17 Temmuz 2013 Çarşamba

blog yazısı 563

soyadı çay olan bi insan gördüm ve sonra o insanın çaya bakış açısının toplumun ortalama çaya bakış açısından çok farklı olabileceğini düşündüm. tabi burda çay derken hangi çaydan bahsediyoruz? içtiğimiz demleme çaydan mı yoksa akarsu olarak bilinen bir çaydan mı? ne olursa olsun o kişinin her iki çaya da bakış açısı toplumun diğer kesimlerine göre çok farklıdır bence.

limonlu dondurma seven insanla işim olmaz... aslında bu tarz şeyler söylemeyi sevmiyorum. sevdiğim bi insan veya tanımadığım ama iyi bi insan bunu görüp üzülebilir. vaaay demek benimle işin olmaz ha.. diyebilir. üzülür. üzülürüm. şöyle düşünün. dondurmacı değilim. limonlu dondurma seven insanlarla işim olmaz çünkü dondurmacı değilim. (ama ne bileyim yine de yemeyiverseniz olur gibime geliyor be limonlu dondurma aşıkları. onun için harcanan limonlardan daha güzel şeyler yapabiliriz be limonlu dondurma aşığı)

insanlarla vedalaşırken "kolay gelsin" demek gibi saçma bi huy oluştu bende. vedalaştığım insanlar o an bi iş yapıyor olsa neyse diyeceğim ama hayır yapmıyorlar. sadece oturuyorlar ve ben giderken kolay gelsin diyorum. bu yeni oluşan huyumu yenmeye çalışıyorum. umarım yenerim. keşge yensem ha... keşge...

neyse hadi görüşürüz kolay gelsin.

3 yorum:

JG dedi ki...

"limonlu dondurma seven insanla işim olmaz" mı? kalbimi çok fena kırdın şu an................. artık bu acıyla nasıl yaşayabilirim bilmiyörüm, tanrım!

yalnız şaka maka, o zaman biz limonlu dondurma aşığı insanlar da, "limonlu dondurma sevmeyen insanla işim olmaz" dersek halımız nice olur? bir toplumu toplum yapan limonlu dondurmayı bile olduğu gibi kabullenmek değil midir sxklcvbjc

ayrıca tam da çay içiyodum ha. bu yazının üstüne "bence çay" temalı bi' kompozisyon yazma isteğiyle dolsam da gerekli uzuvlarım sıcaktan piştiği için yapabilmirem aybalam.

ayrıca iki, eyvalla yiğenim sana da kolay gele.

kolay gele stickman aga kolay geleeee safiyeme karyola kolay geleee. hayatımın flash tv'ye döndüğünü hissettim şu an resmen, böyle bi' halay çekme isteğiyle doldum. neyse haydin selametle.

not: ülkedeki tüm şive, lehçe ne varsa hepsini kullandım galiba bu yorumda. e gideyim o zaman be ya!

stickman dedi ki...

limonlu dondurma yemenin bünyede nasıl bi kafa yaptığını görüyorsun :D eğer hala limonlu dondurma aşkında ısrarcıysana bi gün sana bir kilo limonlu dondurma alayım ve sen de oturup kaşık kaşık ye. böylelikle limonlu dondurma seven insanla işim olmazcılar ile limonlu dondurma sevmeyen insanla işim olmazcılar arasında barış sağlanmış olur.

Politetrafloroetilen dedi ki...

benim de başıma bi kaç kez şöyle bişey geldi, aklimdayken; karşıdan gelen insanın söyleyeceklerini tahmin edip cümleyi karsidakine o ağzını daha açmadan soylemisligim vardir. misal elde bez masa siliyorum:. karşıdan hiç bi iş yapmayıp sadece gelmekte olan insana "kolay gelsin" dediğimi bilirim. :D o durumu hiç bi şekilde toparlayamazsin ancak masum bi şekilde elim bi kaza sonucu hafızasını kaybetmesi için dua edersin. şaka şaka :D