3 Mayıs 2008 Cumartesi

Uykusuz SERBEST bırakıldı !... (salıverildi)

hatırlarsınız belki. bundan altı ay önceki bir haber Türkiye'nin gündemine oturmuştu ve kamuoyunda büyük tepkilere, yer yer serzeniş ve üzüntülere neden olmuştu. ajanslar bu haberin etkisiyle sarsılmış, veri transferleri durma noktasına gelmişti. herkes şaşkındı. evet bildiniz. Türkiye gündemine bir bomba gibi düşen bu haber, uykusuzun kaçırılma haberiydi. ( Uykusuz KAÇIRILDI !...) fidyecilerin yayınladığı şiddet içerikli fotoğraf ve videolar halk üzerinde büyük bi panik havası yarattı. görüntüler yayınlanırken rtük'ün akıllı işaretlerinden +18, olumsuz örnek oluşturabilecek davranış, korku ve şiddet kullanılmasına, üstüne üstün çocuklarınızı ve kalp hastalarınızı ekranlardan uzak tutun uyarısı yapılmasına rağmen heycandan nevri dönen halk bunu dikkate alamayınca kalp krizi vakkaları o haberden sonra tam 4 katına çıktı. psikolojik klinikler ve terapi merkezleri minik mi minik, masum mu masum yavrucaklarla doldu taştı. yurt genelinde pek çok noktada ve dış temsilciliklerde kriz masaları oluşturuldu. hükümet, olağanüstü genel kurulu topladı. ordu, darbe için ön hazırlıklara başladı. muhalefet, olanlara tepkiliydi. meclisteki şiddetli tartışmalar zaman zaman kavgaya dönüştü ve çeki çen filmlerini aratmadı. borsa düştü, dolar ve yuro iki katladı. tüm ülke kaos havasındayken uykusuz yönetiminden en ufak bi ses çıkmamıştı. oysa ki fidyecilerin isteği çok mütevazi idi. uykusuz yönetiminin bu sessizliği halkı isyanlara sürükledi. büyük şehirlerde yağma olayları başgösterdi. uykusuz yönetiminin sessizliğine birde fidyecilerin sessizliği eklenince olay bir anda unutuldu gitti. acaba neler oluyordu? herşey normale dönmüştü ama halk bunu merak ediyordu.

evet şöyle bişi oldu. uykusuz, kendini kaçıran fidyeciyle kanka oldu. boğazına ekmek pıçaa dayayan o acımasız insan en iyi arkadaşıydı artık. stockholm sendromu gibi bişiler oldu. fidyeci'de uykusuzun sayfaları arasında kayboldu gitti. bi süre takıldılar böyle. kendileri telefon kullanmadıkları için turkcell hattı olan insanlardan süper şifrelerini alarak pazartesi ve perşembe günleri 3'er ytl verip turkcell sinema günlerine filan gittiler. soba kovalarını değiştirmesine stadda birebir maç yaptılar. türkiye muay thai şampiyonasını izlemeye filan gittiler. tosfed'in düzenlediği ralli gözetmenliği seminerlerine katılıp, yapılan sınavdan sonra en yüksek notu aldılar ve lisanslı birer gözetmen oldular ama daha sonra ne istanbul rallisi için ne de formula 1-istanbul park yarışı için ihtiyaç olan gözetmenlik alımına başvuruda bile bulunmadılar. televizyon filan izlediler birlikte. bu bi süre böyle devam etti. yatsıya kadar yanan mum bu sefer akşam sönmüştü. uykusuz yalan söylemişti fidyeciye. tek uykusuz o değildi ki. fidyeci bi şekilde öğrenmişti bunu.

lan dedi. sen her hafta yeni sayısı çıkan bişeymişsin. bunu bana nasıl yaparsın. hep seni okudum ben. aynı yazıya 500 defa güldüm. aynı karikatüre 500 defa kahkaha attım. bitirdin beni. yapmaya goymaya ermeyesice. bende yetkililere kızıyorum, lan nası uykusuz yönetimi bu, uykusuzlarına sahip çıkmıyolar diyorum. senden bi sürü varmış zaten ve her hafta bi sürü yenisi de çıkıyomuş. napsınlar seni.

bu arbededen sonra pirinç'e büyük zamlar geldi ve milletce nasıl bi pilav psikopatı olduğumuz ortaya çıktı. pilavseverler derneği ve düğün pilav grubu mensuplarından şiddetli tepkiler gelmeye başladı. bunu gören fidyeci... ve kimliğimi açıklıyorum artık. ben stickman, yani fidyeci, yani uykusuzu kaçıran adam benim. nerde kaldım...evet...bunu gören fidyeci ülkeyi daha büyük kaos ortamına sürüklememek için uykusuz'u serbest bıraktı. ülke çıkarları için dostça ayrılan ikili objektiflere dostça pozlar verirken, barış ve kardeşlik mesajları vermeyi de ihmal etmediler.

bu bir blog kaydıdır haber
papatya güldürme haber merkezi
stickman, konya
(kendi haberini kendi yapan insan)

2 yorum:

jade dedi ki...

puhazahahahahaha:D

uykusuz kalasın emi

stickman dedi ki...

hem de kör kütük uykusuz