18 Ağustos 2007 Cumartesi

Sayın okuyucu! bu bir blog kaydıdır...

Evet bu bir blog kaydıdır. Belkide dünya blog aleminde yeni bir çağın başlangıcıdır. Dedim ya bu bir blog kaydıdır, aradığın blog kesinlikle doğrudur. Bravo yani size %100 isabet. Yine diyorum; bu bir blog kaydıdır, bir dilek tutunuz. ((kaydıdır-kaydıdır?) iki blog arasında kalman gerekmez illa (bu bir kelime oyunudur)) Bu bir blog kaydıdır; benim ilginç bulduğum, cevabını bulamadığım, bulup da beğenmediğim, gördüğüm ve göremediğim şeylerin kaydıdır yada duyup da anlayamadıklarımın veya duymazlıktan geldiklerimin...Uzun soluklu olup kaydadeğer olması dileğiyle ve sizlerle kaydedilecektir...

6 yorum:

InTheEnd dedi ki...

Farklı bir fikir..Hoşuma gitti.. İnş dediğin gibi olur.. Uzun ömürlü bloglar.. :)Anonim yorunlara izin versen daha hoş olur.. :)

stickman dedi ki...

tabi ya anonimlerede izin veriyim onlarda bizim insanımız, ben herkese yorum açık sanıyodum zaten, burası demoktatik bir blog :)

InTheEnd dedi ki...

Ehe, daha iyi böyle.. neyse sayende yeni bi google hesabım oldu :D

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Blogunuz ilk yazısından belli. Çok renkli. Tebrikler...

stickman dedi ki...

teşekkürler :)

OLRİC dedi ki...

:)