23 Mayıs 2008 Cuma

güç bu mu

güçlü olmak öğünülecek bişey değildir
sen güçlüyüm derken içten içe acı çekersin
acı çekmekte öğünülecek bişi değildir
acı çekmeme şansı varken
o acıyı mutluluğa dönüştürme şansı varken
bunu yapmamak nedir?
güzel şeyler yaşamak varken,
acıyı yaşamayı tercih etmek nedir?
neden engelliyosun duygularını
neden kendinden kaçmaya çalışıyosun
neden unutmak istiyosun
aklından sildin diyelim
kalbinden nasıl sileceksin
neden sileceksin, unutunca ne olcak?
bu kadar basit mi, insan eşini bulmuşken bırakır mı?
yazık değil mi o hissettiklerimize
yazık değil mi o söylediklerimize
o sıcaklığa yazık değil mi, hayallerimize
yazık değil o kadar emeğe
geçmişinle kıyaslama beni
önyargılarınla dövme beni
yazık etme bize. ziyan olmasın
herşeyi böyle elinin tersiyle itme
bir kağıt gibi buruşturup atma
hiç bir kelimeyi yanlış yazmadın sen
yanlış bir kelimenin üstünü karalar gibi karalama
unutsan nolur sanki? silip atsan nolur?
o sıcaklığı, o bağı, o sevgiyi hissetmişken...yazık...
mutlu olmak zayıf olmak demek değildir
mutlu olmak korkulacak bişey değildir
korma benden. kaçma. unutma. yok olma. gel bana.
güven bana, kendini bırak bana.

Hiç yorum yok: