16 Haziran 2008 Pazartesi

doyumsuzum ben sana

sana doyamadan uyandım yine sensizliğe. sana doymanın imkansız olduğunu bilerek. tatlı bi doyumsuzluk. gözlerimi kapatınca geldin yine. farklıydın ama çok güzeldin her zamanki gibi. asla uyanmak istemeyecek kadar güzel. kızıldı saçlarının yarısı. kızıl... ateş gibi. güneş gibiydi diğer yarısı. okşamaya doyamadım.

öyle bi bakıyodu ki gözlerin gözlerime. sanki donuyodum karşında. gözlerin içine çekiyodu beni. bakmaya doyamadım. dudaklarının tadı hala dudaklarımda...hala hissediyorum ama doyamadım öpmeye. tenine, yumuşacık, bebek gibi tenine dokunmaya doyamadım. bu kadar mı gerçekci olur sarılmak. tüm sıcaklığınla sarıldın. koynumda uyurken yüreğinin sesini dinlemeye doyamadım. seni izlemeye, sesini dinlemeye, gülüşüne bakmaya doyamadım.

sana doyamadan uyandım yine sensizliğe. yokluğuna... sana doymanın imkansız olduğunu bilerek. tatlı bi doyumsuzluk bu. doyamam... doyumsuzum ben sana.

Hiç yorum yok: