6 Temmuz 2013 Cumartesi

göz olayları

blogun geçmiş dönemlerinde fotoğraf çekinirken gözleri kapalı çıkan bu da yetmiyormuş gibi gözleri yarım açık veya yarım kapalı çıkan ve bu yüzden hayatta onlardan hiç bi hayır beklemeyeceğimiz insanlardan bahsetmiştim. geçenlerde eski fotoğraflara bakıyordum ki yine insan olduğuma lanet ettirecek türde insanlarla karşılaştım. fotoğraf çekinirken gözlerini büyüten insan. evet inanması zor biliyorum ama gerçekten böyle bi insan türü var. şimdi geçelim bu durumun analizine. biliyorsunuz edebiyatımızda "büyük gözlü" erkek veya dişiyi övme diye bi durum var. tamam tamam büyük gözlü erkek övüldüğünü ne gördüm ne de duydum. bi anda yazının gazına gelip onu ben uydurdum. neyse mevzu boka sarmadan konunun özüne dönelim. hepimiz sağda solda görmüş duymuşuzdur bi kızın kocaman gözleri olduğuna dair övgüleri. öyle güzel bi kız ki oooff  gözleri kocaman!.. - güzelliğini gözlerinin iriliğinden alıyordu... - iri gözleriyle herkesi büyülemişti... arkadaşım sen ne tür bi sapıklık döneminden geçiyorsun? tamam benim de gözlerle ilgili fantezilerim yok değil ama bunlar sadece bakışlardaki derinlikle, hırsla ve şehvetle??? ilgili ve onun da göz büyüklüğüyle pek bi alakası yok. sen tutmuş gözün ne kadar devasa bir büyüklükte olduğundan bahsediyorsun. zaten bi noktadan sonra korkutucu olur bahsettiğin durum. göz büyüklüğüne takıksan git bukalemunla seviş. fıldır fıldır mübarek hayvanın gözleri. bi saniye sinirlendim ve fotoğraftan bahsetmeyi unuttum. fotoğraf çekinirken gözlerini büyüten insanlar var lan. üstelik benim bahsettiğim bir erkek. ciddi ciddi bunu yapıyor. sanırım şu gözü büyük olanı övme durumundan etkilenmiş. ne kadar büyük gözükürse gözlerim o kadar süperim diye düşünmüş olabilir. bu gerçekten olabilir. ne kadar korkunç bi durum. lanet olsun böyle duruma.

1 yorum:

JG dedi ki...

büyük göz güzel bişi değil bence lakin düşününce hakkaten toplumda gideri var. ve ben bunu bu yazıdan sonra farkettim. teşekkür ederim.