21 Haziran 2008 Cumartesi

ağladım

ağladım. ilk defa böyle ağladım. bu kadar çok. evde kimsenin olmamasının rahatlığıyla. kimse göremeyecekti. hiç bir şarkı eşlik etmedi bu ağlamaya. belki bu ağlayış başlı başına bi şarkıydı. duyduğum en hüzünlü şarkıydı bu ağlayış. en hüzünlü ve en kötü şarkı. sensizlik yanıbaşımdayken, sessizliğin içinde kaybolarak ağladım. sadece gözyaşı dökmek değildi bu ağlayış. içimdekileri bi türlü dışarı atamamaktı. atmak istemeyişti. kontrolsüzce bağırarak ağladım. istemsizce bedenimden çıkan o garip seslere şaşırarak, aldırmadan. bağırışlarıma engel olmadan ağladım. başımı ellerimin arasına sımsıkı alarak. yumruklarımı hiç sıkmadığım kadar sıkarak. bütün olanlara şaşırarak. bütün o söylediklerine ağladım. hıçkıra hıçkıra. çığlığın, bağırmanın çok ötesindeki sesleri duydum vucudumda. odaya yayıldı o sesler. sessizlik içinde duvarlarda yankılandı. yankılanmalara daha yüksek haykırışlarım karıştı. inanamadığım sesler duyarak ağladım. bir erkek ağladımı böyle mi ağlamalı? gizlice dökülen gözyaşlarının acısını çıkarırcasına. sinirden vucudumdaki bütün damarlar gerilmekten patlayacakmışcasına, bütün kanım fışkıracakmışcasına ağladım. sırılsıklam yüzüm, üstüm başım sırılsıklam oldu gözyaşlarımla. salya sümük ağladım. hiç bu kadar sıkı kapatmamıştım gözlerimi, böyle bi şiddetle sıkmamıştım başımı. gözlerim sımsıkı kapalıyken söylediklerini düşünerek ağladım. kalbimi parçalayan o sözlerini düşünerek. seni düşünerek. seni tüm güzelliğinle gözümün önüne getirerek ağladım. nerde olduğunu düşünerek, ne yaptığını düşünerek ağladım. hiç bişey bilmemenin acısıyla, çaresizliğime ağladım çaresizce. acizliğime, güçsüzlüğüme ağladım. hayatım boyunca döktüğüm gözyaşının kat kat fazlasını bi defada dökerek ağladım. bi gram bile rahatlayamadım biliyomusun. birazcık olsun rahatlayamadım. içimde birikenler bu şekilde tükenecek kadar az değil, bu şekilde tükenecek şeyler değil. her geçen saniye daha da boğan yokluğun nefes aldırmıyo artık bana. elimi tut. gözyaşlarımı sil, sonra sımsıkı sarıl bana meleğim. al beni yüreğine, kokumu çek içine. bırakıp gitme. ihtiyacım var sana. sensizlik dayanılcak bi acı değil. ağlatma beni bi tanem. sensizlik yaşanıcak bişey değil. yokluğuna bırakıp gitme beni. öldürme. sensizlikde yaşam yok. beni hayal kırıklıklarının altına gömüp gitme.

Hiç yorum yok: