23 Mayıs 2008 Cuma

ben neden nefes alıyım? neden?

dayanamıyorum artık. yokluğun çıldırtıyo, öldürüyo. ben napıyım sensiz nefes almayı. sen gelmezken, gelmiyoken, sana kavuşamazken neden nefes alıyım. sen gelmiyosun. ağlıyorum ben. yokluğunda nasıl olayım ben. nasıl baksın gözlerim, sözlerin umutlarımı uçurumdan iterken.

nasıl uyanmak isteyim yanımda olmayacağının acı gerçeği beynimi uyuştururken. yokluğunun soğukluğu sarmışken beni, senin sıcaklığına sarılmadan uyumayı neyleyim. başımı nasıl koyayım yastığa düşlerin ötesinde sana sarılamazken. sesin kulaklarımı aldatarak yoklayıp kaçarken nasıl duyayım dünyayı. nasıl dayanayım yokluğuna sen başkalarıyla doldururken zihnini. sen benim anlamımken ben nasıl anlamsız yaşayım sevgilim. cehennem dibinin ötesi artık yaşamak denen şey. gözyaşlarım kan artık aşkım. yokluğunun çığlıkları ruhumu parçalıyo. sensizlik yanıbaşımda beynimi uyuşturmuşken, ben yokluğunda nasıl varolayım. nasıl yaşayım, neden yaşayım ben. ben neden nefes alıyım.

Hiç yorum yok: