30 Mayıs 2008 Cuma

şu an nerdesin bilmiyorum, ne yapıyosun bilmiyorum, nasıl bakıyosun bilmiyorum, ama nefes alışını hissediyorum. bi yerde nefes aldığını biliyorum ve sana ulaşamıyorum. çaresizim. elim kolum bağlı. sadece seni bekliyorum. hiç bişeyi beklemediğim kadar. hiç beklemediğim kadar. sadece seni istiyorum. hiç bişeyi istemediğim kadar. hiç istemediğim kadar. kimseyi sevmediğim kadar seni seviyorum. hiç sevmediğim kadar seviyorum. sevginin gerçek anlamını senle öğreniyorum.

her baktığım şeyde seni görüyorum. başımı çevirdiğim her yerde. herşeyimde sen varsın. her bakışımda, her nefesimde. gözüme düşen her ışıkta, kulağıma gelen her seste sen varsın.

2 yorum:

jade dedi ki...

Bir erkeğin yüreğinde bir kadın bu kadar olabilir mi?

aşk...

Jano dedi ki...

yazıyı okurken duman senden daha güzel çalıyordu, güzel fon oluşturdu