemesem. sonrasında da dayıoğluyla kuzenlik ilişkimiz aynen devam etse. hiç bilemesem onun bana yaptığı kötülüğü. kurbanda ortak danaya filan girsek.

2 yorum:

.. dedi ki...

Hastasın sen :D

stickman dedi ki...

hafif bi çılgınlığım var diyebiliriz.